رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

کاهش وانتد تایم و تایم جیل


ارسال‌های توصیه شده

با سلام متاسفانه در بازی اگر یک فرد بخواد از دست پلیس ها فرار کنه اگر 1وانتد داشته باشه 20 دقیقه چطوری باید فرار کنه که نه بمیره و نه میتونه در جایی مثل خونه پناه بگیره و حتی برای مدت زمان زیادی نمیتونه  AFK  بشه که متاسفانه اگر بیشتر از 5 دقیقه بشه از سرور اخراج میشود.

با توجه به تمامی امکاناتی که در اختیار پلیس ها قرار گرفته از سطح مهارت 5 کاراگاه تا وسایل نقلیه فوق سریع و همچنین جنگی در 20 دقیقه یک فرد با فرار هم به وانتد 3 میرسه ولی بازم نمی تونه با این همه امکانات از دست پلیس فرار کرد.

متاسفانه در صورت جنگیدن با پلیس هم نه تنها بهتر نمیشه که بدتر هم میشه.

پس اگر امکانش هست برای هر وانتد تایم 5 دقیقه قرار بدین چرا که اکثر اوقات افرادی که وانتد دریافت میکنند در نزدیکی مرکز شهر هستند و پلیس ها هم در نزدیکی اون ها قرار دارند که یک امتیاز برای دسته پلیس ها هست و پلیس ها در زمان کمتری از زمان مشخص شده برای find player مجرم رو دستگیر یا کیل می کنند.

 اگر امکانش هست از تایم جیل هم برای افراد در صورت درگیری با پلیس کم بشه چرا که افراد خبره در دسته پلیس در مقابل با افراد وانتد دار که نه چندان حرفه ای قادر به استفاده از گان باشند مقابله کنند همچنین مزیتی مثل ضدگلوله و اکسترا hp . با 50% از مواردی هستند که درصدشانس برد پلیس نسبت به اون فرد رو بیشتر میکنه در ضمن اینکه در شهر ls میتوان از طریق جیل پلیس ها خودشونو به هواپیماهای جنگی تلپورت کنند تا اینکه با وسیله نقلیه ای خودشون  رو  به اون مکان برسانند یکی از مواردی هست که نمی تونم تشخیص بدم این آیا یک باگ هست یا نه چرا که یک فرد معمولی برای استفاده از هواپیما ها خودش با وسیله نقلیه ای خودشو به اون ها برسونن نه اینکه مثل پلیس ها با یک cmd  در یک مکانی به نام جیل خودشونو به پایگاه ارتش تلپورت کنند.

 

اینکه فردی در یکی از این درگیری ها کشته بشه نهایتا تایم جیل بیشتر از 45 دقیقه یا 50 دقیقه قرار نگیره تا فردی بخواد در بازی 2 ساعت اونهم بدون قابلیت خواب قرار بدین که در اکثر موارد نه به خاطر سیستم قوی در جیل و نگهبانان نمی توانند از جیل فرار کنند و یا موفق بشوند و همچنین به خاطر محدودیت های وکالت در ساعات مشخص شده بتونن دوباره در بازی آزاد باشند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 21 ساعت قبل، faty1 گفته است:

اینکه در شهر ls میتوان از طریق جیل پلیس ها خودشونو به هواپیماهای جنگی تلپورت کنند تا اینکه با وسیله نقلیه ای خودشون  رو  به اون مکان برسانند یکی از مواردی هست که نمی تونم تشخیص بدم این آیا یک باگ هست یا نه چرا که یک فرد معمولی برای استفاده از هواپیما ها خودش با وسیله نقلیه ای خودشو به اون ها برسونن نه اینکه مثل پلیس ها با یک cmd  در یک مکانی به نام جیل خودشونو به پایگاه ارتش تلپورت کنند

تمامی فکشن های کاپ توانایی رفتن به HQ های یکدیگر رو دارند از اونجایی که هواپیماهای جنگی مثل Hydra و Hunter توی HQ NG هست همه بهشون دسترسی دارند 

اگر اکانت ویژه یا Premium داشته باشید هر وانتد 15 دقیقه از بین میره

✟ Nᴜᴍʙᴇʀ Oɴᴇ Fᴀᴍɪʟʏ ✟

Daddy.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 راه میزارم جلوت

1. همکاری کن تا جرمت سنگین نشه ( https://agsa.arsacia.ir/players/jaillog/Faty_Faty )

2. یا میتونی همکاری کنی جرمت سنگین نشه

 

Ne mutlu Türküm diyen

 

Spid3r.png

SlAVASH.png

 

Mamad | Siavash

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

نظرم - هست

  • دورانت که تمام بشه سرت بازیچه کــسانی میشود که روزگاری ازســـایه‌ات هم تــــرس داشـــتند☆

 

♡ADLER

 

Javad.png

RaviN.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 7 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

درود، ممنون بابت پیشنهاد/انتقاد شما.

 

پیشنهاد شما تکراری است/رد شد.

 

در آینده مشتاق پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما نیز هستیم.

COMFORTABILITY KILLS

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...