رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: SuperShot.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: WarNet.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: lmMobin.png

• توضیحات: فحاشی در مکان عمومی

• مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=5004-Fshashi1.mp4

  • مرسی 1
  • هاها 2

eee8-IMG-20260406-095510-913.jpg

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔
      -AG- | -GG-
╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

لطف برای ارسال مدارک از آپلود سنتر دیگری استفاده کنید.

ویرایش شده توسط BaBaa

                        

        🍸 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐼𝑠 𝐵𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 

 

Baba.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/#findComment-1156573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام درود بر ادمین محترم 

ایشون به بنده فحاشی کرد و فحاشی دو طرف بود 

اگر هم لازم بود مدارک فحاشی ایشون ارسال خواهد شد 

درود 

https://uploadkon.ir/uploads/6bd003_26Voice-2026-4-3-20-19-25.rar

https://uploadkon.ir/uploads/45ab03_26Voice-2026-4-3-18-11-21.rar

https://uploadkon.ir/uploads/abf403_26Voice-2026-4-3-20-10-33.rar

این موضوع فحاشی ایشون در چند بار تکرار شده و یکی همین امروز بود و ادمین hero ایشون رو مجازات کرده 

  • هاها 1

2a66-746dd98b34924744baff027151c489fe.gi

390c-1a9142a6e28147b8a063d270dc5a1ccf.gi

 

مارو از جهنم می‌ترسانند 

                  انگار در بهشت زندگی می‌کنیم....

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/#findComment-1156630
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، sarbaaz گفته است:

سلام درود بر ادمین محترم 

ایشون به بنده فحاشی کرد و فحاشی دو طرف بود 

اگر هم لازم بود مدارک فحاشی ایشون ارسال خواهد شد 

درود 

https://uploadkon.ir/uploads/6bd003_26Voice-2026-4-3-20-19-25.rar

https://uploadkon.ir/uploads/45ab03_26Voice-2026-4-3-18-11-21.rar

https://uploadkon.ir/uploads/abf403_26Voice-2026-4-3-20-10-33.rar

این موضوع فحاشی ایشون در چند بار تکرار شده و یکی همین امروز بود و ادمین hero ایشون رو مجازات کرده 


* برای جمع آوری مدرک معتبر از تخلفات صحبت با میکروفون باید حتماً از Voice Recorder (دکمه پیش فرض "F3" که در تنظیمات لانچر (F11) می توانید تغییر دهید) استفاده کنید، مدارک خارج از آن مورد قبول نخواهد بود. شما باید فایل .agrec را ارائه دهید

 

اگر دقت کنید مدارک ایشون فیلم هست و f3 نیست 

و حتماً از f3 استفاده می‌کرد و نکرده 

و یه نکته دیگه داخل رکورد معلوم هست که رفیق ایشون داره به. بنده فحاشی می‌کند 

2a66-746dd98b34924744baff027151c489fe.gi

390c-1a9142a6e28147b8a063d270dc5a1ccf.gi

 

مارو از جهنم می‌ترسانند 

                  انگار در بهشت زندگی می‌کنیم....

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/#findComment-1156772
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، BaBaa گفته است:

درود.

لطف برای ارسال مدارک از آپلود سنتر دیگری استفاده کنید.

@BaBaa

 

دوتا ریکورد موجود هست.

 

ریکورد 1: https://up.20script.ir/do.php?filename=7f6c-VID-20260404-100007-327.mp4

 

ریکورد 2: https://up.20script.ir/do.php?filename=a7f1-VID-20260404-100003-192.mp4

  • هاها 1

eee8-IMG-20260406-095510-913.jpg

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔
      -AG- | -GG-
╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/#findComment-1157183
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، sarbaaz گفته است:

سلام درود بر ادمین محترم 

ایشون به بنده فحاشی کرد و فحاشی دو طرف بود 

اگر هم لازم بود مدارک فحاشی ایشون ارسال خواهد شد 

درود 

https://uploadkon.ir/uploads/6bd003_26Voice-2026-4-3-20-19-25.rar

https://uploadkon.ir/uploads/45ab03_26Voice-2026-4-3-18-11-21.rar

https://uploadkon.ir/uploads/abf403_26Voice-2026-4-3-20-10-33.rar

این موضوع فحاشی ایشون در چند بار تکرار شده و یکی همین امروز بود و ادمین hero ایشون رو مجازات کرده 

با نت همراه دانلود نمیشه باید از وای فای استفاده کرد 

2a66-746dd98b34924744baff027151c489fe.gi

390c-1a9142a6e28147b8a063d270dc5a1ccf.gi

 

مارو از جهنم می‌ترسانند 

                  انگار در بهشت زندگی می‌کنیم....

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/#findComment-1157259
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

به دلیل عدمه مدارک کافی 

بسته شد+

                        

        🍸 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐼𝑠 𝐵𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 

 

Baba.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/111444-warnet-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86/#findComment-1157400
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • BaBaa موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...