رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: iShiraz.png

 

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: NothingLeft.png

 

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ﷲ 

 

• توضیحات: باسلام و درود بنده تو Meeting بودم ساعت ۱۴:۵۶ فکر کنم اقای Nothingleft با صاحب لیدر هم بود im.Abbas بود اقای عباس گفت چت بفرستین تا AFK نشین تا kick نشین همه چت دادن منم چت دادم  صبر کردم ساعت بشه ۱۵:٠٠ اقا ساعت شود ۱۵:٠٠ و گفت صبر کنید تا  ساعت ۱۵:٠۳ بشه  تا MemBer های Paramedic بیاد 

و ساعت ۱۵:٠۲ بود نگاه کردم تو چت دیدم چند نفر 

ttt فرستادن منم یک چت ttt فرستادم تا kick نشم

اقا دیدم اقای  Nothingleft گفت تو چت R/  iShiraZ +Av و اون های که چت داده بودن Av نداد فقط من که یک بار ساعت ۱۵:٠۲ چت دادم گفت +Av و Av را در ساعت ۶:۴٠ بود تو UCP هست. پیگیری کنید. 

 

• مدارک (فیلم یا عکس): تو UCP به نام iShiraZ نگاه کنید. 

ویرایش شده توسط MrArShaM
  • هاها 2
  1. گاهی بعضی رفاقت‌ها آن‌قدر زخمی می‌کنند که حتی اسمش هم توی ذهنت سنگینی می‌کند. آدم از دشمن انتظار ضربه دارد، نه از کسی که روزی «رفیق» صدایش می‌کردی. تلخی ماجرا همین‌جاست؛ جایی که اعتماد می‌شکند و حضورش تبدیل می‌شود به چیزی که فقط می‌خواهی از آن فاصله بگیری.
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109402-av-%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-nothingleft/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Kohan عنوان را به Av بیدلیل / Nothingleft تغییر داد

با سلام و درود.

بنده عرض کردم خدمت همه

دقیقا ساعت ۱۴ و ۵۸ دقیقه گفتم تا ۵۹ دقیقه چندتا چت بدید که AFK نخورید

و همچنین بعد از ساعت ۱۵ کسی بجز شما و یک نفر دیگر چتی ارسال نکرد!!

با اینکه بنده با مایک و همچنین چت در رادیو عرض کردم دادن چت مساوی با Av است.

همچنین کسانی که چت داده بودند بعد از ساعت ۱۵ مجازات شدند

حتی شما دقیقاً ساعت ۱۵:۰۳ دقیقه هم چت دادید.

 

ویرایش شده توسط Putin

                             یا  أمیر المؤمِنین imAbbas.pngdo.php?imgf=7dc314_26GIF-20260114-225007

EsKobar.png

187820_26IMG-20260520-225834-458.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109402-av-%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-nothingleft/#findComment-1132276
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شاکی محترم @MrArShaM

 

شما و افراد دیگه بدون اجازه چت دادید و مجازات شدید.

 

 

شکایت شما رد شد.

 

 

عملکرد لیدر مربوطه صحیح میباشد.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109402-av-%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-nothingleft/#findComment-1132734
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AlBeRT موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...