رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Yoshita

عضو
  • تعداد ارسال ها

    68
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Yoshita

  1. Yoshita

    ماشین های استثنایی Special

    سلام و ارادت میخاستم بدونم بنظرتون بهترین وسیله نقلیه استثنایی Special چیه؟ اگه مایل بودید اینجا بگید
  2. Yoshita

    صندلی داغ | ElonMusk

    سلام حتی شاید اصن منو نشناسید ولی خب اگه سوالی داشتید هستم...
  3. ستون واقعیت رو هم جدی گرفتیم چیزی نشد
  4. سلام و عرض ادب اقا من یه پیشنهادی دارم که در قسمت پیشنهاد ها نشد بزارم و اینجا مطرح میکنم و امیدوارم اگه مصداق نظر شما هم بود بهش رسیدگی بشه بنظرم جالب میشه اگه افرادی پرمیوم هست قابلیت اینو داشته باشن که صدای زنگ خور موبایل شونو عوض کنن حالا یا یه اهنگ دلخواه بزارن یا یه سری اهنگ های پیش فرض از یه لیست که خود سرور به بازی اضافه کرده باشه و اینکه میتونن اهنگ پیشواز هم بزارن و یه تعرفه ای داشته باشه مثلا اهنگ پیشواز برای یه ماه فلان قدر پول یا فلان مقدار گلد خوشحال میشم شما هم نظر تون چه مثبت باشه چه منفی با این پیشنهاد من در همین زیر در میون بزارید.
  5. Yoshita

    درآمد علی اساسین از سرور Ali

    سلام و ارادت دوستان بنظرتون درآمد علی از سرور در سال یا در ماه چقدره؟ اگه اطلاعی دارید از میزان خرج و درآمد سرور اینجا در میون بزارید
  6. Yoshita

    گرون ترین یا خفن ترین خونه

    سلام و ارادت بنظر تون گرون ترین یا خفن ترین خونه داخل ارساکیا کدومه؟ آیدی شو این زیر بزنید با توضیحاتش
  7. Yoshita

    CS2 یا CSGO ?

    سلام و ارادت دوستان از نظر من csgo بهتر بود نسبت به cs2 البته این نظر منه شمام دوست داشتین نظر تونو بگید
  8. Yoshita

    لامبورگینی - Lamborghini

    سلام و ارادت دوستان به سرم زده لامبورگینی بگیرم بعد میخاستم نظر شما رو بدونم ارزش داره یا نه؟ مرسی از نظرتون
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...