Andy ارسال شده در June 12 اشتراک گذاری ارسال شده در June 12 (ویرایش شده) - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: سلام خسته نباشید برای این باگ ابتدا بنده با پیسی بودم و پیشنهاد میکنم اول با پیسی چک کنید /Settings بزنید و گزینه آخر را کلیک کنید و روی اول شخص بزارید یا همون First person mode و برید یجا که Bs مت داره برید و بی اس دریافت نمیکنید چون باگ هست پیشنهاد میشه چندین بار تکرار یا انجام دهید تا باگ به صورت کامل مشخص شود و اینکه قبل انجام باگ حالت First person mode بزارید و بعد وارد عمل بشید - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): لازم نیست توضیحات نوشتم - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیح داده شده. ویرایش شده June 12 توسط Andy 1 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/122821-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-settings-first-person-mode/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Karadayi ارسال شده در June 12 اشتراک گذاری ارسال شده در June 12 درود و تندرستی، عنوان گزارش شما نادرست میباشد. . لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/122821-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-settings-first-person-mode/#findComment-1282770 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده