رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

آموزش ریختن Mod روی بازی


iCeT

ارسال‌های توصیه شده

سلام.

لطفا اگر کسی میدونه در زیر همین تاپیک بگه که چجوری باید رو بازی Mod ریخت. 

Modhud, car, Map 

اگر کسی میدونه لطفاً همراه با آموزش تصویری زیر همین تاپیک بزاره. 

ممنون از شما.

 

                                                                                                                                                                                                                                           ⚜                                                                                                             ⚜

iCeT.png                                                                                                                       

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و درود خدمت همگی دوستان!

به درخواست @A3HKAN عزیز بنده توضیحی مختصر برای گذاشتن مود در بازی را خواهم داد.

 

 

نکته مهم, ما از 2 بخش اسکلت و اندام تشکیل میشویم. یعنی اسکلت ساختار و ساختمان بدن و اندام هم شکل شمایل ما میشود. اسکین ها هم همینگونه هستند! 

اسکین ها از 2 بخش DFF و TXD تشکیل شدند.

DFF ساختار اسکین هست.

dff_von_feqr.png

TXD هم به DFF شکل و شمایل میدهد.

txd_von_igxd.png

حدس شما درست است تصویر بالا در واقع شکل و شمایل اسکین ونوم هست که بر روی اسکلت(DFF) ونوم قرار میگیرد و تبدیل به اسکین بازی میشوند.

gta_sa_2022-01-17_08-50-28-934_ujlq.jpg

 

 

خب دوستان حالا میرویم به بحث اصلی, همانطور که عرض کردیم هر اسکین به 2 بخش DFF و TXD تشکیل شده است.

برای مثال ما مود اسکین Bullet را برای شما اماده کردیم

6_fipu.png

 

حالا این فایل ها کجا رفته و چطور میروند؟؟؟

در واقع تمامی اسکین های بازی مپ, ماشین, کارکتر, ساختمان ها و... همگی در پوشه Models بازی ذخیره شده اند.

models_gwo2.png

حالا چند تا فایل IMG مشاهده میکنیم که فشرده شده همه اجزای بازی هستند که ما فقط با یکی از پوشه ها کار داریم! gta3

gta_3_ih0l.png

 

خب حالا ما میخواهیم مود اسکین Bullet را وارد GTA3 کنیم. پیشنهاد بنده برنامه IMG Editor است که مخصوص خود جی تی ای سن اندریاس ساخته شده است.

img_eu7v.png

وارد برنامه میشویم و پوشه را باز میکنیم.

2_dzep.png

همانطور که ذکر کردم لوکیشن بازی را آورده و Models < GTA3 را انتخاب میکنیم. سپس Open میزنیم.

3_0ias.png

مشاهده میکنیم که تمامی محتوای GTA3 باز شده است حالا باید Import یا فلش سمت پایین را کلیک کنید. برای وارد کردن فایل استفاده میشود.

4_r996.png

حال TXD و DFF مورد نظر را انتخاب میکنیم. و open را کلیک میکنیم.

5_f22p.png

سپس تمامی تغییرات را Save میکنیم و از برنامه خارج میشویم.

این اسکین Bullet جایگزین اسکین Bullet قبلی ما خواهد شد. برای بقیه اسکین ها و مپ ها نیز همینگونه است.

البته تمامی اجزای بازی به پوشه GTA3 ختم نمیشوند و این فقط برای توضیح مقدماتی بود!

اوقات به کام!

مخفی کننده

همچنین شما میتوانید با دانلود کردن TXDworkshop به تماشای اسکین ها رفته و به میل خودتان ان ها را تغییر دهید! خیلی سرگرم کننده خواهد بود.

برای مثال اسکین bb

txd_tl69.png

 

ویرایش شده توسط Aliherfei
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 35 دقیقه قبل، Aliherfei گفته است:

با سلام و درود خدمت همگی دوستان!

به درخواست @A3HKAN عزیز بنده توضیحی مختصر برای گذاشتن مود در بازی را خواهم داد.

 

 

نکته مهم, ما از 2 بخش اسکلت و اندام تشکیل میشویم. یعنی اسکلت ساختار و ساختمان بدن و اندام هم شکل شمایل ما میشود. اسکین ها هم همینگونه هستند! 

اسکین ها از 2 بخش DFF و TXD تشکیل شدند.

DFF ساختار اسکین هست.

dff_von_feqr.png

TXD هم به DFF شکل و شمایل میدهد.

txd_von_igxd.png

حدس شما درست است تصویر بالا در واقع شکل و شمایل اسکین ونوم هست که بر روی اسکلت(DFF) ونوم قرار میگیرد و تبدیل به اسکین بازی میشوند.

gta_sa_2022-01-17_08-50-28-934_ujlq.jpg

 

 

خب دوستان حالا میرویم به بحث اصلی, همانطور که عرض کردیم هر اسکین به 2 بخش DFF و TXD تشکیل شده است.

برای مثال ما مود اسکین Bullet را برای شما اماده کردیم

6_fipu.png

 

حالا این فایل ها کجا رفته و چطور میروند؟؟؟

در واقع تمامی اسکین های بازی مپ, ماشین, کارکتر, ساختمان ها و... همگی در پوشه Models بازی ذخیره شده اند.

models_gwo2.png

حالا چند تا فایل IMG مشاهده میکنیم که فشرده شده همه اجزای بازی هستند که ما فقط با یکی از پوشه ها کار داریم! gta3

gta_3_ih0l.png

 

خب حالا ما میخواهیم مود اسکین Bullet را وارد GTA3 کنیم. پیشنهاد بنده برنامه IMG Editor است که مخصوص خود جی تی ای سن اندریاس ساخته شده است.

img_eu7v.png

وارد برنامه میشویم و پوشه را باز میکنیم.

2_dzep.png

همانطور که ذکر کردم لوکیشن بازی را آورده و Models < GTA3 را انتخاب میکنیم. سپس Open میزنیم.

3_0ias.png

مشاهده میکنیم که تمامی محتوای GTA3 باز شده است حالا باید Import یا فلش سمت پایین را کلیک کنید. برای وارد کردن فایل استفاده میشود.

4_r996.png

حال TXD و DFF مورد نظر را انتخاب میکنیم. و open را کلیک میکنیم.

5_f22p.png

سپس تمامی تغییرات را Save میکنیم و از برنامه خارج میشویم.

این اسکین Bullet جایگزین اسکین Bullet قبلی ما خواهد شد. برای بقیه اسکین ها و مپ ها نیز همینگونه است.

البته تمامی اجزای بازی به پوشه GTA3 ختم نمیشوند و این فقط برای توضیح مقدماتی بود!

اوقات به کام!

  مطالب پنهان

همچنین شما میتوانید با دانلود کردن TXDworkshop به تماشای اسکین ها رفته و به میل خودتان ان ها را تغییر دهید! خیلی سرگرم کننده خواهد بود.

برای مثال اسکین bb

txd_tl69.png

 

ممنون خیلی منتظر بودم که یکی بهم آموزش ریختن Mod روی بازی رو بهم بگه ممنون.

 

                                                                                                                                                                                                                                           ⚜                                                                                                             ⚜

iCeT.png                                                                                                                       

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 دقیقه قبل، A3HKAN گفته است:

ممنون خیلی منتظر بودم که یکی بهم آموزش ریختن Mod روی بازی رو بهم بگه ممنون. 

خواهش میکنم??

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 ساعت قبل، Aliherfei گفته است:

با سلام و درود خدمت همگی دوستان!

به درخواست @A3HKAN عزیز بنده توضیحی مختصر برای گذاشتن مود در بازی را خواهم داد.

 

 

نکته مهم, ما از 2 بخش اسکلت و اندام تشکیل میشویم. یعنی اسکلت ساختار و ساختمان بدن و اندام هم شکل شمایل ما میشود. اسکین ها هم همینگونه هستند! 

اسکین ها از 2 بخش DFF و TXD تشکیل شدند.

DFF ساختار اسکین هست.

dff_von_feqr.png

TXD هم به DFF شکل و شمایل میدهد.

txd_von_igxd.png

حدس شما درست است تصویر بالا در واقع شکل و شمایل اسکین ونوم هست که بر روی اسکلت(DFF) ونوم قرار میگیرد و تبدیل به اسکین بازی میشوند.

gta_sa_2022-01-17_08-50-28-934_ujlq.jpg

 

 

خب دوستان حالا میرویم به بحث اصلی, همانطور که عرض کردیم هر اسکین به 2 بخش DFF و TXD تشکیل شده است.

برای مثال ما مود اسکین Bullet را برای شما اماده کردیم

6_fipu.png

 

حالا این فایل ها کجا رفته و چطور میروند؟؟؟

در واقع تمامی اسکین های بازی مپ, ماشین, کارکتر, ساختمان ها و... همگی در پوشه Models بازی ذخیره شده اند.

models_gwo2.png

حالا چند تا فایل IMG مشاهده میکنیم که فشرده شده همه اجزای بازی هستند که ما فقط با یکی از پوشه ها کار داریم! gta3

gta_3_ih0l.png

 

خب حالا ما میخواهیم مود اسکین Bullet را وارد GTA3 کنیم. پیشنهاد بنده برنامه IMG Editor است که مخصوص خود جی تی ای سن اندریاس ساخته شده است.

img_eu7v.png

وارد برنامه میشویم و پوشه را باز میکنیم.

2_dzep.png

همانطور که ذکر کردم لوکیشن بازی را آورده و Models < GTA3 را انتخاب میکنیم. سپس Open میزنیم.

3_0ias.png

مشاهده میکنیم که تمامی محتوای GTA3 باز شده است حالا باید Import یا فلش سمت پایین را کلیک کنید. برای وارد کردن فایل استفاده میشود.

4_r996.png

حال TXD و DFF مورد نظر را انتخاب میکنیم. و open را کلیک میکنیم.

5_f22p.png

سپس تمامی تغییرات را Save میکنیم و از برنامه خارج میشویم.

این اسکین Bullet جایگزین اسکین Bullet قبلی ما خواهد شد. برای بقیه اسکین ها و مپ ها نیز همینگونه است.

البته تمامی اجزای بازی به پوشه GTA3 ختم نمیشوند و این فقط برای توضیح مقدماتی بود!

اوقات به کام!

  نمایش محتوا مخفی

همچنین شما میتوانید با دانلود کردن TXDworkshop به تماشای اسکین ها رفته و به میل خودتان ان ها را تغییر دهید! خیلی سرگرم کننده خواهد بود.

برای مثال اسکین bb

txd_tl69.png

 

بسیار کامل و واضح توضبح داده شد. 

نکته ای هم جا نیفتاده بود 

ساخت و ادیت انواع ماشین های سناندرز به پذیرفته میشود

ساخت و طراحی داخل ماشین. و اموزش تمامی این موارد

  

  • DARTH_HOOMAN.png
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 51 دقیقه قبل، DARTHHOOMAN گفته است:

بسیار کامل و واضح توضبح داده شد. 

نکته ای هم جا نیفتاده بود 

با تشکر از بازخورد شما دوست عزیز

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، Aliherfei گفته است:

با تشکر از بازخورد شما دوست عزیز

Mod Aim هم همینجوریه یعنی باید دانلود کنی و بعد بریزی تو فایل Models  و hud

 

                                                                                                                                                                                                                                           ⚜                                                                                                             ⚜

iCeT.png                                                                                                                       

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 12 دقیقه قبل، A3HKAN گفته است:

Mod Aim هم همینجوریه یعنی باید دانلود کنی و بعد بریزی تو فایل Models  و hud

بستگی داره چی دانلود کرده باشی

بعضیا با اسکریپت خاصی کار میکنن که لانچر قبول نمیکنه بعضیا نه راحت مبربزی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 دقیقه قبل، Aliherfei گفته است:

بستگی داره چی دانلود کرده باشی

بعضیا با اسکریپت خاصی کار میکنن که لانچر قبول نمیکنه بعضیا نه راحت مبربزی

آها ممنون.

 

                                                                                                                                                                                                                                           ⚜                                                                                                             ⚜

iCeT.png                                                                                                                       

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
در در ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ در 09:35، CyberDyne گفته است:

با سلام و درود خدمت همگی دوستان!

به درخواست @A3HKAN عزیز بنده توضیحی مختصر برای گذاشتن مود در بازی را خواهم داد.

 

 

نکته مهم, ما از 2 بخش اسکلت و اندام تشکیل میشویم. یعنی اسکلت ساختار و ساختمان بدن و اندام هم شکل شمایل ما میشود. اسکین ها هم همینگونه هستند! 

اسکین ها از 2 بخش DFF و TXD تشکیل شدند.

DFF ساختار اسکین هست.

dff_von_feqr.png

TXD هم به DFF شکل و شمایل میدهد.

txd_von_igxd.png

حدس شما درست است تصویر بالا در واقع شکل و شمایل اسکین ونوم هست که بر روی اسکلت(DFF) ونوم قرار میگیرد و تبدیل به اسکین بازی میشوند.

gta_sa_2022-01-17_08-50-28-934_ujlq.jpg

 

 

خب دوستان حالا میرویم به بحث اصلی, همانطور که عرض کردیم هر اسکین به 2 بخش DFF و TXD تشکیل شده است.

برای مثال ما مود اسکین Bullet را برای شما اماده کردیم

6_fipu.png

 

حالا این فایل ها کجا رفته و چطور میروند؟؟؟

در واقع تمامی اسکین های بازی مپ, ماشین, کارکتر, ساختمان ها و... همگی در پوشه Models بازی ذخیره شده اند.

models_gwo2.png

حالا چند تا فایل IMG مشاهده میکنیم که فشرده شده همه اجزای بازی هستند که ما فقط با یکی از پوشه ها کار داریم! gta3

gta_3_ih0l.png

 

خب حالا ما میخواهیم مود اسکین Bullet را وارد GTA3 کنیم. پیشنهاد بنده برنامه IMG Editor است که مخصوص خود جی تی ای سن اندریاس ساخته شده است.

img_eu7v.png

وارد برنامه میشویم و پوشه را باز میکنیم.

2_dzep.png

همانطور که ذکر کردم لوکیشن بازی را آورده و Models < GTA3 را انتخاب میکنیم. سپس Open میزنیم.

3_0ias.png

مشاهده میکنیم که تمامی محتوای GTA3 باز شده است حالا باید Import یا فلش سمت پایین را کلیک کنید. برای وارد کردن فایل استفاده میشود.

4_r996.png

حال TXD و DFF مورد نظر را انتخاب میکنیم. و open را کلیک میکنیم.

5_f22p.png

سپس تمامی تغییرات را Save میکنیم و از برنامه خارج میشویم.

این اسکین Bullet جایگزین اسکین Bullet قبلی ما خواهد شد. برای بقیه اسکین ها و مپ ها نیز همینگونه است.

البته تمامی اجزای بازی به پوشه GTA3 ختم نمیشوند و این فقط برای توضیح مقدماتی بود!

اوقات به کام!

  نمایش محتوا مخفی

همچنین شما میتوانید با دانلود کردن TXDworkshop به تماشای اسکین ها رفته و به میل خودتان ان ها را تغییر دهید! خیلی سرگرم کننده خواهد بود.

برای مثال اسکین bb

txd_tl69.png

 

اقا چطور میشه حالا تو آرساکیا اندروید ماد ریخت  بلدم چطور ماد میریزن  ولی خب تو گیم اصلا نمیاد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 21 ساعت قبل، doktorkratos گفته است:

اقا چطور میشه حالا تو آرساکیا اندروید ماد ریخت  بلدم چطور ماد میریزن  ولی خب تو گیم اصلا نمیاد

ببینید، قضیه مود Skin و HUD طوری هست که ما داریم برای خودمون اعمال میکنیم. یعنی نوعی دستکاری بازی فقط برای خودمون. خب این باعث میشه بازی از روند عادی و بهینه اش بیرون بیاد.
مثلا خودم یک بار Skin گودزیلا گزاشتم ارساکیا تقریبا هیکل گودزیلا تا نصف لوس سانتوس رفته بود!
godzilla_mod_for_gta_sa(zargame.ir)_8vhq
خب اینطور روند بازی به مشکل میخوره. بقیه اسکین ها هم همینطوری هستن منتها وقتی اندازه اش با اسکین اصلی برابر باشه، بازده کمتری داره نسبت به مثلا گودزیلا
..........................................................................................................................................................................................

خب حقیقتا @ArSaCiA نمیخواد چنین اتفاقی بیوفته! برای همین اولین تلاشش ساختن لانچر بود. لانچر ماد هایی که ماهیت بازی رو به کل تغییر میدادند (مثلا ساعت رو عوض کنی یا تفنگ خودکار و...) اجازه نمیده فعال بشن. اما لانچر تو حیطه GTA3.IMG دیگه نتونست ورود کنه و خود @ArSaCiA اومد بعضی اسکینا گذاشت تو خود لانچر که بقیه راضی باشن به همینا دیگه.


اینا رو گفتم که خلاصه برسم به این نکته، ممکنه حتی AGSamp اندروید نشه هیچ اسکینی گذاشت. یا من نمیدونم چطور یا واقعا نمیشه، تصور میکنم بعد این همه مدت دیگه کاری کردن اصلا نشه مود گذاشت. پس بساز با حالت طبیعی بازی  :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 دقیقه قبل، CyberDyne گفته است:

ببینید، قضیه مود Skin و HUD طوری هست که ما داریم برای خودمون اعمال میکنیم. یعنی نوعی دستکاری بازی فقط برای خودمون. خب این باعث میشه بازی از روند عادی و بهینه اش بیرون بیاد.
مثلا خودم یک بار Skin گودزیلا گزاشتم ارساکیا تقریبا هیکل گودزیلا تا نصف لوس سانتوس رفته بود!
godzilla_mod_for_gta_sa(zargame.ir)_8vhq
خب اینطور روند بازی به مشکل میخوره. بقیه اسکین ها هم همینطوری هستن منتها وقتی اندازه اش با اسکین اصلی برابر باشه، بازده کمتری داره نسبت به مثلا گودزیلا
..........................................................................................................................................................................................

خب حقیقتا @ArSaCiA نمیخواد چنین اتفاقی بیوفته! برای همین اولین تلاشش ساختن لانچر بود. لانچر ماد هایی که ماهیت بازی رو به کل تغییر میدادند (مثلا ساعت رو عوض کنی یا تفنگ خودکار و...) اجازه نمیده فعال بشن. اما لانچر تو حیطه GTA3.IMG دیگه نتونست ورود کنه و خود @ArSaCiA اومد بعضی اسکینا گذاشت تو خود لانچر که بقیه راضی باشن به همینا دیگه.


اینا رو گفتم که خلاصه برسم به این نکته، ممکنه حتی AGSamp اندروید نشه هیچ اسکینی گذاشت. یا من نمیدونم چطور یا واقعا نمیشه، تصور میکنم بعد این همه مدت دیگه کاری کردن اصلا نشه مود گذاشت. پس بساز با حالت طبیعی بازی  :)

خیر ، تو AG:Samp اندروید امکان ریختن Skin, vehicle, timecyc و... هست که بزودی اموزش ریختن این نوع ماد ها گذاشته میشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۲/۱۴ در 18:39، Robert گفته است:

خیر ، تو AG:Samp اندروید امکان ریختن Skin, vehicle, timecyc و... هست که بزودی اموزش ریختن این نوع ماد ها گذاشته میشه

خب خوبه، خودت یا یکی دیگه اینکارو بکنید. جمعیت موبایل پلیر زیاده خب. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 دقیقه قبل، CyberDyne گفته است:

خب خوبه، خودت یا یکی دیگه اینکارو بکنید. جمعیت موبایل پلیر زیاده خب. 

بزودی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
در در ۱۴۰۲/۲/۱۶ در 19:26، CyberDyne گفته است:

خب خوبه، خودت یا یکی دیگه اینکارو بکنید. جمعیت موبایل پلیر زیاده خب. 

سلام عزیز..

عالی توضیح دادی

وقتی یکی این سوالو ازم میپرسه، دلم میخواد خودکشی کنم??

977b07_241728328581471.png

914701_24InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4

2e7515_241721059672551.png

Cartoon.png

𝕿𝖍𝖆𝖓𝖐 𝕲𝖔𝖉.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۲/۱۶ در 19:33، Robert گفته است:

بزودی

همچنان بزودی ؟ ?

@Robert

ویرایش شده توسط KasraMorrison

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/XKasra_Morrison.png

فهمیدن زبون آدم نفهم سخت تر از یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی و فرانسوی هست...

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...
15 ساعت قبل، saeedjan گفته است:

میشه بگین چجوری چیت sitem16 نصب کنم رو بازی

دادا ????

 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

  Wolf King Family 

متــAlonsoــین

━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
در ۱۴۰۲/۲/۱۴ در 18:39، Robert گفته است:

خیر ، تو AG:Samp اندروید امکان ریختن Skin, vehicle, timecyc و... هست که بزودی اموزش ریختن این نوع ماد ها گذاشته میشه

جدی میفرمایید پس اینارو ما از کجا آوردیم 

2a8716_24agsa-mp-2024-01-16-22-52-01-176

 

فایل تایم سایکل گرافیکی بود من ی دستی بهش کشیدم تایم سایکل خالی انداختم اف پی اس فیکس ۶۰ میگیرم 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...

داداش مود رو اسمش یادم رفت که چت ها و پول های رو فونت میده و میشه اونجا بحا عکس موشت عکس دیگه گذاشت و مود که گانو یه جور دیکه نشون میده پی سی بزارید با تشکر

VicToRiOuS.png  e53529_24e3bf5f50-5f69-11ee-bad4-9322288

 

 

 

          

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...
در ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ در 09:35، CyberDyne گفته است:

با سلام و درود خدمت همگی دوستان!

به درخواست @A3HKAN عزیز بنده توضیحی مختصر برای گذاشتن مود در بازی را خواهم داد.

 

 

نکته مهم, ما از 2 بخش اسکلت و اندام تشکیل میشویم. یعنی اسکلت ساختار و ساختمان بدن و اندام هم شکل شمایل ما میشود. اسکین ها هم همینگونه هستند! 

اسکین ها از 2 بخش DFF و TXD تشکیل شدند.

DFF ساختار اسکین هست.

https://s4.uupload.ir/files/dff_von_feqr.png

TXD هم به DFF شکل و شمایل میدهد.

https://s4.uupload.ir/files/txd_von_igxd.png

حدس شما درست است تصویر بالا در واقع شکل و شمایل اسکین ونوم هست که بر روی اسکلت(DFF) ونوم قرار میگیرد و تبدیل به اسکین بازی میشوند.

https://s4.uupload.ir/files/gta_sa_2022-01-17_08-50-28-934_ujlq.jpg

 

 

خب دوستان حالا میرویم به بحث اصلی, همانطور که عرض کردیم هر اسکین به 2 بخش DFF و TXD تشکیل شده است.

برای مثال ما مود اسکین Bullet را برای شما اماده کردیم

https://s4.uupload.ir/files/6_fipu.png

 

حالا این فایل ها کجا رفته و چطور میروند؟؟؟

در واقع تمامی اسکین های بازی مپ, ماشین, کارکتر, ساختمان ها و... همگی در پوشه Models بازی ذخیره شده اند.

https://s4.uupload.ir/files/models_gwo2.png

حالا چند تا فایل IMG مشاهده میکنیم که فشرده شده همه اجزای بازی هستند که ما فقط با یکی از پوشه ها کار داریم! gta3

https://s4.uupload.ir/files/gta_3_ih0l.png

 

خب حالا ما میخواهیم مود اسکین Bullet را وارد GTA3 کنیم. پیشنهاد بنده برنامه IMG Editor است که مخصوص خود جی تی ای سن اندریاس ساخته شده است.

https://s4.uupload.ir/files/img_eu7v.png

وارد برنامه میشویم و پوشه را باز میکنیم.

https://s4.uupload.ir/files/2_dzep.png

همانطور که ذکر کردم لوکیشن بازی را آورده و Models < GTA3 را انتخاب میکنیم. سپس Open میزنیم.

https://s4.uupload.ir/files/3_0ias.png

مشاهده میکنیم که تمامی محتوای GTA3 باز شده است حالا باید Import یا فلش سمت پایین را کلیک کنید. برای وارد کردن فایل استفاده میشود.

https://s4.uupload.ir/files/4_r996.png

حال TXD و DFF مورد نظر را انتخاب میکنیم. و open را کلیک میکنیم.

https://s4.uupload.ir/files/5_f22p.png

سپس تمامی تغییرات را Save میکنیم و از برنامه خارج میشویم.

این اسکین Bullet جایگزین اسکین Bullet قبلی ما خواهد شد. برای بقیه اسکین ها و مپ ها نیز همینگونه است.

البته تمامی اجزای بازی به پوشه GTA3 ختم نمیشوند و این فقط برای توضیح مقدماتی بود!

اوقات به کام!

  نمایش محتوا مخفی

همچنین شما میتوانید با دانلود کردن TXDworkshop به تماشای اسکین ها رفته و به میل خودتان ان ها را تغییر دهید! خیلی سرگرم کننده خواهد بود.

برای مثال اسکین bb

https://s4.uupload.ir/files/txd_tl69.png

 

خوب داداش کای که با انرویدن چی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، XXXXX گفته است:

خوب داداش کای که با انرویدن چی

زمانی که تاپیک زدم اصلا برای اندروید لانچر نیود

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...