رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

اقا سلام

به نظرتون میصرفه برم ست بنز جمع کنم

بنز

ادمیرال

فلتزر 

هاستلر

خوب میشه؟ 

1180422-Aghosh

1218657-BigGold

                  فراموش شدم مثل یه اسباب بازیه قدیمی 84a7-IMG-20260610-230643350.jpg

20cc-9554-603f-InShot-20260403-034015017

                                                                                           𝐷𝑒𝑚𝑖𝑠𝑒 𝑐𝑙𝑢𝑏 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام ببین خود بنز یه چیزی بین ماشین اقتصادی و خرج داره. یعنی اگه درست باهاش کار کنی هم سرعت خوب داره هم چهار نفره. ولی خب بیمه گرون داره.
ادمیرال خودش از روی بنز دانشجوییه میتونی مودش هم روش بریزی. ماشین خوبیه سرعتش خوبه کم خرجه

فلتزر هم از روی یه بنزی بود مدلشو یادم نیست اونم ماشین قشنگیه ولی یکم گرونه

هاستلر هم ماشین خوبیه یه حس قلدری به آدم دست میده وقتی سوارشی.

درکل همه اینارو بگیری با رنگ مشکی بزاری جلو در خونت چیز خوبی در میاد. بستگی به خودت داره باز

4c64-7f06c99d180807e9a5a334c726262072.jp

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1109642
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بدک نیست 

 

بستگی داره درآینده میخوای چیکار کنی 

 

       🔰𝓐𝓼𝓼𝓪𝓼𝓼𝓲𝓷𝓧🔰
                                      ꧁༒☬𝐒𝐀𝐍 𝐅𝐈𝐄𝐑𝐑𝐎 𝐏𝐎𝐋𝐈𝐂𝐄 𝐃𝐄𝐏𝐀𝐑𝐓𝐌𝐄𝐍𝐓☬༒꧂ 
      950805_25Li7MP3X.png

AssassinX.png

        0db205_25559427-25IMG-20250508-150724-55

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1109647
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۷ در 04:54، amir68 گفته است:

اقا سلام

به نظرتون میصرفه برم ست بنز جمع کنم

بنز

ادمیرال

فلتزر 

هاستلر

خوب میشه؟ 

من خودم قدیم ۲۳ تا بنز جمع کرده بودم 

4b08-7adedb46c3321443cb064892a3af82f7.jp” دیوانگی یعنی بارها تکرار یک عمل یکسان، و انتظار برای تغییر نتیجه

: My account

Avats.png

: My femboy 

Headache.png

8654-7ab158a550ec60d17099218cc1698b67.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1114287
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، cylinder گفته است:

من خودم قدیم ۲۳ تا بنز جمع کرده بودم 

بنز اصلا یه چیز دیگه‌س

dafe-060823-26fontfa-image-export-4-.png

My Account 

1215318-Hardwork.png

: My Bro

1213865-RoKuO.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1114920
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

اگه مایه داری امتحانش بد نیس

بنده‌ی خدا

                                   0adf-InShot-20260413-083415470.png

JeffreyEpstin.png

 

21d7-InShot-20260414-201317936-1-.gif

 

    a25d-InShot-20260413-091220781.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1174315
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۷ در 04:54، Aghosh گفته است:

اقا سلام

به نظرتون میصرفه برم ست بنز جمع کنم

بنز

ادمیرال

فلتزر 

هاستلر

خوب میشه؟

ست شورلت به نظرم خیلی قوی تره 

 

چون 

 

savanna

 

premier 

 

tornado

 

picador 

 

 

blade 

 

regina 

 

rancher 

 

خلاصه گزینه تو این کمپاتی خیلی بیشتره و ماشینای پر طرفدار تریم بینشون هست

myaccount:1175032-alikiya

bestfriend:1188862-GodPersian

 

                    d6e818_26l125813888.gif 

 

cd7018_2644601.gif

°وقار یعنی درونت به اندازه ظاهر زیبایت درخشان باشه

نه تویی که داخلت به بیرونت پنالتی میزنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1174945
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، FeRuCCio گفته است:

ست شورلت به نظرم خیلی قوی تره 

 

چون 

 

savanna

 

premier 

 

tornado

 

picador 

 

 

blade 

 

regina 

 

rancher 

 

خلاصه گزینه تو این کمپاتی خیلی بیشتره و ماشینای پر طرفدار تریم بینشون هست

فعلا پولندارم

:acigar:

1180422-Aghosh

1218657-BigGold

                  فراموش شدم مثل یه اسباب بازیه قدیمی 84a7-IMG-20260610-230643350.jpg

20cc-9554-603f-InShot-20260403-034015017

                                                                                           𝐷𝑒𝑚𝑖𝑠𝑒 𝑐𝑙𝑢𝑏 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1175351
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۰ در 15:40، Technology گفته است:

بنز اصلا یه چیز دیگه‌س

آره واقعا 

4b08-7adedb46c3321443cb064892a3af82f7.jp” دیوانگی یعنی بارها تکرار یک عمل یکسان، و انتظار برای تغییر نتیجه

: My account

Avats.png

: My femboy 

Headache.png

8654-7ab158a550ec60d17099218cc1698b67.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1175892
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۰ در 15:40، Technology گفته است:

بنز اصلا یه چیز دیگه‌س

🤝🗿

                      می گذره درس میشه...

8c18-eksir-horror-no-red.gif

                            Visca Barca          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1181236
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، Eksir گفته است:

🤝🗿

👎موافق نیستم

تو یک ایرانی ای که در وجودت، 

هزار سال تمدن جریان دارد،

وهر قطره خونت، نغمه ای از آهنگ این سرزمین است.

جاوید ایران

ME AND BRO

Clio.png

 

Eksir.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107319-%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%B2/#findComment-1182013
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...