رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

9 دقیقه قبل، V700 گفته است:

بله درسته. 

خودتون خوبید عزیز دل 🥰 

❤️

1 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

جالبه:D

چی جالبه؟

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206098
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Integer گفته است:

 

 

 

 

 

 

اقا سلام خدمت همتون

خیلی خوش اومدید

JavadInteger? Wtf

قربان شما

4 ساعت قبل، EzraeeI گفته است:

د آخه مشتی 😂 

سلام

خوش اومدی عمو

سلام

جایی برای استریمر هاست

 

دوستان جدید خیلی خوش اومدید صفا دادید

عشق آقا عشق

n826708_InShot__.gif

 

First things first, I’ma say ALL the words inside my head

 

n826708_InShot__.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206174
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

47 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

Agha🫶😂

😂 

45 دقیقه قبل، V700 گفته است:

جونِ آقا

 

2 دقیقه قبل، What گفته است:

قربان شما

عشق آقا عشق

❤️❤️

  • دوست دارم که 1

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206181
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

Agha🫶😂

به آقا قلب نشون بدی، بعد آقا ولت کنه؟ 

نه خوشگله، باید تا تهش «بریم»

  • هاها 1
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206254
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، EzraeeI گفته است:

 

سلام عزیز خیلی خوش اومدید

مرسی داش

𝐌𝐲𝐬𝐞𝐋𝐟

1173685-Savage

d20027_26BackgroundEraser-20260527-16254

                     ‌ ‌     ‌7𝒘𝒆𝒆𝒌𝒔 & 3 𝑫𝒂𝒚𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206256
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 دقیقه قبل، MaHyaRxSavage گفته است:

مرسی داش

❤️

18 دقیقه قبل، V700 گفته است:

به آقا قلب نشون بدی، بعد آقا ولت کنه؟ 

نه خوشگله، باید تا تهش «بریم»

کجا؟ 🗿

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206282
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا ممنونم از همتون 3>

در صورتی که میم خامی دارید میتونید در اینجا قرارش بدید:

در صورتی که پیشنهاد / انتقاداتی دارید در اینجا قرار بدید و شرح کنیدش:

 

در صورتی که میمی ساختید و میخواید اطلاع رسانی کنید به دوستان, در موضوع زیر قرار بدید:

و موضوعی که در آینده خود جناب @Afy بازش میکنن موضوع زیر هستش:

توضیحات کاملی توسط خودشون داده شده و پیشنهاد میکنم سر بزنید بهش

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206301
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 دقیقه قبل، EzraeeI گفته است:

کجا؟ 🗿

شما هم می‌خوای بیای؟ 

می‌تونی بیای. 

شنیدم این امیرجان خوشگل هستن، درسته؟

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206305
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، V700 گفته است:

شما هم می‌خوای بیای؟ 

می‌تونی بیای. 

شنیدم این امیرجان خوشگل هستن، درسته؟

کدوم امیر یا خدا امیر داریم توی کلوپ؟

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206306
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Integer گفته است:

کدوم امیر یا خدا امیر داریم توی کلوپ؟

@AmirKiller 

این آقاپسرِ خوشگل

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206308
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 دقیقه قبل، V700 گفته است:

@AmirKiller 

این آقاپسرِ خوشگل

خوبه امیر داریم واسه لاشی بازی

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206342
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Integer گفته است:

خوبه امیر داریم واسه لاشی بازی

این از «این» امیرهاست. از «اون» امیرها نیست.

وقتی به Agha قلب نشون می‌ده، یعنی علاوه‌بر اینکه «پسر خوبی» هستش، «خوب پسری» هم هستش. 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206348
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 دقیقه قبل، Integer گفته است:

خوبه امیر داریم واسه لاشی بازی

😂😂😂🗿

26 دقیقه قبل، V700 گفته است:

شما هم می‌خوای بیای؟ 

می‌تونی بیای. 

شنیدم این امیرجان خوشگل هستن، درسته؟

آقا شایعه درست نکنیددد😂

6 دقیقه قبل، V700 گفته است:

این از «این» امیرهاست. از «اون» امیرها نیست.

وقتی به Agha قلب نشون می‌ده، یعنی علاوه‌بر اینکه «پسر خوبی» هستش، «خوب پسری» هم هستش. 

I Love you 😍 💗 

ویرایش شده توسط AmirKiller
تورو سننه

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206354
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، Integer گفته است:

خوبه امیر داریم واسه لاشی بازی

منظورت امیر بدون 206 دیگه 🤣😂❤️‍🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206356
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

درشت

«آقا» قربونت بره. این فقط یه حقیقت «ریز» بود. 

یه چیزی بگو آرومم کنه، و الا من استاد پیش‌روی و پیچوندن مغز طرف مقابلمم. 

🥰 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206359
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، KinGmT گفته است:

منظورت امیر بدون 206 دیگه 🤣😂❤️‍🔥

😂😂

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206361
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 دقیقه قبل، V700 گفته است:

این از «این» امیرهاست. از «اون» امیرها نیست.

وقتی به Agha قلب نشون می‌ده، یعنی علاوه‌بر اینکه «پسر خوبی» هستش، «خوب پسری» هم هستش. 

وایییییییییییییییی حاجی دهنتو سرویس دارم می پاره ام از خنده xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

4 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

😂😂😂🗿

آقا شایعه درشت نکنیددد😂

I Love you 😍 💗 

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2 دقیقه قبل، KinGmT گفته است:

منظورت امیر بدون 206 دیگه 🤣😂❤️‍🔥

206 رو از عرفان میگیریم نظرته؟

2 دقیقه قبل، V700 گفته است:

«آقا» قربونت بره. این فقط یه حقیقت «ریز» بود. 

یه چیزی بگو آرومم کنه، و الا من استاد پیش‌روی و پیچوندن مغز طرف مقابلمم. 

🥰

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

1 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

😂😂

xDDD

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206363
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

I Love you 😍 💗 

خوبه. دیگه از ذهنم پاکت کردم. 

می‌دونی، نزدیک بود یه خط به خط‌های عمیق پیشونی‌م اضافه کنی. 

خداحافظت باشه، امیرجون.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206366
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، V700 گفته است:

«آقا» قربونت بره. این فقط یه حقیقت «ریز» بود. 

یه چیزی بگو آرومم کنه، و الا من استاد پیش‌روی و پیچوندن مغز طرف مقابلمم. 

🥰

نوکرم آقا جام

ما فقط یه بازیکن ساده هستیم😚😂

 

فقط یه چیزی اونی که نقل قول کردی چیه من نمیبینم اونو؟😂🗿

1 دقیقه قبل، V700 گفته است:

خوبه. دیگه از ذهنم پاکت کردم. 

می‌دونی، نزدیک بود یه خط به خط‌های عمیق پیشونی‌م اضافه کنی. 

خداحافظت باشه، امیرجون.

گلبم شیکست😂🥲

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206368
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، AmirKiller گفته است:

نوکرم آقا جام

ما فقط یه بازیکن ساده هستیم😚😂

 

فقط یه چیزی اونی که نقل قول کردی چیه من نمیبینم اونو؟😂🗿

گفتم که، دیگه از ذهنم پاکت کردم.

به اون سطح نرسید که بخوام سیاست کلامی فالانکس (PhalanX Verbal Politics) یا به‌اختصار PVP رو توی ناخودآگاه ذهنت اجراء کنم.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206371
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، V700 گفته است:

گفتم که، دیگه از ذهنم پاکت کردم.

به اون سطح نرسید که بخوام سیاست کلامی فالانکس (PhalanX Verbal Politics) یا به‌اختصار PVP رو توی ناخودآگاه ذهنت اجراء کنم.

آه آقا جان نفسم به نفست بنده نکن اینکارو با من😂😂😂😂

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206373
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، AmirKiller گفته است:

آه آقا جان نفسم به نفست بنده نکن اینکارو با من😂😂😂😂

از نظر من، تو پسر پاک‌قلبی هستی که هنوز ذهنت خیلی ترسناک و پیچیده نشده. 

متأسفانه من منتظر همین ریپلای از تو بودم. تو توی بازی من افتادی، اما می‌دونی، من نمی‌خوام این دیالوگ رو توی زمین بازی خودم با تو جلو ببرم.

مِن‌بعد، شاید بتونیم دو دوست خوب مجازی برای همدیگه باشیم.

متأسفانه این نوع دیالوگ، در ظاهر جالب، ولی در بَطن، کثافت‌گونه هستش. 

من زمین بازیم رو تعطیل کردم. بیا فضا رو عوض کنیم.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/5/#findComment-1206380
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...