رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

2 ساعت قبل، Rehi گفته است:

@BikaS?

 عه

پس اینجوریه؟

شما از بقلت رد بشه یکی با ان آر جی بصورت بدون سانسور بگه K M KH تو باز میزاری فروم طرفو؟

ببین کی موافقه

من ک اره ولی شمارو نمیدونم اگه یکی همین  K M H K رو بهت بگه شاید برات مهم نباشه!😊

  • هاها 1

d763937_230.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1143533
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، limit گفته است:

من ک اره ولی شمارو نمیدونم اگه یکی همین  K M H K رو بهت بگه شاید برات مهم نباشه!😊

 K M KH که فحش به تو نی

SixOneNine.png

                                                                                                                         روی کیفیت خودت کار کن!

                                                                                                                                                       نه روی کیفیت عکس هات!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1143695
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سطح خیلی از دوستان بالاست مثلا @Pink نمونه ی بارزش هستش یا یک سری از افراد دیگه

ولی به شخصه کلا 2 بار شکایت کردم که هر دو بارم پس گرفتم که اونم از دو تا ادمین بوده نه پلیر ...

ولی خب بعضی از دوستان هستن خیلی سطحشون بالاست مثل نمونه ای که گفتکم مثلا

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1143709
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

36 دقیقه قبل، Rehi گفته است:

 K M KH که فحش به تو نی

🙄

d763937_230.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1143736
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

.... براشون خوبه

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1143955
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ در 08:44، mamad293 گفته است:

نظرت راجب ادم هایی که همیشه ریکورد هاشون روشن هست و منتظرن تا یکی پیدا شه که فحش بده بزارن فروم چیه 🙂

چه فایده @McQueen در کمینه

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

 

CboT.png

Pildar.png

i044060_IMG_20260101_000633_447.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1145421
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۳ در 18:33، Khanom گفته است:

به اینا بخاطر این کارشون باید تیتاپ داد.

تیتاپ طلایی😂

صدام کن " فلاتر شادی "

چون همیشه از مهربونیم سو استفاده کردن

          87d0-InShot-20260617-213817859.gif

1222040-KUZEYYILDIZI          87d0-InShot-20260617-213817859.gif

https://up.20script.ir/do.php?filename=215f-Mezzo-Man-Kojam.mp3

         564a-InShot-20260617-212827999.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1145438
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، ZAXO گفته است:

چه فایده @McQueen در کمینه

🤣

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1146301
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ در 08:44، mamad293 گفته است:

نظرت راجب ادم هایی که همیشه ریکورد هاشون روشن هست و منتظرن تا یکی پیدا شه که فحش بده بزارن فروم چیه 🙂

دهن سرویس راب بیز میزنی با یا Freeway رنتی میری جای صلاح سری بعد که بهت میرسم Q میدی

لامصب رکورد اونجا بکار میاد 😂

 

64ac-InShot-20260504-135553903.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147033
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ در 08:44، mamad293 گفته است:

نظرت راجب ادم هایی که همیشه ریکورد هاشون روشن هست و منتظرن تا یکی پیدا شه که فحش بده بزارن فروم چیه 🙂

به نظر بنده اینجور ادم ها از ریشه کج هستن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147100
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Luckita گفته است:

دهن سرویس راب بیز میزنی با یا Freeway رنتی میری جای صلاح سری بعد که بهت میرسم Q میدی

لامصب رکورد اونجا بکار میاد 😂

:D🤣 نمیصرفه

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147135
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Loneleon 

Bloody 🩸 

 My Accounts

DriveTime.png

 My Bro 

Arshiyas.png

سجده بر ان میکنم که مرگ را آفرید.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147275
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه توهین مبکنن کار خوبی میکنن شکایت میکنن

و اگه فقط به قسط اینه که یک نفرو تو دام بندازند نادرسته

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147384
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ در 12:17، BigMeeTi گفته است:

بعضی افراد هستند که هدفشون فقط شکایت کردن از بازیکنان هست، و فکر میکنند دارن سود میکنن که اینطور نیست!

بلکه روز به روز افراد به آنها بی اعتماد میشن، کسی از شما حمایت نمیکنه و افراد از شما اجتناب میکنند.

 

اما اگر کسی حق شما رو خورده بود، به شما توهین کرده بود و یا هرچیز دیگری بنظرم اون وقت باید شکایت کنید، نه اینکه سر کوچیک ترین چیز شکایت کنید

عالی 

همین طوریکه گفتید

                                  55c6-4656-InShot-20260506-080710843.gif

x821374_6024d775c51a1.jpg

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147388
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ در 12:17، BigMeeTi گفته است:

بعضی افراد هستند که هدفشون فقط شکایت کردن از بازیکنان هست، و فکر میکنند دارن سود میکنن که اینطور نیست!

بلکه روز به روز افراد به آنها بی اعتماد میشن، کسی از شما حمایت نمیکنه و افراد از شما اجتناب میکنند.

 

اما اگر کسی حق شما رو خورده بود، به شما توهین کرده بود و یا هرچیز دیگری بنظرم اون وقت باید شکایت کنید، نه اینکه سر کوچیک ترین چیز شکایت کنید

مرد حق عمو @BigMeeTi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147419
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، mamad293 گفته است:

:D🤣 نمیصرفه

مشتی تو که آخر سر به دست یکی کیل میشی من بدبخت از LS دنبالتم بیا من بزنمت

 

64ac-InShot-20260504-135553903.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1147759
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، Luckita گفته است:

مشتی تو که آخر سر به دست یکی کیل میشی من بدبخت از LS دنبالتم بیا من بزنمت

باشه :D

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1148264
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه برای حفظ از حق و حقوق خودت باشه اوکیه

ولی برای خالی کردن عقده باشه نه

ElonMusk.png

و صبری که عادت ماست...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1151459
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ در 08:44، mamad293 گفته است:

نظرت راجب ادم هایی که همیشه ریکورد هاشون روشن هست و منتظرن تا یکی پیدا شه که فحش بده بزارن فروم چیه 🙂

زبان ناپسند براشون عالیه👍

تو گوش گرگ نمیره روضه ی روباه...💤🥷

 

                                                                                            Fadaei

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/106488-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%86/page/3/#findComment-1156071
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...