رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

سیستم جدید JB و باگ پرش Bike هنگام Wanted


MuhaMMaD

ارسال‌های توصیه شده

در 3 ساعت قبل، MuhaMMaD گفته است:

یا وقتی از اونور جیل JB میدی اینا میرن پیش ماشین و تا از اون سر جیل بیایی یا اونا میان پیشت میزنن یا رسیدی ماشین میزنن درکل این سیستم سوار شدن به ماشینی که میگه و رندوم بینکو میده ایده خوبی نبود ولی با اینکه NG اسپاون میشه HQ مخالفتی ندارم

جذابیت JB برای این نیست که شما همیشه JB وین کنید مثل سیستم قبل. جذابیتش اینکه از هر 10تا JB فقط 2 یا 3تا وین شود نه همشان. راحت بودن JB باعث زده شدن NG میشه. نباید که شما همیشه JB بدید همیشه وین شه فقط بعضی وقتا می تونید قصر در برید. اصلیتش هم همینه. در ضمن من در حال حاظر روزی 3 تا 4 JB میبینم که داره وین میشه به خاطر اشتباهات بالای NG

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس

درود.

 

در در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ در 10:54، MuhaMMaD گفته است:

وقتی JB میدی شانس فرار کمه

 

داده های اخیر حرف شما را تأیید نمی‌کند، Jail Break های موفق بعد از بروزرسانی بیشتر شده است.

 

در بروزرسانی قبلی بازیکنان به دلیل اینکه اعضای National Guard به تعداد بالا در حیاط حضور داشتند بازیکنان یا ترغیب به فرار نمی‌شدند یا قبل از فرار کشته می‌شدند و ما مواردی از اعضای National Guard را داشتیم که از زندان در LS خارج می‌شدند (پس از فرار یک نفر) و سریعاً خود را با بهترین تجهیزات به Area 69 می‌رساندند و تمامی فراری ها را شکار می‌کردند که نه تنها این برای فراری ها اذیت کننده بود بلکه برای اعضای National Guard هم اذیت کننده و تمسخر آمیز بود.

 

با بروزرسانی جدید، تنها زمانی که فرار می‌کنید و شناسایی می‌شوید اعضای Guard از HQ اصلی‌شان خارج می‌شوند و هیچکس نباید بتواند کنار ماشین که برای شما ظاهر می‌شود بایستد، اصلاً این چطور ممکن است؟ آیا مدرک دارید برای این حرف خود؟ ماشینی که در نقطه شانسی ظاهر می‌شود و آن هم بعد از خروج National Guard زمان شناسایی شما بعد از خروج شما از حیاط زندان یعنی 40 ثانیه بعد از فرار شما!

 

در در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ در 10:54، MuhaMMaD گفته است:

از یه طرف Patriot هندلیگش بده

 

شما واقعاً مجبور نیستید از Patriot برای تمام مسیر فرار خود استفاده کنید! شما می‌توانید در راه خود ماشین بهتری پیدا کنید و از آن استفاده کنید که این بر خلاف خواست اعضای National Guard بود. (یا ماشین اصلی مخصوص فرار خود را با فاصله از Area 69 پارک کنید تا با Patriot به ماشین فرارتان برسید)

 

در در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ در 10:54، MuhaMMaD گفته است:

مورد دوم سیستم باگ بایک موقع وانتد, پرش معمولی مگه باگه؟ پرش معمولیم میزنی باز از بایک میوفته, اینو باید رو باگش اعمال میکردی وقتی میخوایم بلند بپریم بیوفتیم نه که پرش معمولی میزنیم.

 

موضوع اینجاست که حتی پرش معمولی هم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. از آنجا که Cop با وسایل نقلیه خود نمی‌تواند از روی موانع بپرد و از آنجا که شما با دوچرخه تا 110km/h به راحتی می‌روید راه حل این بود که برای افراد پلیس هم دوچرخه بگذاریم و برایشان قابلیت تیر اندازی با دوچرخه را فعال کنیم تا شما را به آن شکل بزنند اما واقعاً این کار مسخره‌ست. کجای دنیا با دوچرخه بیشتر از 30 سانتی متر می‌پرند یا بدون هیچ خستگی پشت سر هم 110km/h رکاب می‌زنند؟ کجای دنیا یک مجرم فراری که برای جان خود فرار می‌کند با دوچرخه از پلیس فرار می‌کند؟ اما ما تا زمانی که این مورد برای اعضای پلیس مشکلی ایجاد نکرده بود کاری با آن نداشتیم اما وقتی هر روز بالای 8 نفر سوار دوچرخه می‌شوند و باعث اعصاب خوردی اعضای پلیس می‌شوند این رفتار غیر قابل تحمل می‌شود.

 

در در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ در 10:54، MuhaMMaD گفته است:

سرگرمی های پلیر هارو بگیری یا یطوری کنی پلیر از یه کاری زده شه بیشتر افت پلیر میبینی تا پیشرفت

 

سرگرمی مادامی که سالم باشد تشویق هم می‌شود نه اینکه باعث آزار و اذیت عده‌ی زیادی در بازی شود.

 

در در ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ در 13:46، Alarm گفته است:

وقتی کسی ftp نکنه این ng چطور اکتیویتی میخاد بگیره؟ 

 

Activity های اقلیت ها بر اساس ارقام واقعی تصمیم گرفته می‌شود، اگر طوری شود که هر هفته یک عضو فعال گارد ملی نتواند بیشتر از 5 عدد Wanted Kill داشته باشد، Activity به 5 عدد کاهش پیدا می‌کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 دقیقه قبل، ArSaCiA گفته است:

یا ماشین اصلی مخصوص فرار خود را با فاصله از Area 69 پارک کنید

اگه مجازاتی چیزی نداشته باشه اینم روش خوبیه

در 4 دقیقه قبل، ArSaCiA گفته است:

کجای دنیا با دوچرخه بیشتر از 30 سانتی متر می‌پرند یا بدون هیچ خستگی پشت سر هم 110km/h رکاب می‌زنند؟ کجای دنیا یک مجرم فراری که برای جان خود فرار می‌کند با دوچرخه از پلیس فرار می‌کند؟

برادر در جریانی که این گیمه و با واقعیت زمین تا اسمان فرقشه اگه قرار بود مثل سیمز رفتار کنیم که نمیومدیم این گیم، این گیم بر پایه همین چیزا ساخته شده سبکه این گیم همینه کشت و کشتار، تعقیب و گریز، دزدی و خلاف کاری و... همنطور که گفتم ما میاییم گیم برا همین کارا اگه میخواستیم عین واقعیت رفتار کنیم زندگی واقعیمون مگه چشه؟ چرا باید زمان بزاریم رو یه گیمی که باید عین زندگی خودمون رفتار‌ کنیم.

 

در 8 دقیقه قبل، ArSaCiA گفته است:

نه اینکه باعث آزار و اذیت عده‌ی زیادی در بازی شود.

اینو حق میدم آزار اذیت تفریح نیست، ولی نکته مهمش اینه ما اکتیویتی کاپ میشیم و بیخود بی جهت هم اینکارارو نمیکنیم.

 

 

من میدونم میخوای بر پایه قوانین و طبیعت جلو بریم و آزار اذیتی و یا کاری که بر خلاف واقعیت پیش نره، درک میکنم اما در نظر داشته باش که این فقط گیمه و کاملا طبیعیه که کارایی بر خلاف طبیعت انجام داده بشه و گیم بر همین پایه ساخته شده همه سرگرم بشن با کارای مختلف 

اما اگه بخواد بر اساس واقعیت ساخته بشه بعد یمدت زده میشه اونی که پلی میده. حالا برام مهم نیست بایک و... برمیگرده یا نه ، حقیقتش من از کارای تکراری زده شدم و هربار میام سرور حوصلم سر میره بیشتر میزارم AFK تایم بگیره، خودم خیلی دووم بیارم تهش یه ساله دیگس، شاید حرفام خنده دار باشه یا تمسخر امیز ولی حقیقتی بود که گفتم.

 

  • دوست دارم که 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس
در 14 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

برادر در جریانی که این گیمه و با واقعیت زمین تا اسمان فرقشه

 

گیم های زیادی وجود دارند که هر کدام در یک ژانری قرار دارند. ژانر این بازی RPG با Low Roleplay می‌باشد، نزدیک شدن بازی به دنیای واقعی یکی از اهداف این بازی می‌باشد.

 

در 17 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

بیخود بی جهت هم اینکارارو نمیکنیم.

 

پیشنهاد من به شما به جای اینکه "بی‌خود و بی‌جهت" Wanted بگیرید فعالیت در شغل های غیر قانونی‌ست اعم از دزدی ماشین یا دستبرد به بانک یا Drug Dealer و ...

و از آنجا که انگار علاقه به جنگ با پلیس دارید می‌توانید بعد از دریافت Wanted با مقاومت به زندان بروید، هم درامدی کسب کردید و هم سرگرم شدید.

 

در 19 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

بر خلاف طبیعت انجام داده بشه

 

و یک سری کار ها بر خلاف زندگی واقعی انجام می‌شود و یک تعریفی هم پشت آن می‌باشد اما متأسفانه شما زمانی که Wanted Level دریافت می‌کنید به دلیل استرسی که دریافت می‌کنید ممکن است اکثر پرش های خود را نتوانید مثل قبل انجام دهید. این مورد تغییر نمی‌کند.

 

در 21 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

حقیقتش من از کارای تکراری زده شدم

 

متأسفانه شما تنها نیستید و برخی دیگر از بازیکنان قدیمی با این مشکل روبره هستند، ما با افزایش بروزرسانی ها و آوردن سیستم های جدید سعی می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم اما اینکه بخواهیم از راه حل اشتباه استفاده کنیم تا یک مشکلی را حل کنیم همچین چیزی در آرساکیا گیم اتفاق نمی‌افتد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 26 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

ولی نکته مهمش اینه ما اکتیویتی کاپ میشیم و بیخود بی جهت هم اینکارارو نمیکنیم

الان حرف شما را بیان کنم؟

: ما مردم رو عذاب میدیم همزمان بهشون اکتیویتی میدیم،

کجاش منطقیه؟

اونی که نیتش خیریه در مقابل چیزی نمیگیره الان شما در عوض لذت بردن با خسته کردن این افراد بهشون اکتیویتی میدید

و صد درصد بی جهت و برای تفریح این کارو میکنید و اگر بیکار هستید میتوانید به Mafia بروید و آنجا که فکشنی برای لذت هست لذت ببرید

در 26 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

من میدونم میخوای بر پایه قوانین و طبیعت جلو بریم و آزار اذیتی و یا کاری که بر خلاف واقعیت پیش نره، درک میکنم اما در نظر داشته باش که این فقط گیمه و کاملا طبیعیه که کارایی بر خلاف طبیعت انجام داده بشه و گیم بر همین پایه ساخته شده همه سرگرم بشن با کارای مختلف 

اما اگه بخواد بر اساس واقعیت ساخته بشه بعد یمدت زده میشه اونی که پلی میده. حالا برام مهم نیست بایک و... برمیگرده یا نه ، حقیقتش من از کارای تکراری زده شدم و هربار میام سرور حوصلم سر میره بیشتر میزارم AFK تایم بگیره، خودم خیلی دووم بیارم تهش یه ساله دیگس، شاید حرفام خنده دار باشه یا تمسخر امیز ولی حقیقتی بود که گفتم

سروری که دارید در آن بازی میکنید RPG هست و RP نیست که موسس بخواد همچین کاری کنه

اگه میخواست مواردی مثل Boss و TP و زنده شدن اوتوماتیک بعد از مرگ هم حذف میکرد

RPG گرفته شده از RP هستش و کمی چیزهای غیر واقعی

امیدوارم درک کرده باشید.

ویرایش شده توسط BraveGod
  • مرسی 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، ArSaCiA گفته است:

با دوچرخه از پلیس فرار می‌کند؟

florida-man-bicycle-faceplant.png آلمان

  • هاها 1

انسان به گریه و عشق احتیاج داشت ؛

خداوند حسین ‹ع› را آفرید:)

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ در 10:54، MuhaMMaD گفته است:

برادر @ArSaCiA, از این اپدیت دوتا چیز بجا خوب کردن و پیشرفت زدی خراب کردی, اولیش سیستم جدید JB که بیشتر به نفعه NG شده این خوبه اما پلیر از FTP و ROB زده میشه, وقتی JB میدی شانس فرار کمه از یه طرف NG کمپ میکنه کنار ماشینی که میده یا Binco دور میندازه تا برسی ریختن سرت از یه طرف Patriot هندلیگش بده از تپه اینا میخوای رد شی یکم چپ شد دیگه کارت تمومه میمونی وسط راه, یا سیستم JB قبلی بیار یا یه طور از اول بساز نه سیخ بسوزه نه کباب هم NG به اکتیویتی برسه هم فرار پلیر راحت شه مجبور نشه Bail بخره یا اون تایم جیل رو سپری کنه.

مورد دوم سیستم باگ بایک موقع وانتد, پرش معمولی مگه باگه؟ پرش معمولیم میزنی باز از بایک میوفته, اینو باید رو باگش اعمال میکردی وقتی میخوایم بلند بپریم بیوفتیم نه که پرش معمولی میزنیم.

(یجورایی این دوتا سیستم هم برای کاپ خوب بود هم پلیر, ینی هم پلیر سرگرم میشد از سرور هم کاپ اکتیویتی میزد, حساب کنیم همینطوری اکتیویتی Wanted Kill کاپ کمه مخصوصا برا NG)

 

* سرگرمی های پلیر هارو بگیری یا یطوری کنی پلیر از یه کاری زده شه بیشتر افت پلیر میبینی تا پیشرفت, با فکشن و جاب رفتن یا بیکار گشتن و خرید و فروش اموال یا یسری کارای تکراری کسل کننده کسی سرگرم نمیشه.

با سلام و درود به شما دوست عزیز

  • 1-مورد اول که میگید یا جای دور میندازه یا پاتریوت هندلینگش بده باید بهتون بگم که این بستگی به شانس خودتون داره وگرنه الان این سیستم جیل بریک از همه سیستم ها بهتره یه زمانی بود که از بیرون میگرفتن و هیچ کسی نمیتونست یه جیل بریک موفقیت آمیز داشته باشه ولی الان بالانس شده این از این

 

  • 2-درباره باگ بایک هم بگم که هیچ فردی که داخل دسته ویژه هست (Cop) هیچ لذتی از این که فرد با بایک باگ میزد میرفت این ور و اون ور نمیبرد و آپدیتی که علی برای باگ بایک دادن احتمال 80 درصد در زمانی که وانتد دارید میخورید زمین (برای استرس داشت) و بهترین چیزی بود که دادن و همه افراد کاپ از این موضوع راضی هستن یه جورایی به RP نزدیک تر شدیم

 

  • 3-(هر بار یه آپدیتی در این باره یا چیز های دیگه ای اومده همیشه رای منفی وجود داشته ولی اگه خود آقای علی بیان ببینن روزانه از هر 30 الی 40 تا جیل بریک 20 تا جیل بریکشون موفقیت آمیز بوده)
     
  • 4-این هم بهتون بگم که شمایی که از زندان فرار میکنید تا وقتی که وانتد 6 نشید NG نمیتونه از جیل خارج بشه و شما رو بزنه! و اگه به این موضوع فکر کنید میبینید که سیستم جیل بریک بیشتر به نفع پلیر هست تا افراد NG!

    امیدوارم قانع کننده باشه این توضیحاتی که دادم
    موفق و پیروز باشید
ویرایش شده توسط DrEaMeR

    Nᴜᴍʙᴇʀ Oɴᴇ Fᴀᴍɪʟʏ  
DrEaMeR.png
Zenit.png
   Nᴜᴍʙᴇʀ Oɴᴇ Fᴀᴍɪʟʏ  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس
در 14 دقیقه قبل، Asir گفته است:

 آلمان

در ۱ ساعت قبل، ArSaCiA گفته است:

مجرم فراری که برای جان خود فرار می‌کند

 

اگر این مجرم Shoot on sight بود تا الان مرده بود. سعی کنیم بی دلیل وارد حاشیه نشویم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 15 دقیقه قبل، ArSaCiA گفته است:

پیشنهاد من

پیشنهادتون کاملا برام مورد احترامه، ولی خب یسری کارا که میکنیم ریپورت میدن یا مجازات میشیم یا رسپاون میدن.

 

در 19 دقیقه قبل، BraveGod گفته است:

اونی که نیتش خیریه در مقابل چیزی نمیگیره الان شما در عوض لذت بردن با خسته کردن این افراد بهشون اکتیویتی میدید

همونطور که دفه پیشم گفتم بهتون الان میگم کار خلاف کار و... فرار از قانون و پلیس هست و طبیعیه فرار کنیم نتونن بزنن و وظیفه پلیس اینه هر طوری که شده جلوی مجرم رو بگیره عین واقعیت، شما میگین وایسیم جلوشون نگاشون کنیم اونا بزنن و اینکارو هیچکس نمیکنه.

 

در 21 دقیقه قبل، BraveGod گفته است:

سروری که دارید در آن بازی میکنید

کم‌ گیم نزدم اینارو ندونم، ولی در هر حالت سبک این گیم به زندگی واقعی زیاد نمیخوره، سیمز که نیست بریم تشکیل خانواده بدیم و خونه بخریم صبح بریم سر کار (اکتیویتی فکشن و یا جاب) ماشین بخریم الکی تو مپ بچرخیم و...، این وسطا یسری کارا هستن که بر خلاف واقعیته و ما دقیقا بخاطر همین وسط کارش میاییم گیم وگرنه گیم بی معنی میشه همه میرن پی زندگیشون تا شاید به یه جایی رسیدن یا ایندشونو بهتر از الانشون کردن.

  • دوست دارم که 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 29 دقیقه قبل، BraveGod گفته است:

به Mafia بروید و آنجا که فکشنی برای لذت هست لذت ببرید

اگه با PC بیایی بری وار میبینی لذت نداره یا باف میزنن یا چیت وگرنه بجای FTP همه الان ما.فیا بودن.

ویرایش شده توسط MuhaMMaD

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس
در 10 دقیقه قبل، MuhaMMaD گفته است:

بجای FTP همه الان ما.فیا بودن.

 

Buff در همه‌ی قسمت ها زده می‌شود حتی در مبارزه با پلیس.

Cheat هم مبارزات گسترده‌ای با چیتر ها انجام شده و هر بار محروم و منهدم می‌شوند، اگر نگرانی Cheat دارید اتفاقاً War ها چون استفاده لانچر در آن الزامی‌ست خیلی کمتر از Cheat استفاده می‌شود تا مبارزه با پلیس که نیازی به لانچر نیست و زدن انواع Cheat ها ممکن است.

 

از آنجا که تاپیک در حال ورود به حاشیه می‌باشد بسته شد. پیشنهاد رد شد. موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...