رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:

Hardwork.png

عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:

Ryder.png

کنترل پنل: -

توضیحات: ایشون به بنده شلیک کردن و بنده بهشون وانتد دادم و ایشون شروع به توهین ، بی ادبی و فحاشی کردن

مدارک (فیلم یا عکس): Click

dafe-060823-26fontfa-image-export-4-.png

My Account 

1215318-Hardwork.png

: My Bro

1213865-RoKuO.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/108775-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C-ryder/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شاکی محترم @Technology
شکایت شما
رد شد!

 

نقل قول

توهین یا فحاشی در هر سطح و شدت یا داد زدن و ایجاد آلودگی صوتی بی مورد در اماکن عمومی (اماکن با جمعیت +5 نفر) ممنوع است (بار اول: 500 دقیقه محرومیت از صحبت، بار دوم: 5 روز محرومیت از سرور، بار سوم: 20 روز محرومیت از سرور، بار چهارم: محرومیت استفاده از میکروفون برای همیشه)

- قوانین فوق فقط در اماکن عمومی (اماکنی با جمعیت بالای 5 نفر) اجرا می شوند. در صورت فحاشی در اماکن غیر عمومی مجازات زبان اعمال خواهد شد.

نقل قول

ما آزادی بازیکنان در صحبت و ارتباط با دیگران را حق آنها میدانیم اما استفاده کردن از کلمات ناپسند و توهین به سایر بازیکنان یا استفاده از آنها در چت های عمومی و یا چت های اقلیت ممنوع می باشد.

نمونه‌هایی از کلماتی که مشمول مجازات نمیشوند (به استثنای استفاده بر روی ادمین‌ها)
- احمق، خر، الاغ، کودن، نوب، سگ، حمال، خفه و سایر اشکال کلمات ناپسند با شدت کم.
- توهین‌هایی که قسمت اصلی آنها سانسور شده اند: خیلی *** هستی، اینقدر *** نباش، *** شو، و...
- علائم ناخوشایند و زشت (مانند _|_، _()_ و...)

+ بسته شد!
 

-Acoustic.png-

-Swear.png-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                   ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔               ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬               ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

                  ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                       ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔             . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡            ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                     ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/108775-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C-ryder/#findComment-1123990
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Syd موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...