رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تغییرشماره اکانت (level +25)


Ho3yn

ارسال‌های توصیه شده

  • توسعه دهنده

درود @Ho3yn متأسفانه علاوه بر اینکه این پیشنهاد از زمان ساخته شدن تالار پیشنهادات برای سومین بار تکرار شده، به دلایلی رد می شود.

 

1. نقل قول از تاپیک دیگر

نقل قول

(1) این موضوع نزدیک به 2 بار توسط بنده و مدیریت مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت، مدیریت با وجود همچین امکانی یا اعمال آن روی آپدیت مخالف هستند.

(2) نظر شما متین هست، اما با توجه به سابقه کلاهبرداری چند تن از بازی‌کنان و کم بودن راه های پیگیری مسائل از طریق مراجع قانونی و مقام محترم قضائی ایمیل تنها برای Reset Password استفاده می شود که باز هم از نظر قدرت Recovery ضعیف تر از شماره تلفن ثبت شده روی حساب کاربری‌ست. 

(3) بعضی اوقات سرور بازی میزبان بات نت ها یا آیپی های زیادی می شود که از تجربه کاربری و رضایت بازی‌کنان کاسته می شود، چنین افرادی که حملات محروم‌سازی از سرویس را انجام می دهند به احتمال بسیار قوی دارای حساب های کاربری متعدد با یک یا چند شماره تلفن در سرور هستند که بعد از رهگیری این دسته از مجرمان سایبری طبق ضوابط عمومی حساب کاربری آنها شاهد تنبیهاتی از سوی تیم کارکنان / مدیریت می شود بدین سبب امکان تغییر شماره تلفن ممکن است فرصتی برای سوء استفاده از موقعیت به مهاجمین بدهد.
(4) در آرساکیا نه شماره تلفن حذف یا تغییر داده می شود و نه Delete Account / Temporarily Deactivation. 

 

2. مدیریت

نقل قول

متأسفانه اینجا جایی نیست که پاک کردن اکانت ها عواقب کم یا بدون عواقب باشه. اکانت ها در اینجا دارای اموال و اطلاعات خیلی زیاد، حجیم و پیشرفته ای هستند.

 

rsz_31emam-hosein-12_filr.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...