رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

 

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: PoTioN.png

 

- توضیح کامل باگ: سلام خسته نباشید برای این باگ ابتدا بنده با پیسی بودم و پیشنهاد میکنم اول با پیسی چک کنید

/Settings بزنید و گزینه آخر را کلیک کنید و روی اول شخص بزارید یا همون First person mode و برید یجا که Bs مت داره برید و بی اس دریافت نمیکنید چون باگ هست پیشنهاد میشه چندین بار تکرار یا انجام دهید تا باگ به صورت کامل مشخص شود و اینکه قبل انجام باگ حالت First person mode  بزارید و بعد وارد عمل بشید

 

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): لازم نیست توضیحات نوشتم

 

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیح داده شده. 

ویرایش شده توسط Andy
  • هاها 1

e4ed11_261000475293.gif

1201835-PoTioN

1211385-Shelby_006

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/122821-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-settings-first-person-mode/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...