رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

به کی بیشترین اعتماد رو داری؟ (باهم حرف بزنین نره زیرکشی، به کسه دیگه ای چیزی نگه، دو رو نباشه و...)

 

من از خودم شروع میکنم؛

 

On Top 1: @Olden, @Parshan, @MohammadAli, @Slap, @ShibeMarG @IllyA, @Shahrooz, @Amanita

همین واقعا، مرسی که هستید ❤️

 

منتظر نظرات ارزش مندتون هستیم

  • دوست دارم که 2
  • مرسی 1

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

اینکه برات چنین کسی هستم قابل احترام و افتخاره

ولی قبلا هم چنین تاپیکی زدن و حرفم هنوز همونه

کسی رو ندارم که بتونم چنین اعتمادی رو بهش داشته باشم.

نبایدم داشته باشم.

  • دوست دارم که 1

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1158986
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 دقیقه قبل، Slap گفته است:

اینکه برات چنین کسی هستم قابل احترام و افتخاره

ولی قبلا هم چنین تاپیکی زدن و حرفم هنوز همونه

کسی رو ندارم که بتونم چنین اعتمادی رو بهش داشته باشم.

نبایدم داشته باشم.

ممنون ❤️

درسته، خیلی ممنون بابته نظرتون ❤️

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1159007
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به خودم

تعلیم نده بد ذات را       

بد ذات اگر بالا رود گردن زند استاد را

 

ShibeMarg.png 

❤️

Nafaas.png

❤️

c8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1160475
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@KrillZ @Izeh @Tiem

 

از فوش تا کاری که تعلیق داشته باشه میزنم جلوی داداشام❤️

  • دوست دارم که 1
  • هاها 1

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1160476
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، ShibeMarG گفته است:

به خودم

عامو مستقل باشه؟

7 ساعت قبل، Movement گفته است:

@KrillZ @Izeh @Tiem

 

از فوش تا کاری که تعلیق داشته باشه میزنم جلوی داداشام❤️

به به 😂

1 ساعت قبل، Izeh گفته است:

عامو فعلا انقد زنگ زدی پت زدیم 😂

😂

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1160861
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همه اشتباهات از اعتماد سرچشمه گرفته میشود

  • دوست دارم که 1

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1162685
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مرسی 1

,𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰𝒔 𝑶𝒏𝒆 𝑶𝒇 𝑴𝒂𝒏𝒚 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅𝒔

.𝑨𝒏𝒅 𝑻𝒉𝒆 𝑾𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑾𝒊𝒍𝒍 𝑵𝒐𝒕 𝑺𝒖𝒇𝒇𝒆𝒓 𝑰𝒇 𝑰𝒕 𝑬𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐𝒐 𝑺𝒐𝒐𝒏

250.png

Master_Assassins

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1164306
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، MasterAssassins گفته است:

عشق داداش به مولا

 

f674-gallery21t7.png
TheMentor

┓━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┏

6da4--Mentor-Banner0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1164679
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۱۶ در 11:14، Integer گفته است:

به کی بیشترین اعتماد رو داری؟ (باهم حرف بزنین نره زیرکشی، به کسه دیگه ای چیزی نگه، دو رو نباشه و...)

 

من از خودم شروع میکنم؛

 

On Top 1: @Olden, @Parshan, @MohammadAli, @Slap, @ShibeMarG @IllyA, @Shahrooz, @Amanita

همین واقعا، مرسی که هستید ❤️

 

منتظر نظرات ارزش مندتون هستیم

@Hot
رفیق زیاده ولی کاملترین از این نظر ایشونه 
 

مخفی کننده

تک چنل ارزشمندمو هم بهش سپردم زمانی که نت وجود حقیقی داشت نه حقوقی..

 

بعدش علیرضا که هرچند سر بعضی رفیقای ناخلفش اعتمادم کمتر شد بهش چون تمایل نسبتاً بیشتری به اونا داره تا رفیق چهار پنج ساله اش ولی خب..
البته @Esseهم هست که از سرور محسوب میشه

8143-0309.gif

!A Person who Knows Dark Knight

AcTuaL.png

.End Of The Line

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1167070
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Erurs TOP

 

https://up.20script.ir/do.php?filename=23f0-s974696-InShot-.mp4

MY ACCOUNT 

GoDFalL.png

MY BROTHER 

NewUseR.png

https://up.20script.ir/do.php?filename=23f0-s974696-InShot-.mp4

میگن خدا سرنوشت رو برات خوب نوشته 

پس چرا سرنوشت رو بد نوشت

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111633-who-do-you-trust-the-most/#findComment-1167265
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...