رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Noise - قضاوت اشتباه


BiHan

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Hydro.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Noise.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

• توضیحات: با سلام، شکایت قبلی بنده از ادمین Dawn توسط ادمین Noise به دلایلی رد شد.

 

مزاحمت مکرر رو چه کسی تعریف می کند؟ همه ما معنی مکرر را میدانیم اما چه تعداد واقعا مکرر می باشد؟ مزاحمت مکرر برای یک نفر؟ چند نفر؟ 2بار؟ 3بار؟ تکرار آن در طی چند روز؟ شخصا فکر می کنم وقتی از کلمه مکرر استفاده می شود به این معنی هست که شخص مجازات های قبلی را شامل شده و همچنان به اعمال خود ادامه می دهد. همانطور که این الگو در قوانین عمومی سرور مشاهده می شود و در صورت تکرار "مکرر" یک قانون شکنی، مجازات شدیدتری اعمال خواهد شد. دلیل شکایت بنده این می باشد.

 

گذشته از تعریف واژه "مکرر" اجازه بدید که بنده اعمالی را که بر روی این شخص انجام دادم طبق گفته ادمین Dawn چه بوده است:

مورد اول:

نقل قول

شما سوار بر وسیله نقلیه ای که داشتید (S.W.A.T Van) به دنبال بازیکنی که شغل Trucker رو داشت یعنی "Alifarari" بودید و با انجام دادن مواردی مانع از این میشدید که بازیکن مورد نظر نتواند محموله ای رو که حمل میکرده به مقصد برسونه همچنین شما اندکی بعد همراه وسیله نقلیه مجدد به دنبال بازیکن رفته و همان کار را تکرار کردید 

 ادمین Dawn در اینجا توضیح دادند که بنده دو بار با ماشین خود مانع رسیدن ایشان به مقصد شدم و در ادامه خطاب به بنده میفرمایند که قوانین را مطالعه کنم. قوانینی که شما نقل قول کردید به صورت مستقیم به عملی که بنده انجام دادم اشاره دارد و آن هم کوبیدن به ماشین دیگران می باشد که مجازات Suspend را در پی دارد که شما به صورت واضح بدون توجه به آن مجازات دیگری را اعمال کردید.

نقل قول

شما مجاز به کوبیدن به ماشین دیگران نیستید. (مجازات: Suspend Driver License برای 5 ساعت)

مورد دوم:

نقل قول

علاوه اینکه با اسلحه هم به بازیکن مورد نظر تیراندازی میکردید و با اعمالی که انجام دادید به طور کامل فعالیت و روند عادی اون بازیکن رو مختل کردید.

2 مورد مشابه و اخیر شکایت از هاستر ها به دلیل امکان استفاده از Call 110 رد شده اند و هر دو توسط سرپرستین کارکنان بررسی شده اند. پس دلیلی دیده نمیشود که شما یک بار تیراندازی و یک مزاحمت دیگر برای مانع شدن از انتقال تریلر را "مزاحمت مکرر" در نظر بگیرید. دارد.)

 

 

• مدارک (فیلم یا عکس): 

 

https://forum.arsacia.ir/topic/46592-dawn-ban/

ویرایش شده توسط BiHan
  • دوست دارم که 3

skin3.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.

2 ساعت قبل، BiHan گفته است:

چه تعداد واقعا مکرر می‌باشد؟

2 بار؟ 3 بار؟ تکرار آن در طی چند روز؟

بسته به شرایط، این مقدارها می‌تواند متغیر باشد.

شرایط‌ می‌تواند شامل سیستم مورد استفاده (Android - PC) توسط کسی که مورد آزار قرار می‌گیرد باشد تا سطح آن بازیکن و بسیاری از موارد دیگر.

بطور کلی در صورتی که مکرر باشد و اختلالی در روند عادی بازیِ بازیکن شکل بگیرد، حتی در تعداد کم نیز قابل مجازات خواهد بود.

2 ساعت قبل، BiHan گفته است:

مزاحمت مکرر برای یک نفر؟ چند نفر؟

این مورد در قوانین واضح است:

e53518_24719618-24Qanun.jpg

2 ساعت قبل، BiHan گفته است:

شخصا فکر می‌کنم وقتی از کلمه مکرر استفاده می شود به این معنی هست که شخص مجازات‌های قبلی را شامل شده و همچنان به اعمال خود ادامه می دهد. همانطور که این الگو در قوانین عمومی سرور مشاهده می‌شود و در صورت تکرار "مکرر" یک قانون شکنی، مجازات شدیدتری اعمال خواهد شد. دلیل شکایت بنده این می باشد.

نظر شما قابل احترام است و عملکرد ادمین‌ها نیز خارج از این موضوع نیست؛ اما همانطور که خودتان نیز در جریانید، مجازات مورد ذکر شده شامل قانون زیر می‌شود:

ec7018_24Qanun.jpg

2 ساعت قبل، BiHan گفته است:

قوانینی که شما نقل قول کردید به صورت مستقیم به عملی که بنده انجام دادم اشاره دارد و آن هم کوبیدن به ماشین دیگران می باشد که مجازات Suspend را در پی دارد که شما به صورت واضح بدون توجه به آن مجازات دیگری را اعمال کردید.

2 مورد مشابه و اخیر شکایت از هاستر ها به دلیل امکان استفاده از Call 110 رد شده اند و هر دو توسط سرپرستین کارکنان بررسی شده اند. پس دلیلی دیده نمیشود که شما یک بار تیراندازی و یک مزاحمت دیگر برای مانع شدن از انتقال تریلر را "مزاحمت مکرر" در نظر بگیرید.

گفته‌های شما صحیح است و برای اجرای کامل قوانین/مجازات، علاوه بر محرومیتی که توسط ادمین Dawn انجام شد، می‌بایستی از جانب ادمین‌ها مجوز رانندگی شما باطل و از جانب بازیکن به مأمورین گزارش شود.

"تیراندازی" به تنهایی برای این نوع محرومیت ایجاد مزاحمت در نظر گرفته نمی‌شود اما بگونه‌ای باشد که مکرر باشد و یا کنار سایر مزاحمت‌ها باشد، در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

  • بطور کلی، سوء تفاهمی پیش‌ آمده که با توجه به قوانین، مجازات صورت گرفته با اینکه سخت‌گیرانه بوده است اما به تدبیر بنده، صحیح می‌باشد.
  • شرایط بگونه‌ای بوده است که مزاحمت‌ها بصورت مکرر بوده است و روند عادی بازیِ بازیکن، مختل شده است. (برای درک این قسمت از قانون، بهتر است که به "مختل کردن روند عادی بازی یک بازیکن" بیشتر توجه شود)
  • با این‌حال، نظر نهایی را پاسخگو خواهند داد.

 

- خدمت پاسخگوی عزیز: مدارک و توضیحات

ویرایش شده توسط Noise

Noise.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • EnDWaY موضوع را قفل کرد
  • مدیریت

درود

 

مجازات اعمال شده روی حساب شما سخت‌گیرانه بوده، حساب شما آنبن شد و مجازات اصلاح شد.

شکایت شما تایید شد.

 

از شما خواهشمندیم از انجام موارد اینچنینی خودداری کنید.

بسته شد.

  • مرسی 1

In my shoes, just to see, what it’s like to be me, I’ll be you, let’s trade shoes

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...