رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: 

Fayez.png

- توضیح کامل باگ: 

زمانی که در رویداد Boss کشته پرتاپ شوید، پرتاب شما متوقف نمیشه و تا آخر مپ هم میرید

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): 

عکس ۱

عکس ۲

عکس ۳

عکس ۴

عکس ۵

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): ..

 

 

🌆?你这么闲,居然跑来翻译我的签名🌆

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

سر اینکه که اون زمان پرتاب شدی ایم گانت فعال بوده و یجورایی باگ بازیه

و تکراریم هست

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Slap گفته است:

سر اینکه که اون زمان پرتاب شدی ایم گانت فعال بوده و یجورایی باگ بازیه

و تکراریم هست

داش زمان پرتاب مرده بودم😑

🌆?你这么闲,居然跑来翻译我的签名🌆

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516160
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده
8 ساعت قبل، Fayez گفته است:

داش زمان پرتاب مرده بودم😑

میگم که وقتی تیر میزنی کلا ایم گانت برای سرور تا چند ثانیه روشنه انگار

و اینطوریاس که پرت میشی

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516222
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Slap

توضیحاتو داد.

ویرایش شده توسط TooRunMizanam

تعلیم نده بد ذات را       

بد ذات اگر بالا رود گردن زند استاد را

 

ShibeMarg.png 

❤️

Nafaas.png

❤️

c8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516309
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.

همچین موردی تا حالا دیده نشده.

 Useless.png

 

 

Ntxorg.png

 

 

 وقتی قلبت میشکنه     تازه مغزت شروع به کار میکنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516591
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

@Fayez اگر دقت کنی داخل خود چتتم نوشته که داری ایم میکنی

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516617
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Ты не была морем, зачем же ты утопила меня в себе

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516635
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، VisuaL گفته است:

شما وقتی روی Boss ایم گرفته بودین این اتفاق افتاد.؟

 Useless.png

 

 

Ntxorg.png

 

 

 وقتی قلبت میشکنه     تازه مغزت شروع به کار میکنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516642
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

37 دقیقه قبل، NtXorG گفته است:

شما وقتی روی Boss ایم گرفته بودین این اتفاق افتاد.؟

خیر

Ты не была морем, зачем же ты утопила меня в себе

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516652
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، VisuaL گفته است:

خیر

چون وقتی ایم روی Boss  میگیریم و  Boss  به سمت ما میاد باگ میخوره.

ولی این مورد که گزارش شده تا حالا دیده نشده.

 Useless.png

 

 

Ntxorg.png

 

 

 وقتی قلبت میشکنه     تازه مغزت شروع به کار میکنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-516672
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده
در ۱۴۰۳/۱/۱۹ در 06:52، VisuaL گفته است:

خیر

امکان نداره ایمت روشن بوده

  • هاها 1

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-517947
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱/۱۹ در 05:04، VisuaL گفته است:

دقیقا من کلا ۱۵-۲۰ بار باس ایونت رفتم و هنوزم بعضی اوقات اینجوری میشم

پ.ن: فیست شما قابل تغییره.

<<آدم بخواد بلده.

اگه نخواد, بهونه بلده>>

YoungBachE.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-518873
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Pythagoras گفته است:

دقیقا من کلا ۱۵-۲۰ بار باس ایونت رفتم و هنوزم بعضی اوقات اینجوری میشم

پ.ن: فیست شما قابل تغییره.

خیر فیست غیر تغییر نیست

Ты не была морем, зачем же ты утопила меня в себе

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-518911
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

درود بر شما.

 

متاسفانه مورد گزارش شده رد شد.

دلایل احتمالی: عدم اشکال، تکراری، فرم ناقص، عدم پوشش موقت تیم توسعه، غیر قابل اشکال زدایی موقت، از قبل بر طرف شده، از قبل در حال بر طرف شدن.

 

برخی موارد گزارش شده تحت شرایطی خاص ممکن است،

پس از آپدیت یا ری‌استارت سرور، کلاینت ها، وب و یا دیگر موارد مربوطه برطرف یا اعمال شوند.

لطفا پس از اطمینان از عدم رفع ایراد گزارش شده پس از بازه‌ی زمانی خاص، دوباره گزارش دهید.

 

از همکاری شما در راستای بهبود مجموعه بسیار سپاسگزاریم.

 

COMFORTABILITY KILLS

 

Mohny

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/39262-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-boss/#findComment-552138
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...