رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

چیت - GoldenEagle


ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Glocky.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

GoldenEagle.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

• توضیحات: 

خدایی جمع کنید اینجور افراد رو از سرور فقط ادمو زده میکنن از گیم. کلی تلاش میکنیم زحمت میکشیم وال میگیریم اینجوری یکی میاد از پشت دیوار میزنه کل زحمت ادم به باد میره.

درخواست بن تمامی اکانت های این بازیکن رو دارم چون راحت چندین ساعت از چندین چیت مختلف داشت استفاده میکرد.

• مدارک (فیلم یا عکس):

Click

ویرایش شده توسط Glocky
  • دوست دارم که 3
  • هاها 2

CryBaby

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Glocky شکایت شما در حال بررسی است از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم!

نظر بنده بدلیل اختلالات اینترنت و اینکه ممکن است طرف مقابل Dc باشد احتمال اثبات چیتر بودن شخص کمی سخت است  

@Taaha @Wise ممنون میشم نظر شما هم بدونیم

 

KARiM

 

🦊Im a Fox Don't Trust To Me

Monsters Family👹

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1141227
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود. 

درحال برسی

احتمال زیاد چیت هست

  • دوست دارم که 1


 مهم نیس چقد بالایی

                               Taaha.png

                          

                                  مهم اینه اون بالا عقابی یا  لاشخور

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1141463
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود مجدد عذرخواهی بابت دخالت من یک ساعتی تو فایت بودم با این پلیر به همراه اعضای کلن اینکه اومدم شکایت کردم یعنی واقعا اطمینان دارم از چیت داشتن این بازیکن به حرکاتش هم نگاه کنید مشخصه DC نیست. با تشکر.

  • مرسی 1

CryBaby

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1142741
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Taaha قفل شد و باز شد در موضوع

درحال برسی هستیم... 


 مهم نیس چقد بالایی

                               Taaha.png

                          

                                  مهم اینه اون بالا عقابی یا  لاشخور

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1143009
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و درود.

در اون لحظه نت من مشکل داشت و DC بودم همونطور که میبینید ثانیه ۱۴ ایشون یه تیر شاتگان به من میزنه و از hp من کم نمیشه و ثانیه ۲۰ ایشون با m4 منو میزنه و از hp من باز هم کم نمیشه و حتی از اونور هم typeshit منو با m4 میزنه و باز هم کم نمیشه و این نشون میده من DC بودم.

حالا نمیدونم هر جور KARIM جان صلاح میدونن رسیدگی کنن. 

ممنون

 

ویرایش شده توسط IAMAMIR
  • چی چی 1
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1143394
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

@IAMAMIR ما دیگه بعد از 6 سال پلی دادن فرق یه پلیر DC رو با چیتر متوجه نشیم باید خداحافظی کنیم بریم.

سابقه بن درخشان شما که گویای همه چیز هست ولی خب مدارک بیشتر جهت اثبات:

https://my.files.ir/drive/s/k7LjcJm2rigQpZq6qGELD8vqDQBd8Y

https://my.files.ir/drive/s/pfwAaP0henUwcqcMCRkPWn6sUvEyVy

 

در ضمن بازیکن TypeShit هیچ تیری به سمت شما شلیک نکرد در مدارک و این که شما از hpتون کم نمیشد به دلیل Extra Hp خودتون بود.

 

ویرایش شده توسط Glocky

CryBaby

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1143541
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


 مهم نیس چقد بالایی

                               Taaha.png

                          

                                  مهم اینه اون بالا عقابی یا  لاشخور

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1153042
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در حال بررسی

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1153053
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داره نزدیک به ده روز از ثبت این شکایت میگذره. ادمین های عزیز میشه بررسی کنید؟

@LaJBaZ@Wise@Taaha

CryBaby

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1154636
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، MomSorry گفته است:

داره نزدیک به ده روز از ثبت این شکایت میگذره. ادمین های عزیز میشه بررسی کنید؟

@LaJBaZ@Wise@Taaha

در حال تاییده از رنک هایه بالا تر

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1155131
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شکایت شما تایید شد

  • مرسی 2
  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110040-%DA%86%DB%8C%D8%AA-goldeneagle/#findComment-1155215
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • LaJBaZ موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...