رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

فرم: 

 

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

1152233-BigCyrus

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 80965-Motaro

 

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

 

• توضیحات: سری اول که اومد سر وال با یه تیر دیگل کیل کرد منو بعد که میدونست ریکورد میکنم بعدش خاموشش کرد 

الان توی این فیلم هم تیر هاش رد نمیده 

ریپورت ادمین هم که دادم نمیتونست چک پی سی بده 

 

• مدارک (فیلم یا عکس): مدرک

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113492-%DA%86%DB%8C%D8%AA-motaro/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من اگه چیت داشتم چرا تیر اولم که شات گان بود بهت نخورد

من نه چیت دارم نه از چیت خوشم میاد ادمین هم میتونه بیاد چک بده

بعد اینکه اگه گاننر باشی میدونی که دیگل و شاتگان دمیجه بالا میده

یه چیز دیگه هم که هست ما تو والل 3 نفر بودیم Clive بود و  2x3=5 چرا اونا که تو فایت بودن و داشتن میزدنت رو تو ویدو نیست

My Account Motaro

MyBrother reza1.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113492-%DA%86%DB%8C%D8%AA-motaro/#findComment-1180883
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Alchemist گفته است:

سلام من اگه چیت داشتم چرا تیر اولم که شات گان بود بهت نخورد

من نه چیت دارم نه از چیت خوشم میاد ادمین هم میتونه بیاد چک بده

بعد اینکه اگه گاننر باشی میدونی که دیگل و شاتگان دمیجه بالا میده

یه چیز دیگه هم که هست ما تو والل 3 نفر بودیم Clive بود و  2x3=5 چرا اونا که تو فایت بودن و داشتن میزدنت رو تو ویدو نیست

من فقط سر همین وال اومدم اونا رو ندیدم 

 

خودت هم نزن به اون راه انگار وال اول که اومدم 

با یه تیر دیگل کیل نکردی منو

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113492-%DA%86%DB%8C%D8%AA-motaro/#findComment-1181033
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجیبه نمیدونم اینارو از کجات در میاری نتونسی والل بگیری الکی تهمت نزن

من با همین واللم که میگم اونا هم بودم داشتن بهت تیر میزدن

ولی تو ویدیو نیستن چون کات کردی

My Account Motaro

MyBrother reza1.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113492-%DA%86%DB%8C%D8%AA-motaro/#findComment-1181037
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشکلی نداره خدایا شکر فیلم کامل رو هم دارم و مشخصه بجز منو خودت کسی رو وال نبود 

میخاستی دروغ بگی یه دروغ دیگه میگفتی

 

حالا در صورت نیاز ادمین مربوطه اگر فیلم 

کامل رو خاست براش ارسال میکنم 

که ببینه هیچکس رو وال نبود

  • هاها 1
My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113492-%DA%86%DB%8C%D8%AA-motaro/#findComment-1181114
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عرض ادب @BigCyrus؛

 

لطفا در تاپیکی که جهت شکایت ایجاد می کنید به هیچ وجه (حتی به شوخی) با لحن بد و نامناسب صحبت نکنید!

 

با توجه به قانون ثبت شکایات در این زمینه ...

در ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ در 12:28، Ali گفته است:

لطفاً از هرگونه توهین، بی احترامی، اسپم، کنایه و موارد اضافی ممنوع خودداری نمایید! (شکایت به صورت خودکار رد خواهد شد و به هیچ وجه امکان پیگیری مجدد آن وجود نخواهد داشت)

شکایت شما رد و بسته شد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113492-%DA%86%DB%8C%D8%AA-motaro/#findComment-1181271
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Fazaei موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...