KhodeNategh ارسال شده در دوشنبه در 01:16 اشتراک گذاری ارسال شده در دوشنبه در 01:16 • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارد • توضیحات: Non-RP متاسفانه حین ریپورت ادمین مربوطه از گیم خارج شدند و نشد مجازات رو اعمال کنند • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=2650-InShot-20260622-043810438.mp4 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123884-non-rp-sajad__84/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Default ارسال شده در دوشنبه در 11:10 اشتراک گذاری ارسال شده در دوشنبه در 11:10 درود و احترام؛ شکایت شما رد شد شد، زیرا این بازیکن در صورتی مجازات میشه که افرادی که بهشون صدمه زده شاکی باشند و در مدارک شما هیچ صدمه ای به شما وارد نشده. + موفق و موئید باشید. + بسته شد. 𝐈'𝐦 𝐬𝐩𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐝𝐢𝐳𝐳𝐲 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123884-non-rp-sajad__84/#findComment-1294028 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده