رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

پیشنهاد


ارسال‌های توصیه شده

سلام خیلی وقته کاپ امکانات خوب و جذابی اضافه نشده بهش و کلن ها هم بی بخار شدن انگار کلن یک رادیوس فقط این امکاناتی که ذکر میکنم واقعا نیازه با تشکر 

[NoMore] هستم.

 

قابلیت های نیازمند کاپ:

1- قفسه= هر کاپی در hq خودش مثلا با دستور locker/ قفسه خودشو باز میکنه و اونجا میتونه اسکین مخصوص رنک خودش رو انتخاب کنه و اندر کاور کنه و...

 

2- اندرکاور= این گزینه چیزیه که در صورت نیاز برای کشتن وانتدی که non rp میکنه و یا برای گشتی و یا اطلاعاتی جمع کنه این گزینه رو میزنه و وقتی این گزینه زده میشه فرد اسکین به صورت رندوم یک ادم معمولی رو میگیره و رنگش سفید میشه ولی برای سو استفاده از این گزینه  با id/ اگر ایدیشو بزنید میگه که ایشون کاپه.

 

3- ta/ که میزنی کلت خفه کنی میده که10تا تیر داره و شلیک کردن باهاش به یک فرد اون فرد فریز میشه.

 

4- ابجکت گذاشتن برای ایست بازرسی و ادیتش، مثلا با دستور createobject/ لیست میاد جلوت با تصویر ابجکت(مثل toys) اما ابجکت ها مانند تابلو های مختلف، گیت های مختلف و دوربینspeedlimit که فرد مشخص میکنه که چه سرعتی رو بگیره و دیگه نیازی نیست فرد بره speedlimit کنه با ماشینش که اینطور برای همیشه قانون پا برجا میمونه و وقتی میسازه ابجکتو با سی ام دی که میزنه با انتخاب ایدی ابجکت میتونه اونو مثلtoys ویرایش کنه و جا به جاش کنه و.. و نکته مهم این قابلیت برای اینکه سو استفاده نشه ازش اینکه که هر کاربری که ابجکت موردنظر رو بزاره  وقتی نزدیک ابجکت بشید بالای ابجکت میزنه که اسم و ایدی کسی که این ابجکت رو ساخته رو نشون میده و حتی ایدی خود ابجکت هم نشون میده.

 

5- /flash برای گذاشتن چراغ گردان روی ماشین شخصی کاپ  و با زدن این سی ام دی در ماشین های hq کاپ بدون آژیر زدن چراغ گردانش فعال میشه  این گزینه هم در مواردی که فرد اندرکاور و یا فرد دیوتی با ماشین شخصی یا کاپ در حال گشت زنی هست بدون ایجاد سرو صدا چراغ گردانش روشن میزاره و به کارش با ارامش ادامه میده.

 

6- یک سی ام دی برای گذاشتن یک متن بر روی ماشین شخصی  و بشه مثل toys ویرایشش کرد.

 

قابلیت های نیازمند کلن:

 

1- خرید ماشین مخصوص اعضای کلن و قابلیت رنک بندی برای سوار شدن.

 

2- در صورت درخواست و هزینه کردن بیشتر فرد خریدار کلن  بتونه hq مخصوص داشته باشه و قیمتش هم بر اساس جای hq باشه.

 

3- بعضی از کلن هایی که با هدف امنیت شهری و برون شهری ساخته میشوند  با اجازه گرفتن از  مسعول منطقه خودش مثلا اگر شهری بود از pd اگر بیرون بود با ng و در این جاfbi هم تایید باید بکنه و در /d هم اعلام بشه که کلن ... گشت زنیه همکاری لازمو داشته باشند کاپ های دیگر و لیدر یا ساب لیدر و یا در صورت اظطرار بالاترین رنک ان فکشن مسعول در پیش خودش یاداشت میکنه. اسم،ایدی،ماشین ها یا موتور یا پیاده و منطقه استحفاظی ومثلا از ساعت8 شب تا12 شب گشت زنی داره و  کاپ مسعول بتونه گان یا وسایل مورد نیاز گشت یا عملیات برون مرزی رو به افراد دارای تاییده برای انجام کار رو بده برای مثال گشت درون منطقه درج شده 5نفر هستند: سر دسته تیم باید (1سلاح کلاش با تیر محدود.دستبند.شوکر.اسپری فلفل.باتوم داشته باشه) و بقیه افراد همه گزینه ها بجز کلاش رو داشته باشند  و ممکنه ماموریت در حالت های مختلف فرق کنه و همه مسلح باشند اما باید سر دسته تیم و مسعول کاپ منطقه باهم گفتگو کنند و به نتیجه برسند. و عملیات های برون مرزیم که دستng هست و سلاح های آنها به کلی متفاوت است. اگر این پیشنهاد قبول و عملی شد  بنده میتونم قوانینشونم برای پیشنهاد بگم که اگر قبول داشتید با ویرایش خودتون بزاریدش با تشکر از تیم خوب آرساکیا?

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه بعد...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...