رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AnTiFreeZe - Dadane wantede running bi dalil


ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Ghermezi.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

AnTiFreeZe.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

 

• توضیحات: بنده ۲ وانتده بودم وانتد کیل هم نبودم که این پلیس اومد منو ببره و من کنار دوستم تفنگم که شاتگان ۲ تایی ریپ پوینتی بود رو نشونه می‌کشیدم بهش و اصلا هم دمیجش ندادم و از ترس خودش پیاده شد و بعد  اخطار  ۴۵ ثانیه ای رو بهم داد و سریع من سوار موتورش نشستم ولی این پلیس از من فاصله گرفت و وقت کشی کرد که من وانتد کیل بشم که نمیدونم اکتیویتیش فول بشه یا پوله مفت بگیره و ۴۵ دقیقه بی دلیل من رفتم زندان در ضمن من منتظر هشدار ۴۵ ثانیه ایش بودم وگرنه همون موقع سوار موتورش میشدم .

 

• مدارک (فیلم یا عکس):

41c6-Screenshot-۲۰۲۶-۰۵-۰۱-۱۰-۳۱-۲۶-۲۷۲-

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115861-antifreeze-dadane-wantede-running-bi-dalil/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود،

شکایت شما رد شد.

شکایت خود را در این بخش قرار دهید.

بدرود.

1143081-KuChooLo

𝓞𝓾𝓣𝓛𝓪𝔀𝓢 𝓞𝓷𝓮 𝓣𝓸𝓹

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115861-antifreeze-dadane-wantede-running-bi-dalil/#findComment-1207966
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • iEslaM موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...