AMIRALII211 ارسال شده در March 19, 2022 اشتراک گذاری ارسال شده در March 19, 2022 (ویرایش شده) سلام میگم من بعد چند وقت اومدم دوباره پلی بدم دیدم یه مشکلی پیش اومده از وقتی ویندوز رو از 7 به 10 ارتقا دادم لانچر و سمپ هر دو کرش میشن ولی خود گیم افلاین که وارد میشم چیزی نمیشه https://uupload.ir/view/logs_9svg.rar/ پوشه Log? تا لودینگ سمپ یا لانچر تموم میشه کرش میده ویرایش شده March 19, 2022 توسط AMIRALII211 ❤️?????? ????❤️ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/25097-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-%DA%AF%DB%8C%D9%85/
DrAlireza ارسال شده در March 19, 2022 اشتراک گذاری ارسال شده در March 19, 2022 در 1 ساعت قبل، AMIRALII211 گفته است: سلام میگم من بعد چند وقت اومدم دوباره پلی بدم دیدم یه مشکلی پیش اومده از وقتی ویندوز رو از 7 به 10 ارتقا دادم لانچر و سمپ هر دو کرش میشن ولی خود گیم افلاین که وارد میشم چیزی نمیشه https://uupload.ir/view/logs_9svg.rar/ پوشه Log? تا لودینگ سمپ یا لانچر تموم میشه کرش میده مال من هم همین طوری هست باید از طریق ویندوز 98 باز کنی اول رو لانچر کلیک راست بزن و گزینه ی properties رو بزن بعد در قسمت compatibity تیک run this program compatibility رو بزن و گزینه رو روی windows me/ windows 98 بزار و ok بزن دیگه کرش نمیخوری ٮح ٮح آدمکا ٮس که ٮو هم مٮدوه دٮگه ڡرٮاد مٮو ساٮه ام ٮمی سٮوه لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/25097-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-319242
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری