رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

فرم: 

 

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: MQ9.png

 

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Pasban.png

 

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: @RevenT

 

• توضیحات: سر وال چیت میزنه کاملاً هم واضح هست توی فیلم ریپورت ادمین هم دادم که ادمین 

@RevenTاومد بازی طرف رو دید که یک جا هم که با M4 که من رو زد کاملاً واضح بود 

 

• مدارک (فیلم یا عکس): مدرک

ویرایش شده توسط hate
  • مرسی 1

                   My account's 

 

1230713-MQ9

1152772-The_Soul

  🧃 Brother,  🧃

1152233-BigCyrus

       Brother

1162809-Aamon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/121904-%DA%86%DB%8C%D8%AA-pasban/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام عزیزم وقتی fps بالا داشته باشی و fps شما ضعیف که باشه همینطوره من صد بار جلوی پینت‌بال پشت طرف بودم کیل شدم و یکی دیگه هم اینکه من نام ایرانسل هست و خود شما هم میدونید که نتش در چه وضعیه و من چیزی نمیتونم بگم یا ادمین های عزیز بیان چک پیسی یا دقیق بررسی کنند

و در آخر ویدیو می‌بینید که تیر به بدن شما میخوره و همه‌چیز عادیه

 و همین برای بنده پیش اومد و ادمین در اسپکت طرف بود و گفت بخاطر نوساناته

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/121904-%DA%86%DB%8C%D8%AA-pasban/#findComment-1275463
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود خدمت ادمین محترم 

 

Fps من در حالت عادی 100 هست 

موقع ریکورد میاد بین 50 الی 70 

زیاد هم کم نیست توی ریکورد معلومه که اف پی اس پایین نیست 

 

اگر اینترنت ضعیف باشه تیر بزنه با چند ثانیه تیر حساب میشه یا مواقع ضعیف بودن نت علامت ساعت شنی میاد کنار کاراکتر که موجب DC شدن میشه 

 

اما توی ویدیو که مشخص هست پشت دیوار میزنه یا جایی دیگه تیر میزنه تیر میخوره بهم 

 

الان هم میسپارم هرچی ادمین های مربوطه 

تصمیم هرچی باشه و جای بحث نیست بدرود 

👈👉🌹

  • دوست دارم که 1

                   My account's 

 

1230713-MQ9

1152772-The_Soul

  🧃 Brother,  🧃

1152233-BigCyrus

       Brother

1162809-Aamon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/121904-%DA%86%DB%8C%D8%AA-pasban/#findComment-1276484
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینو بگم که میگید پشت دیوار دمیج دادم شما اونجا 2 نفر پشت شما بود و معلوم نیست که کی دمیج داد ه و بنده به خودم اطمینان دارم و میدونم که چیکار کردم

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/121904-%DA%86%DB%8C%D8%AA-pasban/#findComment-1276595
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...