رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

What do you think about me


ارسال‌های توصیه شده

7 ساعت قبل، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

بی رقیب💜

💔💔💔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077118
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

یه دونه ای

هم مرام و معرفت 

هم خوش اخلاق 

خوش خنده

4d13-ef6d30-25police.gif

a92a-5f4a12-25GIF-20250812-210151-181.gi

4d13-ef6d30-25police.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما که با شما ملاقاتی نداشتیم،

اگرم داشتیم یادمون نیست.

بازم خسته نباشی. ان‌شاءالله موفق و موید باشی.

Main account:

1131202-S0REN

Alternate[Alt] account:

1033714-MalekAshtaR

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077162
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تنها ادمینی هستی که نه حاشیه داره و بهترین عملکردو‌ نشون داده💞💫

 

صرفا همه ی ادمینا بهترین عملکردو‌ نشون میدن از لحاظ (خوش اخلاق بودن، مهربونم بودن و......)

           

  Be the one that nobody‌ thought you could be 

             

PermanenT

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077207
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بودی

 

فقط یه سوال دارم لاگ هارو از کجا میتونم ببینم.

 

 

Yas

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077364
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، DerDevil گفته است:

نه واقعا هم ادمین هم مسئول عالیی هستی

قربانت

6 ساعت قبل، AlCheMy گفته است:

عالی هستی دا

فدات داداش♥️

6 ساعت قبل، Kanan گفته است:

سروش اینکه پرسیدن نداره از نمونه بهترین های کارکنان انگشت شمار هستی🧡💎

کنعان جون ارادت

6 ساعت قبل، Enter گفته است:

سروش جان یک فرد بسیار کاربلد، مهربون، خفن، بامعرفت و بی نقص هستی❤️

قلب منی داداش نظر لطفته♥️💫

6 ساعت قبل، WanderingSoul گفته است:

سروش جان، تو بی نقص هستی عالی داش

داش  سبحان فدات♥️

6 ساعت قبل، iAQeL گفته است:

بی رقیب💜

مخلصیم

5 ساعت قبل، YaS7ar گفته است:

۹/۱۰

نظر لطفته

5 ساعت قبل، ZeRoX گفته است:

یه دونه ای

هم مرام و معرفت 

هم خوش اخلاق 

خوش خنده

آقا ارمین، ارادتمندم واقعا اینا که گفتی مشخصات خودتم هست😁

خیلی کارت درسته

5 ساعت قبل، PermanenT گفته است:

تنها ادمینی هستی که نه حاشیه داره و بهترین عملکردو‌ نشون داده💞💫

 

صرفا همه ی ادمینا بهترین عملکردو‌ نشون میدن از لحاظ (خوش اخلاق بودن، مهربونم بودن و......)

امیر جون، یکی از بی نقص ترینا خودتی 

تا باهات صحبت نکنن نمیفهمن چقدر آدم خوبی هستی 

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077380
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Wine گفته است:

 

داش  سبحان فدات♥️ 

عشق منی داش سروش

My account:

1069196-WanderingSoul

My brotherS:

mohammadRTT

1171160-Aghrabe

𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒊𝒕, 𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 ...𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

دنبال کردن = دنبال شدن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077420
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 ساعت قبل، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

ادمینی هستی سرت تو لاکه خودته و حاشیه نداری و کارت درستی انجام میدی حرف گوش کن هستی 

 

 

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077441
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 ساعت قبل، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

داداش من که دیگه حرفی ندارم از همون ابتدای ادمین ۲ بودنت باهات رفیق بودیم تا موقعی که بشی مسئول خودِ من 

دوست داشتنی هستی🤍🤍

=))

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077608
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

با سلام صادقانه بگم یکم سخت گیری 

7a01-IMG-20260422-083607.jpg

ذات سه حرفه ولی داشتنش خیلی حرفِ 🪽 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1077993
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 09:42، RealFarzad گفته است:

ادمینی هستی سرت تو لاکه خودته و حاشیه نداری و کارت درستی انجام میدی حرف گوش کن هستی 

 

 

داش فرزاد همکارِ قدیمی و مسئول درجه ۱

 

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 11:17، Goudret گفته است:

عالی هستی

قربانت

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 11:22، HarLoK گفته است:

بوس

به خودت 

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 12:22، Izeh گفته است:

بهترین بودی سروش جان

قربونت هلپرِ خوب

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 11:26، sHaFaQ گفته است:

داداش من که دیگه حرفی ندارم از همون ابتدای ادمین ۲ بودنت باهات رفیق بودیم تا موقعی که بشی مسئول خودِ من 

دوست داشتنی هستی🤍🤍

قلب منی داداش♥️

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 14:43، SoPrano گفته است:

با سلام صادقانه بگم یکم سخت گیری 

میای هلپری میفهمی سخت گیری یعنی چی😂

  • هاها 1

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1081549
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Wine سروش عزیز

از زمانی که با هم هلپر بودیم تا زمانی که با هم ادمین شدیم و تا همین حالا، بنظرم کارت درسته و قابل تحسینه.

و مسئولیت مربوط به خودت رو به بهترین نحو انجام میدی.

امیدوارم توی هر راهی هستی،چه الان و چه آینده

موفق و پیروز باشی.

 

ویرایش شده توسط ThePrince

                                                                              ساعت،زمان را نشان می‌دهد و زمان،آدم ها را

 

1147825-RealMatin

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1081557
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، ThePrince گفته است:

@Wine سروش عزیز

از زمانی که با هم هلپر بودیم تا زمانی که با هم ادمین شدیم و تا همین حالا، بنظرم کارت درسته و قابل تحسینه.

و مسئولیت مربوط به خودت رو به بهترین نحو انجام میدی.

امیدوارم توی هر راهی هستی،چه الان و چه آینده

موفق و پیروز باشی.

 

داش متین، رفیق قدیمی♥️

  • دوست دارم که 1

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1081686
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
در ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ در 17:01، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

آدم باحالی هستی سروش 

(ببخشید تازه دیدم این مطلب رو)

ویرایش شده توسط JimmyHernandez

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1156286
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

آدم باحالی هستی سروش 

(ببخشید تازه دیدم این مطلب رو)

قربونت عزیزم 

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1157737
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، Andia گفته است:

یکی از بهترین ادمین‌های بازی، موفق باشید 🤍

نظر لطفته عزیزم♥️

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1158142
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ در 17:01، Wine گفته است:

درود خدمت تمام یکایک شما دوستانِ عزیز

امروز ۴۱۸ روز از اولین ورود بنده به تیم کارکنان میگذره

f3c011_26IMG-20260211-164305-547.jpg

از روز اولی که وارد تیم شدم، هدفم این بود که بتونم به بازیکنان کمک کنم و بتونم بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم، و کمی با مابقی افراد تیم کارکنان متفاوت باشم.

سعی داشتم خیلی چیزا رو تغییر بدم و خیلی مشکلات رو حل کنم

خیلی موقع ها خسته شدم، کم آوردم و حتی گاهی کامل نا امید شدم، اما به لطفِ دوستانی که داشتم من هنوز بخشی از اینم

مشکلات زیادی داشتم اما از همشون گذشتم و ردشون کردم.

آدمای زیادی بودن که نمی‌خواستن من باشم یا با من حال نمی‌کردم اما من تلاشمو کردم که جوابشونو با خوبی بدم، شاید همین موضوع هم بهم لطمه زد اما مهم نبود برام.

شاید خیلیا خیلی افراد از من دلخور شدن شاید کار هایی کردم صحبت هایی کردم یا حرکتی زدم که صرفا بخواطر مسئولیتی که داشتم بوده و قصد و غرضی نداشتم.

به هر حال کلی پستی و بلندی داشتم و امروز هنوز کنار شما هستم.

  • این تاپیک رو زدم تا ازتون درخواست کنم که نظراتتون رو راجع به عملکرد من توی تیم کارکنان از روز اول تا به امروز بگید تا شاید باعث بشه خودم نقاط ضعف و قوت خودم رو بهتر بشناسم و باعث بهبود عملکرد من بشه.

نظرتون هرچی هست رک بگید.

 

داداش مگه میشه کسی اسمش سروش باشه و بد باشه؟

                                  My Account:  

1153754-Mikrob

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1164667
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، TooRagi گفته است:

داداش مگه میشه کسی اسمش سروش باشه و بد باشه؟

بوست کنم؟

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1166033
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سروش جان 

درسته مدت زیادیه باهم صحبت نداشتیم 

ولی تو اون زمانی که باهام میتونم بگم رفیق بودیم واقعا عاشقت بودم بهترین بودی ما هنوزم دوست داریم 

ایشالله استف رس شدنتو ببینم ❤❤️‍🔥

You're Your eyes over

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1169449
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ازت دلخورم یه بار اومدم جلو در خونت گفتی از اینجا برو 😔💔

myaccount:1175032-alikiya

bestfriend:1188862-GodPersian

 

                    d6e818_26l125813888.gif 

 

cd7018_2644601.gif

°وقار یعنی درونت به اندازه ظاهر زیبایت درخشان باشه

نه تویی که داخلت به بیرونت پنالتی میزنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104223-what-do-you-think-about-me/page/2/#findComment-1169453
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...