رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SKandar - چیت


ارسال‌های توصیه شده

 

 

 

 

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: PcNOB.png

 

 

 

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: SKandar.png

 

 

 

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

 

 

 

• توضیحات: در حال وال زدن میومد یهو تلپورت میشد بعد بر میگشت یهو میدیدی کیل میشی 

 

 

 

 

 

• مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/do.php?filename=592631_26InShot-20260131-161647609.mp4

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102554-skandar-%DA%86%DB%8C%D8%AA/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، DANII گفته است:

درود اما اگر اتصال اینترنت کمی قطع و وصل بشود از سرور خارج میشویم اما این پلیر چگونه میتونه این کار رو بکنه

من روی چند نفر که بازی میکردم انجام دادم اینترنت رو درجا خاموش روشن کردم اما از سرور کیو شدن و اصلن قابل اجرا نبود همچین تقلبی

داش خودت گفتی چهار ماهه که سرور هستی و هنوز چیز های زیادی یاد نداری.

هیچ گونه چیت یا نرم‌افزاری استفاده نشده پینگ خراب بود

SKandar.png

d7e421_25Creator-AnatomY.gif

Old Kings Family [KnG]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102554-skandar-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1061080
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، SKANDAR گفته است:

داش خودت گفتی چهار ماهه که سرور هستی و هنوز چیز های زیادی یاد نداری.

هیچ گونه چیت یا نرم‌افزاری استفاده نشده پینگ خراب بود

اینترنت سر وال خراب میشد 

حالت عادی فقط خوب بود  اصلن عادی نبود 

من اینترنت یه لحظه ضعیف بشه از سرور پرت میشیم بیرون

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102554-skandar-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1061428
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
در ۱۴۰۴/۱۱/۱۳ در 05:38، Tijay گفته است:

@DANII

درود خدمت شما شاکی محترم

شکایت شما درحال بررسی میباشد...

درود شکایت پس گرفته میشه

  • مرسی 1
My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102554-skandar-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1184084
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، BigCyrus گفته است:

درود شکایت پس گرفته میشه

شکایت شما رد شد.

+بسته شد.

  • مرسی 1

aac3-IMG-20251230-064102-852.jpg

My Account:

StormRage

                                               انتقام کار مردم ضعیف است

                                                  مردم قوی می‌بخشند

                                             مردم باهوش نادیده می گیرند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/102554-skandar-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1184401
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • StormRage موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...