رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

7 ساعت قبل، TheRules گفته است:

😂😂

اگر یادت باشه قیمت 200 گلد تا 400K هم رفته بود 

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1249281
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۲۸ در 11:38، Ali گفته است:

قیمت گیفت کارت به پول بازی اصلاً دست ما نیست، دست خود بازیکنا هستش. ما قیمتی یا محدودیتی براش تعیین نکردیم، چیزی که روی قیمت تأثیر میذاره تأمین و تقاضا هست، وقتی ارزش پول ریال افت پیدا میکنه و حقوق ها افزایش پیدا میکنه ولی قیمت گلد خیلی بالا نمیره، قدرت خرید بیشتر میشه و تأمین بیشتر میشه که در نتیجه باعث افت قیمت میشه. پول و اقتصاد بازی همون هستش و تورمی نداشته اما پول ریال واقعیت تورم زیادی داره.

😐🤦🏻‍♂️

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1250040
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۲۵ در 21:11، GHIYAM گفته است:

بحث دل سوختن نیست

متاسفانه Cash Game , داخل بازی زیاد شده و همین اقتصاد سرور رو بهم ریخته که با کمی تامل میشه راحت این مشکل رو حل کرد.

فقط یکم زمان میبره تا از اول این موضوع رو بازنویسی کنه مثل تغییر حقوق دریافتی هفتگی اقلیت ها ، تغییر توی پولی که از طریق جاب در میاری مثل track یا حتی کم کردن ۱ صفر از پول تمامی پلیر ها و تغییر‌ قیمت ماشین های داخل سرور ، یا محدودیتی بزاره که از یه مقدار بیشتر نشه پول جمع کرد و شما مجبور باشی اون پول رو خرج کنی ، یا کسایی که مقدار پولشون و اموالشون بالای 1,000,000,000 هستش مالیات سنگین پرداخت کنن .

 

داداش شما میتونی گلد بزنی تواناییشو داری ما که تو بازی با هزار بدبختی پول جمع میکنیم بیاد یدونه ۰ از پول ما برداره.

این منصفانه است به نظر خودت /:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1252437
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۲۵ در 15:29، GHIYAM گفته است:

@Aliجان اندکی به فکر اقتصاد سرور باش 🌹🙏🏼

قبلا با یه 190k گلد , لامبورگینی میگرفتیم یه مقدار پول بازی هم دستمون میموند .

ولیکن الان که قیمت گلد داخل فروشگاه رفته بالا ، داخل سرور بی ارزش شده !

الان با 190k gold یعنی معادل : 3,850,000 تومان وجه رایج مملکت

ارزشش داخل بازی به 60,000,000$ الی 70,000,000$ رسیده اونم اگه ازت با منت بخرن !

درسته پول ایران بی ارزش شده ولی تورم داخل سرور یکم عجیب نیست ؟! 😂

حال پلیرا توی این روزای سخت ، با قیمت های نابی و اینترنت فیبر نوری

👇🏼👇🏼👇🏼

https://www.aparat.com/shorts/2055232995695013888

 

داش ربطی نداره به موسس خود پلیر ها ارزون کردنش

6fb422_26InShot-20260622-035036286.gif

Operation.png

MmD Legendary 

My Brother: Friend

Agera.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1252893
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۲۸ در 14:27، Ali گفته است:

این هم بلعکسش موجب افزایش تقاضا میشه و میتونه قیمتو بیشتر بکنه ولی چه آیتمی اضافه بشه که خواهان داشته باشه؟

بنظرم قیمت استند ماشینا رو افزایش بدید

البته جز لامبورگینی که به اندازه کافی گرونه

به طور مثال یه اینفرنوس با استند ۴.۷ عه الان بشه ۷

پلیر مجبور میشه گلدشو گرون تر بده در نتیجه ارزش گلد بالاتر میره.

 

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

LinGard

 

هزارتا رویا کشته میشه تا بفهمی زندگی رویایی نیست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1257397
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...
در ۱۴۰۵/۲/۲۸ در 14:27، Ali گفته است:

این هم بلعکسش موجب افزایش تقاضا میشه و میتونه قیمتو بیشتر بکنه ولی چه آیتمی اضافه بشه که خواهان داشته باشه؟

اسلوت راب پینت 

b7dc-Benjamin-Netanyahu-signature-svg.pn

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1286536
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مثلا: وقتی ۲نفر به گیفت کارت ۲۰۰تایی نیاز دارن توی سرور و بعد ۱۰نفر میان ۲۰۰گلد شارژ میکنن خریداری نیست و بعد اون ۸ نفر گلدشون رو دستشون میمونه و مجبور میشن ارزون بفروشن و همینجوری قیمت گلد توی سرور به چوخ میره

Jas.png

                               ♣️♦️♠️♥️

Excellency.png

cdf017_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118515-gold-in-the-game/page/3/#findComment-1288069
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...