رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

از سری مشکلات TTC


ارسال‌های توصیه شده

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پرسنل عزیز آرساکیا

 

قدردانی از سرور :

 

اول از همه باید تشکر کنم از سرور خوب و خدمات عالی که ارائه میدید میدونم کلی هزینه سرور میدید و رایگان در اختیار ما دارید قرار میدید تا بازی کنیم واقعا ممنونم از شما و تیم خوبتون که همیشه پشتیبانی میدن مخصوصا Helper های عزیز و زحمت کش و فعال واقعا ممنونم از شما و تیم خوبتون !

 

مشکل :

 

خوب من به عنوان یک عضو جدید از Faction Tow Truck یه سری مشکلاتی خوردم که لازم دونستم اون ها رو عنوان کنم تا در صورت صلاح دید شما این مشکلات رفع بشه !

وقتی از TTC حرف میزنیم یکی از وظایفش سرویس ماشین های خراب و بنزین زدن هست ! که به شدت پول کمی توش داره به عنوان مثال من داخل LS دارم کار میکنم بهم سرویس میخوره داخل LV فاصله بین ما رو میزنه 2000 کیلومتر خوب با قوانین سرعت 100 کیلومتر ای که وجود داره برای ماشین فکشن زمان زیادی طول میکشه تا من به اون بازیکن برسم وقتی میرسم AFK هستن یا اصلا دیگه Repair و Refill لازم ندارن یا از بازی Quit/ کردن و مشکلاتی از این قبیل زیاد اتفاق میوفته که اگر اتفاق نیوفته من بعد از طی کردن فاصله 2000 کیلومتر وقتی برسم اونجا بعد از Repair کلا 37 $ پول گیرم میاد که واقعا نمیصرفه !

 

پیشنهاد و راه حل :

 

به نظر من بهتره کسی که درخواست مکانیک میکنه و از این Command استفاده میکنه یک هزینه ای ازش کسر بشه و به کسی که Service رو قبول کرده داده بشه تا در صورت کنسل کردن بازیکن یا به هر دلیلی به مشکل خوردن بازیکنی که Service قبول میکنه ضرر نکنه ! اما خوب ممکنه بعضی ها سو استفاده بکنن از این کار بهتره هزینه کسر بشه از کسی که تقاضای سرویس شده و در صورتی که بازیکن سرویس ارائه دهنده تلاش کرد به بازیکن مورد نظر نزدیک بشه و فاصله بینشون 500 کیلومتر حداقل بود و 30 ثانیه گذشت پول به سرویس دهنده داده بشه !

 

انتقاد :

 

من خوبی های سرور رو گفتم حالا به نظرم وقتشه که یکم هم گلایه داشته باشم ! توی هر کسب و کاری بهتره رغبا آنالیز و تحلیل بشن این یکی از اصول کاری هست توی همه جا حتی توی گیم ! شما به عنوان یک سرور به نظرم بهتره از سرور های دیگه ایده برداری کنید که خوب من نمیدونم چقد در این کار موفق هستید و چقد انجام دادید نمیخوام پیش داوری کنم ولی دارم میگم که گفته باشم !

من توی یک سرور خارجی بازی میکردم ( که اسمش رو هم نمیخوام بیارم که تبلیغات حساب نشه ! ) داخل اون سرور به همه چیز به نظرم فکر شده بود و از جی تی ای آفلاین الگو برداری شده بود ! یعنی میتونستید هر شغلی که دوست دارید داشته باشید ماشین اون شغل رو برمیداشتید دکمه 2 رو میزدید و به اون کار میپرداختید ! و هر شغلی یک Skill ای داشت و اگر Skill بالایی میداشتی پول و امکانات بیشتری در اون شغل به شما ارائه میداد ! به عنوان مثال پلیس Rank 1 فقط ماشین معمولی میتونست برداره و بعد از گرفتن 1000 نفر میتونست ماشین Cheetah برداره ! یا پلیس مخفی بشه که کسی ندونه پلیس هست ! اینطوری جلوی راه های سودجویی افراد کاملا گرفته میشد!

 

در حال حاضر من به عنوان کسی که تازه یکی دو هفته وارد سرور شدم کلی باگ و کلی سودجویی افراد رو دارم میبینم و میدونم پس قطعا افراد قدیمی راه های بیشتری رو بلدن که باید به نظر من جلوی این افراد گرفته بشه ! به عنوان مثال معلمی توی سرور تعریف میکرد که نصف شب اکانت مولتی انلاین میکنه آزمون میگیره و رد میکنه اکانت مولتیشو و پول اینطوری راحت در میاره ! امثال این سودجویی ها توی سرور زیاد اتفاق میوفته هر چند از دیدگاه شخصی من گرفتن تست و آزمون و شغل معلمی کاملا اشتباه هست و باید طبق نسخه آفلاین بازی لایسنس ها آزمون گرفته بشه تا جلوی سودجویی ها گرفته بشه !

 

من به چشم یک بازیکن تازه وارد در سرور آرساکیا میتونم بگم تمامی سرور های ایرانی سورس کاملا شبیه به هم دیگه استفاده میکنن و خوب هیچ فرقی ندارن با هم دیگه و به نظر من معنی واقعی و اصلی جی تی ای رو از بین بردن ! از حفظ کردن قوانین سرور برای وارد شدن به فکشن برای رسیدن به پلیسی باید عضو دو فکشن شده و R2 اون فکشن ها رو به دست بیارید به نظر من این راه درستی نیست و میشه کار های ساده تری انجام داد !

 

گذشته از همه این ها به نظر من گاهی بهتره ادمین ها هم بازیکن بشن و به چشم یک بازیکن تازه وارد به بازی نگاه کنن و به دنبال پول درآوردن توی بازی بشن تا بفهمن دقیقا نقص های کار کجاست و چه اتفاقی واسه بازیکن های تازه وارد داره میوفته !

 

 

موفق و پیروز باشید 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
  • توسعه دهنده
ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام عزیزم، ممنون بابت پیشنهادتون.

 

در رابطه با مشکلی که مطرح کردید: در آپدیت اخیر بازی تغییرات، اصلاحات و بروزرسانی هایی در این مورد صورت گرفته شده.

در رابطه با انتقادی که مطرح کردید: محیط های کاربری باهم متفاوت هستند، و ممکن است در هر محیط طریقه های متفاوتی وجود داشته باشد،

و طراحی فضا به گونه های متفاوتی صورت بگیرد، که در محیط ما در آرساکیاگیم به صورت شبیه ساز زندگی مجازی (RPG) بوده و نمیتواند به گونه‌ای که در یکی از مثال های خود فرمودید باشد.

 

همچنین تمام مجموعه های مشابه در ایران اکثرا از آرساکیاگیم الگو میگیرند و به همین دلیل است که شما همه‌ی مجموعه های ایرانی را مشابه یکدیگر مینامید، البته که حق دارید!

به شما پیشنهاد میشود همیشه از نسخه اصلی آرساکیاگیم استفاده کنید تا زمان، وقت و هزینه های شما چه به صورت مادی و چه معنوی، هدر نرود.

 

همچنین در صورت مشاهده هر گونه سواستفاده، سودجویی افراد در داخل بازی، میتوانید از آن مدرکی تهیه کرده و به مسئولین مربوطه گزارش دهید.

 

مشتاق پیشنهادات و انتقادات شما در آینده نیز، هستیم.

 

ویرایش شده توسط Mohny

COMFORTABILITY KILLS

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...