رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: 

Rabbit.png

 

- توضیح کامل باگ: 

سلام. 
ماشین من رنگ قرمز داره و این عکس رنگ واقعی ماشین هست . 
AG-SA-0090.jpg

 

ولی توی اکانت من رنگ ها و tuning ها به شکل و رنگ دیگه ای نمایش داده میشه : 


AG-SA-0091.jpg

 

دلیل چی هست و برای حلش باید چکار کنیم ؟ 

 

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):  - - - در ت وضیحات بالا افزوده شد

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم):    من زمانی که سوار ماشینم بودم ادمین kick ام کرد و بعد از اون ماشین اینطوری شد به هر کس هم این ماشین رو میفروشم  بار اول رنگش درسته وقتی شخص از بازی خارج میشه و دوباره برمیگرده کل رنگ ها ی ماشین های دیگه ام حتی براش این رنگی میشه 

1017239-))%3D

MmD Legendary

%29%29%3D.png

My Brother: Friend

Agera.png

And: Friend's

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الله اکبر?

 

Dark شد

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-463095
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمالا بخاطر بازتاب نور نئون شما هستش، اگر دید خودتون رو عوض کنید درست میشه، در صورتی که درست نشد یک بار لانچر رو ببندید و مجدد به سرور برگردید.

Farab.png
 

N1 Family For Ever

That's How We Doin 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-463317
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشین اولد هست؟ چون ممکنه قبلا یک باگ هایی بوده زدی رو ماشین و الان اینجور میشه بعد از اپدیت ها

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-463405
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۸/۶ در 17:50، Farab گفته است:

احتمالا بخاطر بازتاب نور نئون شما هستش، اگر دید خودتون رو عوض کنید درست میشه، در صورتی که درست نشد یک بار لانچر رو ببندید و مجدد به سرور برگردید.

سلام. همه این موارد تست شده حتی یک بار بازی به صورت کامل حذف و دوباره نصب و لانچر نیز آپدیت هست   ولی این مشکل همچنان باقیست !
 

 

در ۱۴۰۲/۸/۶ در 21:50، Blank گفته است:

ماشین اولد هست؟ چون ممکنه قبلا یک باگ هایی بوده زدی رو ماشین و الان اینجور میشه بعد از اپدیت ها

نه new هست و از DS تاز ه خریداری شده

 

 

++++++ الان من سایر ماشین های بقیه بازیکن ها هم با انی اکانتم TUNING ماشینشون به صورت ناقص و با همین مشکل دیده میشه برام

 

 

ویرایش شده توسط ARAWMIXIA

1017239-))%3D

MmD Legendary

%29%29%3D.png

My Brother: Friend

Agera.png

And: Friend's

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-464406
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من متوجه شدم که مشکل از سمت لانچر هست . 



با هر اکانتی که  اولین login لانچر باشه  توی سیستم من 

AG-SA-0094.jpgماشین به صورت ناقص نشون داده میشه 


حالا اگر همزمان اکانت دوم رو انلاین کنم که  login دوم یا بعدی لانچر باشه این مشکل وجود نداره 
@Meli   @ArSaCiA

1017239-))%3D

MmD Legendary

%29%29%3D.png

My Brother: Friend

Agera.png

And: Friend's

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-464531
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو پنل F11 گزینه ImVehFt فعاله؟

  • دوست دارم که 1

.Sometimes everything is in its place, but you are not in the place you must be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-464557
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۲/۸/۱۲ در 10:39، iMahDi گفته است:

تو پنل F11 گزینه ImVehFt فعاله؟

سلام. 

بله فعال بود   که با خاموش کردنش  این مشکل حل شد +.

  • ناراحت 1

1017239-))%3D

MmD Legendary

%29%29%3D.png

My Brother: Friend

Agera.png

And: Friend's

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-468016
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • ریاست اجرایی
در ۱۴۰۲/۸/۲۵ در 01:41، ARAWMIXIA گفته است:

این مشکل حل شد

بسته شد

╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔

مهربانی من 
دعوتنامه ای برای
سوءاستفاده ی تو نیست.

╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚

Toofan

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/33819-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-car-color/#findComment-469433
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...