رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SuperMaN

ناظم
  • تعداد ارسال ها

    1863
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3
  • حمایت مالی

    0 تومان 

گروه های دیگر

آزماینده بتا

SuperMaN آخرین بار در روز July 18 2023 برنده شده

SuperMaN یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره SuperMaN

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    SuperMaN

آخرین بازدید کنندگان نمایه

10803 بازدید کننده نمایه

دستاورد های SuperMaN

مرشد

مرشد (12/14)

  • متعهد
  • خیلی محبوب نادر
  • واکنش دهنده مشتی
  • اولین هفته تمومه
  • یک ماه بعد

نشان‌های اخیر

464

اعتبار در سایت

1

پاسخ های انجمن

  1. SuperMaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 17-6-2024 تا 27-6-2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ نیاز به استراحت و دوری از محیط برای مدتی کوتاه
  2. پیشنهاد بسیااار خوبی بود نظرم + هست
  3. SuperMaN

    گزارش اعضا

    @BorDer شکایت شما به دلایل زیر رد می‌شود: - طبق قانون ذیل شما باید اثبات کنید افسر در 15 دقیقه گذشته یا آینده از مدرکی که ارسال کردید به زندان سر نزده است تا وی مشمول مجازات شود. مدرکتان این موضوع را اثبات نمی‌کند. - در نظر داشته باشید مدرک شما این را نیز اثبات نمی‌کند که تلفن همراه افسر روشن نبوده و در دسترس قرار نداشته و گزینه Privacy Mode خاموش نبوده است. - همچنین طی بررسی‌های انجام شده افسر مربوطه در 15 دقیقه گذشته مدرکتان به زندان سر زده بوده است.
  4. SuperMaN

    گزارش اعضا

    @VilliaN شکایت شما به دلایل زیر رد می‌شود: - برای جمع آوری مدرک معتبر از تخلفات صحبت با میکروفون باید حتماً از Voice Recorder (دکمه پیش فرض "F3" که در تنظیمات لانچر (F11) می توانید تغییر دهید) استفاده کنید، مدارک خارج از آن مورد قبول نخواهد بود. شما باید فایل .agrec را ارائه دهید. - برای شکایت باید حتما سند و مدرک کافی برای اثبات داشته باشید، تمامی مدارک باید شفاف، واضح و دارای تاریخ، زمان، اسم بازیکن و اسم سرور باشند (شکایت به صورت خودکار رد می شود) - همچنین لفظ به کار برده شده مجازاتی ندارد.
  5. SuperMaN

    گزارش اعضا

    @BjornIronSide مدرک ارائه داده شده معتبر نمی‌باشد، شکایت شما به صورت خودکار رد شد. @VilliaN لطفاً مدارک را برای بنده ارسال کنید.
  6. درود نظرم + هست @AmirMahdi
  7. SuperMaN

    گزارش اعضا

    درود @KurDAli شکایت شما به صورت خودکار رد شد.
  8. SuperMaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 07-06-2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا به تمرین و میتینگ نرسم. درصورت حضور در هر دو رد شود.
  9. 👓

    1. Leaked

      Leaked

      قصد بک زدن رو نداری؟

    2. Chanoda

      Chanoda

      @Leaked کیان داش بک بدم چیکار کنم؟

      کار خاصی نمیشه کرد همه کارا رو قبلا انجام دادیم

      با این وضعیت قیمتا حتی پول تمدید کلن ۲۵ نفره رو هم ندارم

       

      فوقش بیام دور بزنم برم

  10. SuperMaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 31-05-2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ شاید به تمرین و میتینگ نرسم (اگه جفتشو بودم رد شه)
  11. SuperMaN

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: فحاشی • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: برای لیدر ارسال شد
  12. SuperMaN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 24-05-2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالاً به دلایلی در میتینگ حضور نخواهم داشت (درصورت حضور رد شود)
  13. SuperMaN

    Jail break

    اینگونه که شما میگی نیست مهران عزیز، بعد از فرار اولین مجرم فقط 2 افسر می‌توانند وارد حالت Chasing شوند، اگر فرمایش شما رو در نظر بگیریم و فقط یک نفر دنبال آن فراری برود و فرد دیگر منتظر جیل‌بریک بعدی بماند، در اینجاست که 4 نفر جیل‌بریک می‌دهند (مستقیماً سوار ماشین می‌شوند) و آن افسر حداکثر بتواند 1 نفر از آنها را بکشد، افسران بعدی هم که در آن لحظه وارد حالت Chasing می‌شوند به مجرمان فراری ابداً نخواهند رسید (فاصله مختصات تلپورت شدن ان‌جی تا فاصله ماشین حدود 150 متر است و طی آن زمانی که ان‌جی سوار FCR شود و از محیط HQ خارج شود، فراری‌ها به فاصله مجاز خواهند رسید و فرارشان موفقیت آمیز خواهد بود اولاً در خیلی از مواقع باگی رخ می‌دهد که بعد از کشتن فراری در حالت Chasing، بی‌دلیل از آن حالت خارج می‌شویم (دیگر دستور SCB کار نمی‌کند و یا نمی‌توان به زندانی شلیک کرد) و باید دوباره خودمونو برسونیم به زندان، برای همین ما بلافاصله بعد از کشتن زندانی از SCB No استفاده می‌کنیم تا به زندان برگردیم ثانیاً اگر دور HQ NG افسری در حالت Chasing باشه، زندانی‌ها مستقیماً داخل ماشین تلپورت می‌شن پس این کار معقولانه نیست (زندانی‌های بعدی شانس موفقیت آمیز بودن جیل‌بریکشون بالا میره) باگ هایی که ذکر شد بیش از 3 ماه است که گزارش شده (هم در فروم و هم در روم بتاتستینگ)
  14. SuperMaN

    Jail break

    یادم است زمانی تصمیم گرفته شد که سیستم جدید جیل‌بریک راه‌اندازی شود، که فاندر محترم خواستند این سیستم و عملکرد اعضای ان‌جی نسبت به جیل‌بریک را ارزیابی کنند. قبل از این آپدیت مفهومی به اسم Cover داشتیم که حین زمان هواخوری، برخی از افسران با وسایل نقلیه سریع‌تر در محوطه Area51 گشت می‌زدند تا فراری سریعاً وانتد دریافت کند و افسری که از زندان تلپورت می‌شد رو سوار کنند. از قضا به دلیل تاثیر شدید Cover در شکست جیل‌بریک، فاندر محترم 2 فرار ناموفق داشتند و احتمالاً تصمیم گرفتند که این استراتژی رو عملاً حذف کنند. سپس برای ایجاد یک توازن نسبت به سیستم قبل، قابلیت MP5 و یک سری تغییرات و محدودیت‌هایی را به وجود آوردند که بدون اطلاع قبلی یا مشورت با اعضای گارد ملی بود. نکته اینجاست که احتمالاً فاندر محترم سیستم قبلی را یک مشکل در نظر گرفتند که باعث آزرده خاطر گشتن بازیکنان نسبت به این سیستم می‌شد؛ در صورتی که مشکل اصلی آنهایی بود که بازیکنان در تاپیک‌های متعدد مطرح می‌کردند ولی هیچ نظارتی بر آنها نبود یا با تاخیر زیاد به آنها بررسی می‌شد. @Ali متشکریم که دنبال برطرف کردن مشکلات مجموعه هستید اما اگر واقعاً مایل هستید لطفاً به باگ‌های سیستم جیل‌بریک رسیدگی کنید یا حداقل سیستم قبل را برگردانید. @Kamyab از نظر بنده قوانین ان‌جی بندهایی دارد که کاملاً بر خلاف روند برقراری نظم در سرور می‌باشد و نیاز به بحث دارد لطفاً زمانی را اختصاص دهید به حضور در یکی از جلسات ان‌جی تا درمورد این قوانین بحث شود
  15. مرسییییی از اینکه همه نکات رو جمع‌آوری کردی با همش موافقم و نظرم + هست این مورد هم اضافه می‌کنم: در حال حاضر هنگامی که افراد فرار کرده‌اند و کاپ داخل حیاط Enter می‌کنه تا به حالت Chasing در بیاد، اولین فردی که فرار کرده برامون Find میشه، این به نظرم باید تغییر کنه به نزدیک‌ترین فردی که فرار کرده و همچنین اگر تعداد افراد فراری و تعداد افراد کاپ تو حالت Chasing بالا بود، زندانی‌ای که نزدیک‌تر است و هیچ کاپی دنبالش نیست فایند بشه
×
×
  • اضافه کردن...