رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Usedrugs / Omid


ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 1197673-Deni

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 80265-Omid

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

• توضیحات: با سلام و درود.

همینطور کن در مدرک معلومه @Omid سر وال دار /usedrugs میکنه. 

• مدارک (فیلم یا عکس): 885a-AG-SA-0269.jpg

ویرایش شده توسط Deni
  • هاها 1
  • چی چی 1

                                                                                          718b-InShot-20260406-143817684.gifDeni.png718b-InShot-20260406-143817684.gif

9ae703_26IMG-20260603-125216.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114391-usedrugs-omid/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود خدمت شاکی محترم @Deni.

 

شکایت شما درحال بررسی...

 

@Omid عزیز، مدارکِ دفاعیه خود را در طی 24 ساعت آینده ارسال نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • مرسی 1

4d13-ef6d30-25police.gif

a92a-5f4a12-25GIF-20250812-210151-181.gi

4d13-ef6d30-25police.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114391-usedrugs-omid/#findComment-1191334
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود خدمت شاکی محترم

بنده از اینکه UseDrug کردم هیچ ترسی ندارم و به کارم ادامه میدم ولی شما که باج گیری کردید باید بترسید

یاحق بزرگوار

 

King-Note

ویرایش شده توسط Omid
  • دوست دارم که 11
  • مرسی 1
  • هاها 4

b55e14_251.png

👑𝐁𝐞 𝐇𝐨𝐥𝐝 𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠, 𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐎𝐟 𝐊𝐢𝐧𝐠𝐬👑

Omid

Omid.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114391-usedrugs-omid/#findComment-1191371
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Omid گفته است:

درود خدمت شاکی محترم

بنده از اینکه UseDrug کردم هیچ ترسی ندارم و به کارم ادامه میدم ولی شما که باج گیری کردید باید بترسید

یاحق بزرگوار

 

King-Note

جناب اقایه @Omid من حرفتو تایید میکنم که باج گیری صورت گرفته ولی من باج گیری نکردم، @VIPERALI021 باج گیری کرده بوده و من رو بی دلیل اد کرده بودید، 

                                                                                          718b-InShot-20260406-143817684.gifDeni.png718b-InShot-20260406-143817684.gif

9ae703_26IMG-20260603-125216.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114391-usedrugs-omid/#findComment-1191842
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

                                                                                          718b-InShot-20260406-143817684.gifDeni.png718b-InShot-20260406-143817684.gif

9ae703_26IMG-20260603-125216.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114391-usedrugs-omid/#findComment-1191849
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود خدمت شاکی محترم @Deni.

 

شکایت شما رد شد.

 

مدارک باج گیری شما و دوستتون به وضوح مشخص است.

از اقدام به تهدید و باج گیریِ تیم کارکنان بخصوص لیدرهای گرامی خودداری کنید.

 

+موفق باشید.

 

+بسته شد.

 

 

  • دوست دارم که 1

4d13-ef6d30-25police.gif

a92a-5f4a12-25GIF-20250812-210151-181.gi

4d13-ef6d30-25police.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114391-usedrugs-omid/#findComment-1192748
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • ZeRoX موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...