رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام 

میگم من بعد چند وقت اومدم دوباره پلی بدم دیدم یه مشکلی پیش اومده

از وقتی ویندوز رو از 7 به 10 ارتقا دادم لانچر و سمپ هر دو کرش میشن ولی خود گیم افلاین که وارد میشم چیزی نمیشه :|

https://uupload.ir/view/logs_9svg.rar/

پوشه Log?

تا لودینگ سمپ یا لانچر تموم میشه کرش میده

ویرایش شده توسط AMIRALII211

                                                                ❤️?????? ????❤️

در 1 ساعت قبل، AMIRALII211 گفته است:

سلام 

میگم من بعد چند وقت اومدم دوباره پلی بدم دیدم یه مشکلی پیش اومده

از وقتی ویندوز رو از 7 به 10 ارتقا دادم لانچر و سمپ هر دو کرش میشن ولی خود گیم افلاین که وارد میشم چیزی نمیشه :|

https://uupload.ir/view/logs_9svg.rar/

پوشه Log?

تا لودینگ سمپ یا لانچر تموم میشه کرش میده

مال من هم همین طوری  هست باید از طریق ویندوز 98 باز کنی

اول رو لانچر کلیک راست بزن و گزینه ی  properties رو بزن بعد در قسمت compatibity  تیک run this program compatibility رو بزن و گزینه رو روی windows me/ windows 98 بزار و ok بزن دیگه کرش نمیخوری

ٮح ٮح آدمکا ٮس که ٮو هم مٮدوه

دٮگه ڡرٮاد مٮو ساٮه ام ٮمی سٮوه

ee2c30_25IMG-20250930-155543-723.jpg

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...