رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Noise

ادمین بازی
  • تعداد ارسال ها

    1443
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    4
  • حمایت مالی

    0 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Noise

  1. شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید.
  2. Noise

    Warn - ramtin

    درودی مجدد؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: شما در 21:34 24-07-2024 در دستور Advertisement/ از کلمه Huntly (شکل صحیح: Huntley) استفاده کردید و توسط ادمین Arvan از سرور کیک شدید. در ادامه و در 22:11 24-07-2024 اشتباه خود را اصلاح نکردید و توسط ادمین مربوطه اخطار دریافت کردید. دو مجازات صورت گرفته، درست می‌باشد. لازم بذکر است که شما قبل از دریافت اخطار، توسط ادمین‌ها از سرور کیک شده‌اید. در چنین مواقعی بهتر است که از دستور Report/ استفاده کنید و مشکل تبلیغتان را جویا باشید تا در ادامه اخطاری دریافت نکنید. با اینکه بهتر است ادمین‌ها دلیل Cancel شدن را به بازیکن ذکر کنند (که در 90 درصد مواقع اینچنین است)، با این حال عدم انجام این کار مشکلی ندارد. موضوع پیش‌آمده در یکی از وقت‌های شلوغ بازی بوده است. با توجه به این مورد، امکان دارد که در چنین مواقعی دلیل کاملی برای Cancel داده نشود. ممنون که این موضوع را درک می‌کنید. خالی از لطفا نیست که این موضوع را نیز بدانید: بطور قانونی، تبلیغ اشتباه در وهله اول کیک از سرور را بهمراه دارد و نیازی به Cancel کردن آن از طرف ادمین‌ها نیست. عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  3. Noise

    Mute بی دلیل | DawN

    درودی دیگر؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: توضیحات ادمین مربوطه کامل می‌باشد. صحت مدارک مورد تایید می‌باشد. شما بدرستی مجازات شده‌اید. عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  4. Noise

    بن بی دلیل - Abys - Neverlose

    شاکی عزیز، سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: شما در 01:46 23-07-2024 و در مکان عمومی از طریق میکروفون اقدام به فحاشی کرده‌اید. (شکایت مربوطه: کلیک کنید) ادمین مربوطه (Abys) می‌باستی مجازات میکروفون را بر روی شما اعمال می‌کردند و بجای 3 روز محرومیت (بدلیل "زبان ناپسند")، شما را محروم از استفاده از میکروفون کرده‌اند. شما درحال حاضر از این مجازات صورت گرفته رفع محرومیت شدید و تصمیم بر این شد که تغییر مجازاتی در این باره صورت نگیرد. شما در 02:16 23-07-2024 و در مکان عمومی از طریق میکروفون اقدام به توهین شدت پایین کرده‌اید. (شکایت مربوطه: کلیک کنید) ادمین مربوطه (Abys) شما را بدرستی مجازات کرده‌اند. لازم بذکر است که هر نوع توهینی در هر نوع شدتی، در صورتی که با استفاده از میکروفون و در مکان عمومی صورت گیرد، قابل مجازات خواهد بود. شما در 11:38 22-07-2024 از طریق میکروفون اقدام به فحاشی کرده‌اید. (شکایت مربوطه: کلیک کنید) ادمین مربوطه (Neverlose) شما را بدرستی مجازات کرده‌اند. شکایت شما در رابطه با 3 روز محرومیت انجام شده توسط ادمین Abys تأیید شد؛ ادمین مربوطه AV دریافت خواهد کرد. شکایت شما در رابطه با محرومیت میکروفون انجام شده توسط ادمین Abys رد شد؛ عملکرد ادمین مربوطه صحیح می‌باشد. شکایت شما در رابطه با 7 روز محرومیت انجام شده توسط ادمین Neverlose رد شد؛ عملکرد ادمین مربوطه صحیح می‌باشد. موضوع ایجاد شده بسته شد، موفق باشید.
  5. Noise

    Mute بی دلیل | DawN

    شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید. @DawN عزیز، لطفاً مدارک و توضیحات لازمه را نهایتاً تا 24 ساعت آینده پس از ارسال این پست، ارسال کنید.
  6. Noise

    میوت بی دلیل abys

    درودی مجدد؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: مدارک ارسالی از جانب شاکی در این شکایت، بازنگری و صحت آن تایید شد. شما بدرستی توسط ادمین مربوطه مجازات شده‌اید. عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد.
  7. Noise

    بلد نبودن قوانین | aBys

    شاکی عزیز، سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: فحاشی انجام شده توسط شما شدت بالا می‌باشد و بدرستی توسط ادمین مربوطه مجازات شده‌اید. تعریف نوشته شده در قوانین عمومی کاملا واضح و بشرح زیر می‌باشد: لطفا محیط بازی را دوستانه نگه دارید و از ایجاد تنش، شکایت‌های بی‌مورد و... خودداری کنید. لذا به این قسمت از قوانین نیز دقت کنید: عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  8. Noise

    میوت بی دلیل abys

    شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید. @Abys عزیز، لطفاً مدارک و توضیحات لازمه را نهایتاً تا 24 ساعت آینده پس از ارسال این پست، ارسال کنید.
  9. Noise

    بن بی دلیل - Neverlose

    شاکی عزیز، سلام؛ لطفا قبل از انجام شکایت، اینجا را بخوبی مطالعه کنید. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  10. Noise

    فینگلیش نامناسب | Arvan

    شاکی عزیز، سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: ادمین مربوطه قواعد نگارشی FEnglish را در AL/ رعایت نکرده است. شکایت شما تایید و توضیحات و اخطارات لازمه به ادمین مربوطه داده خواهد شد. موضوع ایجاد شده بسته شد، موفق باشید.
  11. Noise

    Warn - ramtin

    شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید. @Robert عزیز، لطفاً مدارک و توضیحات لازمه را نهایتاً تا 24 ساعت آینده پس از ارسال این پست، ارسال کنید.
  12. Noise

    Fw بی مورد - Dawn

    سلامی مجدد؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته در مدارک ارسالیِ طرفین: Contract شما در 18:18:53 23-07-2024 از بازی خارج شده است و شما می‌باستی قانوناً در همان لحظه، دستور Covername را غیرفعال می‌کردید. اما در ادامه، در 18:20:00 23-07-2024 توسط ادمین مربوطه (بدون دلیل موجهی) درحال استفاده از دستور Covername مشاهده شدید. با توجه به توضیحات، شما توسط رهبر اقلیت (که با ادمین مربوطه هماهنگ بوده است) اخطار اقلیت دریافت کرده‌اید. در نتیجه شما بدرستی توسط رهبر اقلیت، اخطار اقلیت دریافت کرده‌اید. جهت شفاف‌سازی لطفاً به موارد زیر دقت کنید: در اقلیت، کیفیت قتل مهم‌تر از تعداد قتل می‌باشد. (اینکه برای به انجام رساندن قتلی، در سطح زمین و با Covername مشاهده شوید، از کیفیت کار کم می‌کند) هر گونه سوء استفاده از دستور Covername، اخطار اقلیت بهمراه خواهد داشت. با توجه به توضیحات، عملکرد ادمین مربوطه در رابطه با پاسخگویی به این شکایت و لیدر مربوطه در رابطه با FW داده شده، صحیح می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  13. Noise

    کیک و بلد نبودن سوال | AbYs

    شاکی عزیز، سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: کیک انجام شده از جانب ادمین مربوطه به اشتباه بوده است. جواب داده شده از جانب ادمین مربوطه بدرستی می‌باشد و مشکلی ندارد. Report/ تنها برای گزارش نقض قوانین و یا مشکلات استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای رفع هر نوع ابهام که در رابطه با یادگیری محیط بازی باشد، از دستور HelpMe/ استفاده کنید. شکایت شما در مورد کیک صورت گرفته توسط ادمین مربوطه تایید و ادمین مربوطه AV دریافت خواهد کرد. شکایت شما در مورد عدم تسلط ادمین به سوالات بازیکنان رد شد؛ عملکرد/پاسخ ادمین مربوطه صحیح می‌باشد. موضوع ایجاد شده بسته شد، موفق باشید.
  14. Noise

    Abys-مجازات اشتباه

    شاکی عزیز، سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: در مدارک این شکایت، اخلاق خارج از زندگی صورت گرفته از جانب شما واضح می‌باشد. شما برای فرار از مجازات، اقدام به کشتن خود کرده‌اید. جهت اطمینان و شفاف‌سازی لازم بذکر است که مدارک را دانلود کنید و بصورت آنلاین مشاهده نکنید. عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  15. Noise

    بن بی دلیل - Merkel

    درودی مجدد، طبق بررسی‌های صورت گرفته: مدارک ادمین مربوطه برای اثبات کلاهبرداری انجام شده/نشده، کافی نمی‌باشد. حساب شما رفع محرومیت خواهد شد، پوزش بابت مشکل پیش آمده. لطفا در محیط بازی با بنده در ارتباط باشید. شکایت شما تایید و ادمین مربوطه AV دریافت خواهد کرد. موضوع ایجاد شده بسته شد، موفق باشید.
  16. Noise

    رسیدگی نادرست به شکایت Abys

    شاکی عزیز؛ سلام، در حال حاضر بازیکن خاطی توسط ادمین مربوطه محروم می‌باشد. شکایت شما تایید و توضیحات و اخطارات لازمه به ادمین مربوطه داده خواهد شد. ممنون از گزارش شما، موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  17. Noise

    Fw بی مورد - Dawn

    شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید. @DawN عزیز، لطفاً مدارک و توضیحات لازمه را نهایتاً تا 24 ساعت آینده پس از ارسال این پست، ارسال کنید.
  18. سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: در صورتی که در چت‌هایی مانند Say/ و یا Proximity توهینی انجام شود، هر آن واحد امکان دارد که بازیکنی در آن محل درحال تردد باشد. ما در این شرایط از حق آن بازیکن نیز دفاع می‌کنیم و چنین نقض قانونی را قابل مجازات می‌دانیم. بهتر است برای گفت‌وگوهای خصوصی از فیلترهای مختلفی مانند W/ استفاده کنید. با توجه به توضیحات بالا، شما در یک موقعیتی که قابل مشاهده برای بازیکنان می‌باشد اقدام به فحاشی کرده‌اید. Spec ادمین مربوطه بی‌دلیل نبوده است و مجازات شده‌اید. مدارکتان برای اثبات Spec ادمین بدلایل شخصی، کافی نمی‌باشد. عملکرد ادمین مربوطه صحیح می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  19. Noise

    رد کردن شکایت | Ramtin

    درودی مجدد، طبق بررسی‌های مجدد صورت گرفته: در صورتی که دو بازیکن بدلیل توهین‌های متقابل، از یکدیگر شکایت کنند، هر دو شکایت رد خواهد شد. توضیحات بالا برای این شکایت نیز صدق می‌کند. عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  20. Noise

    بن بی دلیل hazzard

    درودی مجدد؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: شما به اشتباه توسط ادمین مربوطه محروم شده‌اید. حساب شما رفع محرومیت خواهد شد، پوزش بابت مشکل پیش آمده. شکایت شما تایید و ادمین مربوطه AV دریافت خواهند کرد. موضوع ایجاد شده بسته شد، موفق باشید.
  21. شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید.
  22. Noise

    رد کردن شکایت | Ramtin

    شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید.
  23. Noise

    بن بی دلیل _ Abys

    سلام؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته در مدارک ارسالی: شما در 17:44 20-07-2024 از دستور Enter/ و Exit/ جهت فرار از کشته شدن توسط پلیس سو استفاده کرده‌اید. این مورد، نوعی اخلاق خارج از زندگی بحساب می‌آید. همچنین حساب شما فعال می‌باشد و توسط ادمین مربوطه محروم نشده است. عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قوانین می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
  24. Noise

    بن بی دلیل - Merkel

    شاکی عزیز، سلام؛ شکایت شما درحال بررسی می‌باشد، لطفاً صبور باشید. @Daniyal1382 عزیز، لطفاً مدارک و توضیحات لازمه را نهایتاً تا 24 ساعت آینده پس از ارسال این پست، ارسال کنید.
  25. Noise

    بن بی دلیل | Ramtin

    سلامی مجدد؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته: شما در 21:55 روز 18ام ماه جاری، از طریق میکروفون در مکان عمومی فحاشی کرده‌اید و توسط ادمین Hazzard بمدت 500 دقیقه از صحبت محروم شده‌اید. در ادامه و در 22:25 همان روز، با حساب King_linux دوباره اقدام به این کار کردید و منجر به محرومیت 3 روزه حساب FOnX توسط ادمین Parsa شده است. در این شکایت صورت گرفته، شما بتقریب در 21:00 روز مشابه، به بازیکن دیگری فحاشی کرده بودید که توسط ادمین Ramtin مجازات شدید. دقت کنید که در موارد بالا، فحاشی‌های صورت گرفته به بازیکنان مختلف با بازه زمانی زیاد بوده است و صحت هر سه مجازات‌ صورت گرفته مورد تایید می‌باشد. طبق توضیحات بالا، عملکرد ادمین مربوطه صحیح و طبق قانون می‌باشد. شکایت شما رد و موضوع ایجاد شده بسته شد. موفق باشید.
×
×
  • اضافه کردن...