رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

لانچر


ارسال‌های توصیه شده

با عرض سلام و احترام

یه چند روزی هستش که من با این مشکل شدم که وقتی یه اکانت رو با لانچر انلاین میکنم و میخام که یه اکانت دیگه رو هم انلاین کنم کرش میده و یعنی فقط یک اکانتو میتونم با لانچر انلاین کنم.

screenshot_(35)_li_w2ft.jpg

 

screenshot_(36)_wxcw.png

 

الان تو عکس وقتی میخام اکانت دومم رو انلاین کنم به کرش میده.

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

@Ali @Mahi @SajAli @iErfaN

Ho sentito che domani hai un esame. In bocca al lupo

شنیدم فردا هم یه آزمون دیگه ست! امیدوارم موفق باشی!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GodWorld.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مقدار رم سیستمتون چقدره؟

با سمپ هم در کنار لانچر اکانت رو انلاین کنید آیا همچین مشکلی براتون پیش میاد؟

یا به تازگی این مشکل پیش اومده واستون؟

"با هر بار لانچ شدن بازی تقریبا 300مگابایت فضا از رم اشغال میشود"

 

ی سری از موارد زیر رو انجام بدید:

1.یک بار هم لانچر رو حذف و نصب کنید

2.ویندوز رو هم آپدیت کنید و همچنین درایور هارو با برنامه هایی مثل Ashampoo Driver Updater/Tweakbit Driver Updater

3.از عادی بودن فضای اشغال شده رم هم اطمینان حاصل کنید

4.یک بار هم با Cmd.exe دستور SFC /Scannow را بزنید تا عملیات اسکن انجام شود

5.بازی رو کامل حذف کرده و سیستم رو ریاستارت و پکج کامل بازی از ag5.ir دانلود کنید

6.از برنامه هایی که برای Repair ویندوز هستن استفاده کنید و یک بار سیستم رو اسکن و تعمیر کنید

7.تعویض ویندوز(پیشنهاد نمیشود چون به احتمال زیاد از مشکلات سخت افزاریست)

8.پوشه Log بازی رو بفرستید تا علی عزیز مشکل رو تشخیص دهد و رسیدگی کند

 

ویرایش شده توسط iErfaN

??? ??????? Oʅԃ lover                           

MysticisM.png        

mrpatrickold_1jjg.png          

 ץรՇเςɭภ1.เгรŦค๓ฬคгєՇค~             

بله با سمپ اجرا میشه ولی با لانچر دوتا اکانتو نمیشه انلاین کرد.

https://s19.picofile.com/file/8436459426/crash_2021_6_13_20_52_28.dmp.html

https://s18.picofile.com/file/8436459476/AGLog.txt.html

پوشه لاگ

 

Ho sentito che domani hai un esame. In bocca al lupo

شنیدم فردا هم یه آزمون دیگه ست! امیدوارم موفق باشی!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GodWorld.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

در 12 ساعت قبل، WilsonRGR گفته است:

با عرض سلام و احترام

یه چند روزی هستش که من با این مشکل شدم که وقتی یه اکانت رو با لانچر انلاین میکنم و میخام که یه اکانت دیگه رو هم انلاین کنم کرش میده و یعنی فقط یک اکانتو میتونم با لانچر انلاین کنم.

screenshot_(35)_li_w2ft.jpg

 

screenshot_(36)_wxcw.png

 

الان تو عکس وقتی میخام اکانت دومم رو انلاین کنم به کرش میده.

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

@Ali @Mahi @SajAli @iErfaN

مشکل منم همینه دقیقا شاید بخواطر رم یا CPU هست ارتقا بدی یا ویندوز رو اگه میکشه با ۸.۱ یا ۱۰ ارتقا بدی شاید اوکی شه

ویندوز پیشنهادی لانچر هم همین ویندوز ۱۰ هست

???? ?? ??? ??? ???????, ??? ?? ??? ????? ???? ? ??????
? ?????? ?? ?????, ? ?????? ???? ???? ??? ?'? ??????' ?? ??????

▌│█║▌║▌║LilPeep║▌║▌║█│▌

 

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Revolt.png

  • مؤسس

با توجه به فایل گزارش کرش، مشکل از سمت کارت گرافیک و درایور کارت گرافیک شما می باشد.

درایور خود را بروزرسانی کنید و بررسی کنید که با مود های مثل fixes.asi می توانید چند تا سمپ جدا باز کنید.

  • 4 هفته بعد...
در در ۱۴۰۰/۳/۲۴ در 20:31، Professional گفته است:

مشکل منم همینه دقیقا شاید بخواطر رم یا CPU هست ارتقا بدی یا ویندوز رو اگه میکشه با ۸.۱ یا ۱۰ ارتقا بدی شاید اوکی شه

ویندوز پیشنهادی لانچر هم همین ویندوز ۱۰ هست

حاجی چی میگی ویندوز 10 نصب کرده میبینی آیکونارو؟

9ef6-b436-beb527-24b9421-2e1f02-24image0
961835-Faraz

 

961411-ostadfaraz


1075124-Coach
9ef6-b436-beb527-24b9421-2e1f02-24image0

 

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...