رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

BruceWayne

عضو
  • تعداد ارسال ها

    229
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره BruceWayne

  • تاریخ تولد 09/21/2009

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    AcTuaL

آخرین بازدید کنندگان نمایه

822 بازدید کننده نمایه

دستاورد های BruceWayne

همیشگی مجموعه

همیشگی مجموعه (8/14)

  • دنبال شده مشتی
  • همکار
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • متعهد

نشان‌های اخیر

53

اعتبار در سایت

  1. سلام و درود امیدوارم حال دلتون خوب باشه بهترین میم سازی که میشناسید داخل سرور از بین رفیقاتون کی هست و چقدر از محتواش لذت بردید ؟ من به شخصه @fightClubرو پسندم و کار های خیلی خوبی داره (ادبیات حماسی قوی ای هم در رابطه با the Server is Full ارائه داده که جرعت میخواد اینکارا). تگ کنیدش ، روز خوش.
  2. نمیدونم چرا ولی شاید خوشی زده زیر دلم یا هر چیز دیگه ای.. شدیدا افسرده شدم و دلایل عمده ای داره؛ (چند موردش ذکر میشه خدمتتون) اول به آمریکا و قلب صنعت و بیزنس و حتی هالیوود نگاه میکنم و میگم چرا من اینجا نیستم و مثل یه محبوس داخل ایران نادیده طور میزیستم؟ دوم میام برنامه بریزم یه آینده بسازم ولی میبینم بن بست که چه عرض کنم اخر این راه ها مثل سیاهچاله تمومی ندارن و .. شما مهم نیست هدفتون چقدر دور و ریز باشه یا شما تیرانداز ماهری نباشید و بلعکس ! مهم اینه هوا تاریکه و دیدتون سیاه قلبم پره چون میدونم هیچوقت نمیتونم از سیاهی بخت و اقبالم خارج بشم و دقیقا پارادوکس زندگیم زمانی رقم میخوره که آرزو هام فتح قله رو نشون میدن (+پتانسیل شخصی) ولی شرایطم مثل مردیه که کمرش شکسته. شاید گودال منم با اینهمه عمق و تاریکی چون که روزنه نورش هنوزم قابل مشاهدست بشه بهش غلبه کرد اما دقیقا مثل عمر که واقعا دست هیچکسی نیست اندازه اش و نامعلومه اینده منم مبهمه. خلاصه من دارم توی زندگیم یه نوع شکست روحی و افسردگی (هرچیزی که اسمشو میزارید) میگذرونم و اگه ممکنه راه حل یا تجربه یا پیشنهادی بدید وضعیت رو بهتر کنم.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...