رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

داداش ارساکیا که باگ نداره 

90a826_261000010153.jpg

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

LinGard

 

هزارتا رویا کشته میشه تا بفهمی زندگی رویایی نیست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عرض ادب؛

 

 باگ در همه بازی ها پیدا میشه و امری طبیعیست، خوشبختانه تیم بتا با مدیریت درست @Mohny تونستند بیشترین باگ هارو برطرف کنند لذا جای قدردانی هست واقعاً.

  • دوست دارم که 2

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1094426
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۷ در 20:24، LinGard گفته است:

داداش ارساکیا که باگ نداره 

90a826_261000010153.jpg

عادیه داش باز میاد پایین نشه شده

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1095789
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیگه تو هر گیمی باگ وجود داره

[My Account]:

OliVeN

 

[ اعتماد نکن وگرنه نابود میشی!]

 

b86e20_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1095937
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سبحان الله

 

𝐌𝐲 𝐀𝐜𝐜𝐮𝐧𝐭:

AghaAmin.png 1

218428_26b6c620-25842519-25GIF-20250620-

DaLiRaN.png 2

𝗕𝗲 𝗮 𝗛𝗲𝗿𝗼 𝗢𝗳 𝗬𝗼𝘂𝗿𝘀

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1096680
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۷ در 20:24، LinGard گفته است:

داداش ارساکیا که باگ نداره 

90a826_261000010153.jpg

باگ نیست هنر هست ..

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1097697
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۷ در 20:24، LinGard گفته است:

داداش ارساکیا که باگ نداره 

90a826_261000010153.jpg

عادیه داش یه Creategun کن بهش تیر بزن میاد پایین 

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

1182095-lmMobin

𝐌𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫

1194507-hajhasan

5edc-GIF-260614-231409.gif

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1098497
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، AshrafTek گفته است:

عادیه داش یه Creategun کن بهش تیر بزن میاد پایین 

عهه

آموزش خوبی بود😂

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

LinGard

 

هزارتا رویا کشته میشه تا بفهمی زندگی رویایی نیست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1098711
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

35 دقیقه قبل، LinGard گفته است:

عهه

آموزش خوبی بود😂

🗿❤️

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

1182095-lmMobin

𝐌𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫

1194507-hajhasan

5edc-GIF-260614-231409.gif

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1098744
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۷ در 20:24، LinGard گفته است:

داداش ارساکیا که باگ نداره 

90a826_261000010153.jpg

لامبو پرنده 😂

: 𝐌𝐲 𝐀𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭-

1264933-iAsrA.png

ad6e-9f45cd7eca694b3381ebaccff4fa7b58.gi

c393-IMG-20260420-232345-492.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1098840
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۱ در 05:54، AshrafTek گفته است:

عادیه داش یه Creategun کن بهش تیر بزن میاد پایین 

اگر فکشن باشیم باید به انتظار بشینیم؟

520403_26InShot-20260303-203518082.jpg

𝗝𝗔𝗩𝗜𝗗 𝗦𝗛𝗔𝗛

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1100903
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، SHoRavl گفته است:
2 دقیقه قبل، SHoRavl گفته است:

اگر فکشن باشیم باید به انتظار بشینیم؟

 

خیر میتونی ریپوت ادمین بدی تا شاید تونست بیاره پایین 

ویرایش شده توسط AshrafTek

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

1182095-lmMobin

𝐌𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫

1194507-hajhasan

5edc-GIF-260614-231409.gif

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/105962-%D8%A8%D8%A7%DA%AF%D8%9F/#findComment-1100909
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...