رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

سیستم Clan perk و پاداش کلن


ارسال‌های توصیه شده

سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز!

خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده!

 

Clan perk

 

معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد.

به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن.

برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه.

 

مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه).

لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و...

 

خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه)

 

==========================================================

 

پاداش کلن

 

معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه.

برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.)

بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و....

 

در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره.

 

پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم.

 

 

EdwardoSalamanca.png

 

ویرایش شده توسط Lalo
  • دوست دارم که 2
  • مرسی 2

C₁₇H₂₁NO₄

 

There can only be one king 

 

PabloEscobar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهادت خیلی خوبه در حال حاضر کلن فقط برای چته اگه اینا اضافه بشه عالی میشه

و در کنار اینا اگر سیستم کلن وار اضافه بشه فوق العادست

ویرایش شده توسط Calvert

 

Emy.png

 

 

CalvertBoy.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 43 دقیقه قبل، Lalo گفته است:

سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز!

خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده!

 

Clan perk

 

معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد.

به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن.

برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه.

 

مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه).

لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و...

 

خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه)

 

==========================================================

 

پاداش کلن

 

معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه.

برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.)

بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و....

 

در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره.

 

پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم.

 

 

EdwardoSalamanca.png

 

نظر جالب و مفیدیه 

من خودم شخصا اصلا علاقه ای به کلن رفتن ندارم چون هیچ مزایایی نداره

باید یکم اصلاح بشه 

کاش یکم برف بیاد آدم بسازیم ...

 

N0B0DY.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی. به نظر من ی چیزی مثل امتیاز کلن که از این کارایی که گفتید بدست بیاد. هر کلنی که در آخر ماه امتیاز بیشتری داشته باشه به اعضای کلن جایزه تعلق بگیره. 

امیدوارم موسس پیشنهادتون رو قبول کنه.?      

ویرایش شده توسط TylerSTyler

My friends always teased me for playin' Minecraft, but they're the one who wasted their diamonds on a HOE.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی میشه اگه عملی بشه، تغییر خیلی خوبی برای کلن ها هست ?

Olden.png

4UBqAC.gif

Noxious.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 7 ساعت قبل، Tiory گفته است:

خیلی خوبه اما عَمَلی کردنش سخته?

والا خود @Ali گفته بود در PYL کلن ها جوری می شه که با Gold می تونی HQ درست کنی و یا ماشین بزاری ولی اگه امتیاز هم اضافه شه در کنارش بهتر میشه

 

Sprint.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • سرپرست کارکنان
در 20 ساعت قبل، Lalo گفته است:

سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز!

خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده!

 

Clan perk

 

معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد.

به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن.

برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه.

 

مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه).

لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و...

 

خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه)

 

==========================================================

 

پاداش کلن

 

معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه.

برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.)

بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و....

 

در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره.

 

پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم.

 

 

EdwardoSalamanca.png

 

  1. قبل از فعال شدن تمامی این مواد نیاز به مرکز فرماندهی (Headquarters) داریم که باید تمامی فعایت های کلن در اونجا ثبت بشه. (همانند HQ های اقلیت ها)
  2. باتوجه به اینکه شما می گید ارمور یا اسلحه ی رایگان در اختیار بزاریم یه مشکل به وجود میاد: تعداد پلیس های ما برای کنترل تمامی اعضای کلن کافی نیست و اگه این نظر عملی بشه حتما باید ظرفیت اقلیت های پلیس افزایش پیدا کنه.
  3. در حال کلی باعث جذاب تر شدن رقابت بین کلن های میشه و می تونه مفید واقع بشه.

 

━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

 ❤️ NwA ❤️

Still Free CreW

 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:59، Calvert گفته است:

پیشنهادت خیلی خوبه در حال حاضر کلن فقط برای چته اگه اینا اضافه بشه عالی میشه

و در کنار اینا اگر سیستم کلن وار اضافه بشه فوق العادست

 

در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:34، Lalo گفته است:

سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز!

خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده!

 

Clan perk

 

معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد.

به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن.

برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه.

 

مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه).

لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و...

 

خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه)

 

==========================================================

 

پاداش کلن

 

معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه.

برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.)

بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و....

 

در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره.

 

پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم.

 

 

EdwardoSalamanca.png

 

هردو پیشنهاد عالیست 

ولی 4 تا مشکل بوجود میاد :

 

1-راجع به آرمور خب دیگه باید از /rep برداریم و این کار قطعا علی انجام نمیده چرا؟ چون آرمور اکثرا هاستر با cmd و cop با /duty داره و کمتر کسی توی سرور میاد آرمور میزنه زمانی آرمور میزنن که ftp یا rob باشه البته اونم وسط rob میزنه آرمورشو اگه cop بیاد داخل 

ضمنا فکر کن وسط رابن آرمورش تموم شده سریع بهش آرمور بدن دیگه اون راب 100 درصد win هست بدون شک و تردید

 

2- شاید بخواد مولتیش تو کلن باشه چون داره با مولیتشم فعالیت میکنه دلیل نمیشه که نیارتش تو کلن خودش بالاخره خودش گلدشو داده 

 

3-تجارت و اینارو نریزین تو کلنا این دوتا بحثش جداس شاید طرف اصلا بیز نداشته باشه پس یعنی باید جون بکنه تا کلنش لول آپ شه 

 

4-دوست عزیزم که گفته بشه بین کلن ها وار زد خب فکشن دسته متوسط جمع میشه اینطوری  پس باید اصولی فکر کرد

در 23 ساعت قبل، SFC گفته است:
  1. قبل از فعال شدن تمامی این مواد نیاز به مرکز فرماندهی (Headquarters) داریم که باید تمامی فعایت های کلن در اونجا ثبت بشه. (همانند HQ های اقلیت ها)
  2. باتوجه به اینکه شما می گید ارمور یا اسلحه ی رایگان در اختیار بزاریم یه مشکل به وجود میاد: تعداد پلیس های ما برای کنترل تمامی اعضای کلن کافی نیست و اگه این نظر عملی بشه حتما باید ظرفیت اقلیت های پلیس افزایش پیدا کنه.
  3. در حال کلی باعث جذاب تر شدن رقابت بین کلن های میشه و می تونه مفید واقع بشه.

 

مثبت❤️?

  • دوست دارم که 1

King Of The North

 

Be Hold The King, The Kings of king

 

Diamond Family 

 

Omid.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 39 دقیقه قبل، djamer گفته است:

دسته متوسط جمع میشه اینطوری  پس باید اصولی فکر کرد

داش ببین ربطی نداره اصلا بحث دسته متوسط جدا بحث کلن وار جدا

حالا گفتم چرا هیچ ربطی نداره

چون حتما که نباید مثل وار دسته متوسط باشه میشه یک خلاقیت یک نوآوری کرد و یک سیستم ساده تر برای کلن وار ایجاد کرد

حالا شما دوست عزیز شاید بگی بعضی کلنا برای وار نزدن کلنو که

خوب من در جوابش میگم وقتی یک نفر میخاد کلن بسازه دو تا گزینه براش بیاد 

1- برای چت و اینچیزا کلنو بسازه

2- برای کلن وار بسازه

همین الان اگه ببینید یا چن ماه و چن سال پیش کلنایی هستن و بودن که با هم قرار میزاشتن برای وار و با هم یک وار توافقی میدادن که COP ها میومدن تو وار بهشون تیر میخورد W میدادن

ولی بنظر من سیستم کلن وار باید اضافه بشه نظر من نیست نظر خیلیهاست.

ویرایش شده توسط Calvert

 

Emy.png

 

 

CalvertBoy.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، Calvert گفته است:

داش ببین ربطی نداره اصلا بحث دسته متوسط جدا بحث کلن وار جدا

حالا گفتم چرا هیچ ربطی نداره

چون حتما که نباید مثل وار دسته متوسط باشه میشه یک خلاقیت یک نوآوری کرد و یک سیستم ساده تر برای کلن وار ایجاد کرد

حالا شما دوست عزیز شاید بگی بعضی کلنا برای وار نزدن کلنو که

خوب من در جوابش میگم وقتی یک نفر میخاد کلن بسازه دو تا گزینه براش بیاد 

1- برای چت و اینچیزا کلنو بسازه

2- برای کلن وار بسازه

همین الان اگه ببینید یا چن ماه و چن سال پیش کلنایی هستن و بودن که با هم قرار میزاشتن برای وار و با هم یک وار توافقی میدادن که COP ها میومدن تو وار بهشون تیر میخورد W میدادن

ولی بنظر من سیستم کلن وار باید اضافه بشه نظر من نیست نظر خیلیهاست.

 داداش گلم اون واز توافقی بین دسته متوسط وده و هنوزم هست

سیستم دسته متوسط بروز شده توی یک World دیگه وار میدن بدون cop 

اگه سیستم کلن وار ایجاد شه فکشن های دسته متوسط باید کلا حذف بشن اینطوری سرور زمین میخوره

King Of The North

 

Be Hold The King, The Kings of king

 

Diamond Family 

 

Omid.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 11 ساعت قبل، djamer گفته است:

 داداش گلم اون واز توافقی بین دسته متوسط وده و هنوزم هست

سیستم دسته متوسط بروز شده توی یک World دیگه وار میدن بدون cop 

اگه سیستم کلن وار ایجاد شه فکشن های دسته متوسط باید کلا حذف بشن اینطوری سرور زمین میخوره

نگرفتی منظورمو که من میگم سیستم جزعی میتونه داشته باشه و کاملا متفاوت با وار دسته متوسط - _ -

 

Emy.png

 

 

CalvertBoy.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ در 23:24، Calvert گفته است:

نگرفتی منظورمو که من میگم سیستم جزعی میتونه داشته باشه و کاملا متفاوت با وار دسته متوسط - _ -

مثلاً برن یه جا رو spray کنم و تا تموم شدن آن با هم وار بدن؟ 

 

Sprint.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 49 دقیقه قبل، Dignity گفته است:

مثلاً برن یه جا رو spray کنم و تا تموم شدن آن با هم وار بدن؟ 

هر چیزی میتونه باشه ربط به فکر و ایده موسس داره و اینکه عملیش کنه یا نه

 

Emy.png

 

 

CalvertBoy.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:34، Lalo گفته است:

سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز!

خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده!

 

Clan perk

 

معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد.

به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن.

برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه.

 

مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه).

لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و...

 

خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه)

 

==========================================================

 

پاداش کلن

 

معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه.

برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.)

بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و....

 

در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره.

 

پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم.

 

 

EdwardoSalamanca.png

 

خوبه انشا الله قبول شه

                                                ?? ???????                          Daggers.png 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:34، Lalo گفته است:

سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز!

خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده!

 

Clan perk

 

معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد.

به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن.

برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه.

 

مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه).

لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و...

 

خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه)

 

==========================================================

 

پاداش کلن

 

معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه.

برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.)

بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و....

 

در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره.

 

پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم.

 

 

EdwardoSalamanca.png

 

پیشنهاد خیلی خوبیه ولی عملی کردنش سخته و مشکلات خیلی بزرگی داره نمیتونم بنویسم اینجا.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ در 08:37، Dignity گفته است:

والا خود @Ali گفته بود در PYL کلن ها جوری می شه که با Gold می تونی HQ درست کنی و یا ماشین بزاری ولی اگه امتیاز هم اضافه شه در کنارش بهتر میشه

والا اگه اینجوری هم بشه باید نزدیکه 22k گلد خرج کرد که بعضی ها یه کلن کوچک میزنن دیگه گلد تمدیدشو ندارن.

اگه اینجوری بشه فقط کلن ArSaCiA Game پا بر جاست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از نظر من کلنی که قراره بعد یه ماه شارژش تموم شه ارزش نداره مگه اینکه تایم کلن زیاد شه یا با هربار شارژ کلن این آپگرید ها بمونن

OmidReza.png

 

dc9418_24download.png

 

                                                                              یا حیدر کرّار            

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال بعد...

نظرم + هست.

  • دورانت که تمام بشه سرت بازیچه کــسانی میشود که روزگاری ازســـایه‌ات هم تــــرس داشـــتند☆

 

♡ADLER

 

Javad.png

RaviN.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • سرپرست کارکنان

نظر بنده درباره ی این پیشنهاد + می باشد.

قبل از فعال شدن تمامی این مواد نیاز به مرکز فرماندهی (Headquarters) داریم که باید تمامی فعایت های کلن در اونجا ثبت بشه. (همانند HQ های اقلیت ها)

باتوجه به اینکه شما می گید ارمور یا اسلحه ی رایگان در اختیار بزاریم یه مشکل به وجود میاد: تعداد پلیس های ما برای کنترل تمامی اعضای کلن کافی نیست و اگه این نظر عملی بشه حتما باید ظرفیت اقلیت های پلیس افزایش پیدا کنه.

در حال کلی باعث جذاب تر شدن رقابت بین کلن های میشه و می تونه مفید واقع بشه.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

 ❤️ NwA ❤️

Still Free CreW

 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...