DOLPH ارسال شده در May 1 اشتراک گذاری ارسال شده در May 1 • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: بنده ۲ وانتده بودم وانتد کیل هم نبودم که این پلیس اومد منو ببره و من کنار دوستم تفنگم که شاتگان ۲ تایی ریپ پوینتی بود رو نشونه میکشیدم بهش و اصلا هم دمیجش ندادم و از ترس خودش پیاده شد و بعد اخطار ۴۵ ثانیه ای رو بهم داد و سریع من سوار موتورش نشستم ولی این پلیس از من فاصله گرفت و وقت کشی کرد که من وانتد کیل بشم که نمیدونم اکتیویتیش فول بشه یا پوله مفت بگیره و ۴۵ دقیقه بی دلیل من رفتم زندان در ضمن من منتظر هشدار ۴۵ ثانیه ایش بودم وگرنه همون موقع سوار موتورش میشدم . • مدارک (فیلم یا عکس): لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/115861-antifreeze-dadane-wantede-running-bi-dalil/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
iEslaM ارسال شده در May 1 اشتراک گذاری ارسال شده در May 1 درود، شکایت شما رد شد. شکایت خود را در این بخش قرار دهید. بدرود. 𝓞𝓾𝓣𝓛𝓪𝔀𝓢 𝓞𝓷𝓮 𝓣𝓸𝓹 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/115861-antifreeze-dadane-wantede-running-bi-dalil/#findComment-1207966 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده