رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Gigi D'Agostino & Dynoro - In My Mind


ارسال‌های توصیه شده

سلام.

سبک آهنگ: Bass House / Electronic

اثر: In My Mind (Toujours l'amour Melody)

هنرمند: Gigi D'Agostino & Dynoro

از یک تا ده: 8

BPM (سرعت آهنگ و ضرب آهنگ) - ( Beats Per Minutes): 126

لینک دانلود: udl6.png

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/11225-gigi-dagostino-dynoro-in-my-mind/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 37 دقیقه قبل، SuperMAN گفته است:

سلام.

سبک آهنگ: Bass House / Electronic

اثر: In My Mind (Toujours l'amour Melody)

هنرمند: Gigi D'Agostino & Dynoro

از یک تا ده: 8

BPM (سرعت آهنگ و ضرب آهنگ) - ( Beats Per Minutes): 126

لینک دانلود: udl6.png

تو شخصی بسایر دقیق در موسیقی هستی خوشم آمد. ? الکی

?I don't know its right or wrong but i heard someone said that time is a flat circle, huh misery or mystery

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/11225-gigi-dagostino-dynoro-in-my-mind/#findComment-113929
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 دقیقه قبل، Luciano گفته است:

تو شخصی بسایر دقیق در موسیقی هستی خوشم آمد. ? الکی

مثله کتاب حرف میزنی =\

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/11225-gigi-dagostino-dynoro-in-my-mind/#findComment-113931
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 دقیقه قبل، SuperMAN گفته است:

مثله کتاب حرف میزنی =\

کتاب میبینی عشقم 

?I don't know its right or wrong but i heard someone said that time is a flat circle, huh misery or mystery

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/11225-gigi-dagostino-dynoro-in-my-mind/#findComment-113933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...