رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود

شغل prods شغله جالبیه ولی خیلی پلیر کمی داره چرا؟ چون خیلیا نمیدونن چطور کار میکنه 

و سی ام دی هاش چیه ولی جدا از این ها درامد کمی. داره شغلیه که برای سرور سود داره(منظورم اینه مثل فکشنه و کمک رسانی میکنه) درخواست دارم این شغل رو skill بندی کنید و همین 300 prod اسکیل 2 این شغل باشه اینجوری خیلی بهتر میشه

با تشکر فراوان

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظری نیست؟ 

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1065539
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[ ]

 

                        ...𝐉𝐞𝐠, 𝐝𝐢𝐭𝐭 𝐟𝐨𝐥𝐤, 𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐧 𝐫𝐢𝐯𝐚𝐥2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

     ☠ ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  𝐒𝐚𝐌 ✞

 

                                                     ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁ ☠ 

2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

‌‌‌‌                                   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1065660
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، mahdi12345689 گفته است:

درود

شغل prods شغله جالبیه ولی خیلی پلیر کمی داره چرا؟ چون خیلیا نمیدونن چطور کار میکنه 

و سی ام دی هاش چیه ولی جدا از این ها درامد کمی. داره شغلیه که برای سرور سود داره(منظورم اینه مثل فکشنه و کمک رسانی میکنه) درخواست دارم این شغل رو skill بندی کنید و همین 300 prod اسکیل 2 این شغل باشه اینجوری خیلی بهتر میشه

با تشکر فراوان

درود بر شما @mahdi12345689 با پیشنهاد شما موافق (+) هستم. 

این شغل خیلی خوب است و برای بیزینس ها مخصوصا 

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1066343
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، mahdi12345689 گفته است:

درود

شغل prods شغله جالبیه ولی خیلی پلیر کمی داره چرا؟ چون خیلیا نمیدونن چطور کار میکنه 

و سی ام دی هاش چیه ولی جدا از این ها درامد کمی. داره شغلیه که برای سرور سود داره(منظورم اینه مثل فکشنه و کمک رسانی میکنه) درخواست دارم این شغل رو skill بندی کنید و همین 300 prod اسکیل 2 این شغل باشه اینجوری خیلی بهتر میشه

با تشکر فراوان

                           سلام علیکم

 

نظر بنده با پیشنهاد شما (+) است.

                     یا حیدر کرّار أمیر المؤمِنین

                                 imAbbas.pngdo.php?imgf=7dc314_26GIF-20260114-225007

EsKobar.png

187820_26IMG-20260520-225834-458.jpg

كوروش الکبیر هو تاريخنا                         والإسلام هو ديننا

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1066345
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر من+مثبت هست اما یک سوال چه شغلی هست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1066367
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ در 11:04، Armin1393501 گفته است:

نظر من+مثبت هست اما یک سوال چه شغلی هست

تو نقشه نگاه کنید ls یه کامیونی به رنگ خاکسیتری هست 

و میتونید از /locations استفاده کنید و prod center  رو انتخاب کنید نزدیک ترینش رو نشون میده 

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1068042
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود جالب بود (+)

 

TheCarTel

   

                   بنام خدای که ندید مارو هیچوقت مارو ندیدو خوردیم از این مار نیشخند

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1068408
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ در 11:51، AmNiAt گفته است:

درود

شغل prods شغله جالبیه ولی خیلی پلیر کمی داره چرا؟ چون خیلیا نمیدونن چطور کار میکنه 

و سی ام دی هاش چیه ولی جدا از این ها درامد کمی. داره شغلیه که برای سرور سود داره(منظورم اینه مثل فکشنه و کمک رسانی میکنه) درخواست دارم این شغل رو skill بندی کنید و همین 300 prod اسکیل 2 این شغل باشه اینجوری خیلی بهتر میشه

با تشکر فراوان

درود بر شما با اسن پیشنهاد موافقم (+).

 

موفق و پیروز باشید. 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1073219
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

با پیشنهادتون موافقم (+)

موفق باشید.

9fa8-GIF-20260530-224235-883.gif

 

SolariaN.png

                                  

9fa8-GIF-20260530-224235-883.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1075316
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ در 04:43، ghadi05 گفته است:

صرفه اقتصادی نداره مگرنه همه بلدن

برای همین اینو گفتم 300 تا پرودز میگیری ولی میگم 

skill 1= 150 prods

skill 2= 300

skill 3 = 600

skill 4= 800

skill 5= 1000

و اینکه چون احتمال ضرر داره دیگه اینجورم نمیشه که بری 20 کی یدفعه به جیب بزنی

(این مقدار ها برای ماشین بزرگشه ماشین کوچک نصف این باشه) 

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1076899
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، AmNiAt گفته است:

برای همین اینو گفتم 300 تا پرودز میگیری ولی میگم 

skill 1= 150 prods

skill 2= 300

skill 3 = 600

skill 4= 800

skill 5= 1000

و اینکه چون احتمال ضرر داره دیگه اینجورم نمیشه که بری 20 کی یدفعه به جیب بزنی

(این مقدار ها برای ماشین بزرگشه ماشین کوچک نصف این باشه) 

ممکنه یه نفر بیاد همه Prods بیزهارو پر کنه برای بقیه چیزی نمونه.نظرت راجب اینکه هرچی اسکیل بره بالا پول بیشتری بده چیه؟هر چند اگه اسکیل بندی بشه بعضیا فقط برای اسکیل ۵ کردنش میان

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1077785
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ در 12:38، ghadi05 گفته است:

ممکنه یه نفر بیاد همه Prods بیزهارو پر کنه برای بقیه چیزی نمونه.نظرت راجب اینکه هرچی اسکیل بره بالا پول بیشتری بده چیه؟هر چند اگه اسکیل بندی بشه بعضیا فقط برای اسکیل ۵ کردنش میان

اره اینم مظر خوبیه ولی اینو در نظر بگیر اگه پول بیشتر بده پول بیستر هم از اون بیز میره و برا صاحبش بد میشه بعدشم برا اولی همین خوبش میکنه باید صبح زود بری یا هم اینکه ریسک زیادی داره خوبه چون نداشته باشه زیادی خوب میشه و برای اقتصاد سرور بد میشه

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1079129
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، AmNiAt گفته است:

اره اینم مظر خوبیه ولی اینو در نظر بگیر اگه پول بیشتر بده پول بیستر هم از اون بیز میره و برا صاحبش بد میشه بعدشم برا اولی همین خوبش میکنه باید صبح زود بری یا هم اینکه ریسک زیادی داره خوبه چون نداشته باشه زیادی خوب میشه و برای اقتصاد سرور بد میشه

منطقیه با این اوضاع پیشنهاد خودت خوبه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102990-%D8%B4%D8%BA%D9%84-prods/#findComment-1079211
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...