رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

Pokers.png

 

سلام و عرض ادب خدمت پلیر های زحمت کش ارساکیا گیم.

 

    پوکر نیوز تقدیم میکند...

       امیدوارم مارو از حمایت های گرمتون دریغ نکنید!

 

 

در مسیره خانه:

 

gallery81_4ukj.jpg

gallery83_klli.jpg

 

 

شوهری یک پیامک به همسرش ارسال کرد:

سلام، من امشب دیر میام خونه. لطفا همه لباس‌های کثیف من رو بشور و غذای مورد علاقه‌ام رو درست کن…

 

ag-sa-0893_3tbv.jpg

ag-sa-0895_x7sd.jpg


ولی پاسخی نیومد!

 

ag-sa-0898_756l.jpg

ag-sa-0899_mh5a.jpg

 


پیامک دیگری فرستاد: راستی یادم رفت بهت بگم که حقوقم اضافه شده و آخر ماه می‌خوام برات یه ماشین بخرم …

 

ag-sa-0904_e9ky.jpg

 

همسر بی اهمیت به پیامک ها!

 

ag-sa-0906_udjf.jpg

ag-sa-0908_zdye.jpg

ag-sa-0910_44qx.jpg

ag-sa-0914_c3mt.jpg
 

همسر: ماشین ? چیز ببخشید  وای خدای من! واقعا؟

 

ag-sa-0917_3ueu.jpg

ag-sa-0919_7iht.jpg

ag-sa-0924_5vw.jpg

 

مرد پیشه خودش میگه: هییی، ننم میگفت از این هیچی در نمیادا گوش نکردم!

ag-sa-0927_mqdd.jpg

ag-sa-0930_4cvu.jpg

ag-sa-0933_25hr.jpg

 


شوهر: نه، می‌خواستم مطمئن بشم که پیغام اولم به دستت رسیده!

 

ag-sa-0936_r5zm.jpg

 

مرد پیشه خودش: اینم شانس مایه

سیگارو روشن میکنه و ...

 

ag-sa-0937_ozah.jpg

ag-sa-0938_zu57.jpg

 

تمام.!

 

 


@ArSaCiA@Meli@Alireza@RealSlimShady@FcPoker@RoseRain@CaKe@MILADemon@Jackson@Amir@Lazyboy@Mahi@DrEaMeR@Danir

و...

  • دوست دارم که 2
  • هاها 4

Be a voice, not an echo

Pokers.png

I am not a player…I’m the game

                                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشالله خلاقیت ?

در 14 ساعت قبل، Pokers گفته است:

ag-sa-0917_3ueu.jpg

قیافه همسرش خیلی گاده?

─────────· · · · · · ⌞🌸⌝ · · · · · ·─────────

 

 

 

          

                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354800
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی ?

فقط اون لیوانا تو عکس ???

.Sometimes everything is in its place, but you are not in the place you must be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354802
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

? چرا قیافه همسرت اینطوریه انگار خورده به زمین با صورت

(شوخی)

GG Boy

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354804
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@RoseRain تنکس??

 

@iMahDi عالیع?

 

@SirFaRZaD همینه که هس عینکشو فقط ?❤️

 

@Nova  فدا ?

  • دوست دارم که 1

Be a voice, not an echo

Pokers.png

I am not a player…I’m the game

                                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354846
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خلاقیت ??

  • مرسی 2

 Useless.png

 

 

Ntxorg.png

 

 

 وقتی قلبت میشکنه     تازه مغزت شروع به کار میکنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354859
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 7 ساعت قبل، SirFaRZaD گفته است:

چرا قیافه همسرت اینطوریه انگار خورده به زمین با صورت

??

─────────· · · · · · ⌞🌸⌝ · · · · · ·─────────

 

 

 

          

                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354900
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 8 دقیقه قبل، RoseRain گفته است:

??

والا ??

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-354902
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

?@Pokers بهت یاد ندادن بغل پمپ بنزین سیگار نکشی؟

ویرایش شده توسط LearninG

🇷🇺

Wolf.pngLovegers.avif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355015
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Pokers داش سم بووووود

  • هاها 1

تو غروبامون هم خورشید هم ماه و هم ستارس

MILADemon

بچهای‎‌کار - تردمیل - شب‌که‌میشه - BBC و ...

👆 Click 👆

3ce0-InShot-20260421-211145248.gif

api_host.php?action=download_public&name

3ce0-InShot-20260421-211145248.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355375
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@LearninG بزنه بترکه داش ??

@MILADemon ?❤️

Be a voice, not an echo

Pokers.png

I am not a player…I’m the game

                                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355406
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کوتاه ولی تاثیر گذار?

                                             
                                     👑
        
 💎Arash_Fly.png]💎      
            
 Diss.png
                                     FlyShoT.png

  
مرگ آرزومه از اینکه نَمیرم میترسم            ↻  ㅤㅤ   ❚❚ㅤ                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355407
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ینی جر خوردم??

خداییش از همسره چه توقعی داشتی حالشو نپرسیدی مثل کلفط باهاش رفتار کردی معلومه که جواب نمیده??

ولی خدایی عالی بود ینی حال کردم?

تو همانی که به درد دل من درمانی

Setayesh

8d20-2025-11-26-00-46-10-IM22G-0453.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355415
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احسنت ??

داداش کلا داستانات یه جوریه که آدم دوست داره تا آخرش بره به آخرشم که میرسه با یک دیالوگ سم تموم میشه?

 

عشق کردم بازم ادامه بده ?

𝕲𝖔𝖗𝖌 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕬𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖔𝖓 𝕿𝖔𝖕           

                                                 a13614_24AdmBoT-Cover.gif                                                          Mohamad.png        

                                           a13614_24AdmBoT-Cover.gif                                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355417
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود

Sometimes, the strongest people in the morning, are those who cried all night

666.png

?⚰️

Bnjamin.png

✝️?

ZakhareAsli.png

??

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355419
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Pokers مجله شما تایید نشدشما در اقلیت خبرنگاران حضور ندارید.

Nicolay

f721-977612-26InShot-20260212-225038619.

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355739
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@DeatShot ?❤️

@CaKe وقتی دیر از سره کار میای خسته کوفته دگ چه حال پرسیدنی ??

تنکس ??

@Eloneهمینش خوبه ?

@696فدا داش

 

 

 

 

  • دوست دارم که 1

Be a voice, not an echo

Pokers.png

I am not a player…I’m the game

                                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355772
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنازم??

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

[1?️Aone.png [1?️]

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

?م̴ن̴ ̴س̴ق̴و̴ط̴ ̴ک̴ر̴د̴م̴ ̴و̴ ̴ه̴م̴ه̴ ̴س̴ک̴و̴ت̴ ̴ک̴ر̴د̴ن̴?

?م̴ن̴ ̴چ̴ه̴ ̴س̴و̴خ̴ت̴ ̴ق̴ل̴ب̴م̴و̴ ̴ه̴م̴ه̴ ̴چ̴ه̴ ̴س̴و̴د̴ ̴ک̴ر̴د̴ن̴?

?

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-355773
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 هفته بعد...

عالی بود ولی زن قهتی بود اینو گرفتی؟ ?

  ============================================================================================

                                                                                       نگران فردایت نباش

                                                                         خدای دیروز و امروز، خدای فردا هم هست

                                                                           ما اولین بار است بندگی می کنیم

                                                                      ولی او بی زمانی است که خدایی می کند

                                                                                اعتماد کن به خدایی اش

            =================================================================================

                        iMammad.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-361892
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

کلمه "دخترا آهن پرستن" رو قشنگ به رخ کشیدی ?

حقیقت همان دروغی‌ست که بار‌ها و بار‌ها تکرار شده است

 

RedWood.png

Mammad.png

SlAVASH.png

 

Mamad | Siavash

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/26779-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%DB%8C/#findComment-369115
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...