رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LuCiFeR

عضو
  • تعداد ارسال ها

    126
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

پست ها ارسال شده توسط LuCiFeR

  1. معرفی کتاب تقویت حافظه و ذهن (مختصر و مفید)

    درست همانطور که مدیریت زمان برای تاثیرگذاری مدیران، مجریان، دانش‌آموزان و دیگر افراد حیاتی است، مدیریت حافظه و یادآوری نیز به طور برابر برای موفقیت و کارایی فردی ما حیاتی است. برخی اوقات مواردی مثل فراموش کردن اطلاعات حیاتی در یک جلسه، مجبور بودن در ارجاع مداوم به یادداشت یا ایمیلی مشابه و فراموشی مقطعی تکالیف مهم می‌تواند همانند وقفه‌ها، کارهای عجله‌ای یا تغییر اولویت‌ها اثری سوء در بر داشته باشد.

    سازماندهی افکار به اندازه سازماندهی میز کار اهمیت دارد. همانطور که جستجوی میز کار و فایل‌ها برای اطلاعات گم شده می‌تواند روزانه یک ساعت یا بیشتر را از وقت شما را هدر دهد، جستجوی حافظه برای داده‌هایی که فکر می‌کنید تُک زبانتان است نیز همین هدر رفت زمان را برایتان به همراه دارد. شما باید زمان ذهنی و همچنین زمان بیرونی خود را مدیریت کنید.

    موفق باشید!

  2.  گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورزش و تحرک و داشتن نگرش مثبت به زندگی مهمترین فاکتورهای سلامت جسمی و روحی یک انسان بشمار می رود. ورزش نه تنها موجب شادابی و سرزندگی در ورزشکار می شود بلکه علاوه بر آن با سالم نگه داشتن جسم طول عمر را برای ورزشکار به ارمغان می آورد. همچنین داشتن نگرش مثبت در زندگی به انسان در عبور از سخت ترین موانع زندگی یاری می رساند.  "هنری تسینگ" یکی از این افراد است. این مرد 111 ساله با وجود کهولت سن هر روز و بصورت منظم به ورزش کردن می پردازد. او روزانه به مدت نیم ساعت روی دوچرخه خوابیده پدال می زند و سپس به انجام یوگا مشغول می شود. هنری از سن 90 سالگی بطور منظم و در ساعت 6 صبح در کلاس های ایروبیک شرکت می کرد و قادر است تعدادی از حرکات یوگا را با مهارت زیادی انجام دهد.
    بنا به گفته دختر هنری، پدرش زمانی که در هنگ کنگ زندگی می کرد ورزش یوگا را از یک مربی که به خانه آنها رفت و آمد داشت آموخت. او این عادت روزانه خود در انجام ورزش یوگا را تا سال 1975 و مهاجرت به لس آنجلس آمریکا را ترک نکرد. علاوه بر آن انجام مرتب ورزش نیاز به یک رژیم سالم و مغذی دارد که پدرش مانند یک ورزشکار حرفه ای آن را رعایت می کرد. هنری برای صبحانه دو تخم مرغ عسلی، یک نصف گریپ فروت، یک نصف موز، نان به همراه کره و مربا و نصف کاسه آرد جو یا غلات می خورد. او سپس اقدام به خوردن یک فنجان قهوه یا آب پرتقال می کرد. غذای ناهار هنری را غذاهای چینی، ایتالیایی یا مکزیکی تشکیل می داد و گهگاهی نیز از مک دونالد غذا سفارش می داد. هنری ترجیح می داد معمولا برای شام مرغ، املت یا سوپ بخورد.
    با تشکر فراوان!

  3. ابتدا در حالت عادی پوست خود را لمس کنید. اگر به نظرتان به راحتی می‌توانید انگشت خود را حرکت دهید و کمی احساس چرب بودن دارید پوست شما چرب است. در صورتی که با کشیدن دست روی پوست خود کمی با سختی مواجه هستید و بعد از شستشو نیز روی صورت خود سفیدک می‌بینید دارای پوست خشک هستید و در غیر این صورت پوست شما معمولی است

    پس از مشخص شدن نوع پوست مراحل زیر را هر روز و به ترتیب بیان شده دنبال کنید:

    دستگاه بخور را آماده کنید و اگر دستگاه ندارید یک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روی گاز قرار دهید و شعله را ملایم کنید تا خیلی ریز قل بزند.

    برای پوست‌های خشک، حساس یا جوش‌دار از بابونه خشک و برای پوست‌های چرب مخلوط آویشن و نعنا تازه یا خشک و مقداری آبلیموی تازه را به آب اضافه کنید. افراد دارای پوست‌های معمولی می‌توانند از گل خشک یا بابونه استفاده کنند. درصورتی که پوست شما جوش‌دار یا خیلی حساس است از سایر مقالات بخش زیبایی مجله اینترنتی ستاره استفاده کنید.

    ه مدت 10 دقیقه پوست خود را بخور داده و طی این مدت حتما سر خود را با حوله یا پارچه ضخیم بپوشانید تا پوست کاملا در معرض بخار قرار گیرد.

    پس از گذشت زمان صورت خود را با آب بسیار سرد (آب همراه با قطعات یخ) شستشو داده و به مدت 3 دقیقه با قطعات یخ آن را ماساژ دهید.

    صورت‌تان را با دستمال کاغذی به آهستگی خشک کنید و پس از آن از روغن حیوانی یا ویتامین آ یا وازلین به مقدار خیلی کم استفاده کنید.

    در طول روز بین 8 تا 12 لیوان آب جوشیده غیر معدنی بخورید. برای آنکه تعداد لیوان‌ها را فراموش نکنید هر بار بعد از آب خوردن داخل دفترچه مخصوص تعداد را یادداشت کنید.

    روزی یک لیوان آب خیار بخورید و شبها از ماسک خیار رنده شده به همراه ماست کم چرب روی پوست استفاده کنید (بهتر است این کار با فاصله یک ساعت بعد از بخور دادن انجام شود)

     

  4. 1- چاق شدن صورت با ورزش صورت ورزش صورت که به آن یوگای صورت نیز می گویند به عضلات صورت فرم می دهد و چهره را جوان تر می کند. در تحقیقی که سال 2018 انجام شد تعدادی از افراد به مدت 8 هفته روزانه 30 دقیقه ورزش صورت انجام دادند در نتیجه صورت پرتر و چهره جوان تری داشتند.
    2- چاق شدن صورت با استفاده از آلوئه ورا آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین E و C است. به همین دلیل افراد زیادی اعتقاد دارند که مصرف آلوئه ورا، تاثیر ضد پیری برای صورت دارد.
    3- چاق شدن صورت با خوردن آلوئه ورا در تحقیقی زنانی که به مدت 90 روز، 1 قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا مصرف می کردند قابلیت ارتجاعی پوست بهتری نسبت به دیگران داشتند. این روش ممکن است گونه ها را پُر نکند و مهم تر اینکه برخی به آلوئه ورا حساسیت دارند و پوست را خراب می کند.
    4- چاق شدن صورت با سیب مردم معتقدند که سیب در جوانسازی پوست بسیار موثر است چون دارای مقدار زیادی کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان است. یکی از روش های استفاده از سیب برای پُر کردن گونه ها، تهیه ماسک سیب است. یک عدد سیب را رنده کنید  و روی پوست ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه با آب بشویید.
    با تشکر!

  5. 1-میزان کالری یا انرژی‌ای را که در یک روز معمولی دریافت می‌کنید، محاسبه کنید. می‌توانید به راحتی در یک دفتر غذاها و مواد غذایی را که مصرف می‌کنید یادداشت کنید و بعد کالری‌های آنها را شمارش کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد زیرا به شما دید مناسبی خواهد داد و براساس آن می‌توانید برنامه‌ریزی درستی از نظر تغذیه داشته باشید.

    2- بعد از انجام مرحله یک، رژیم از روز بعد شروع می‌شود؛ بدین‌ترتیب که ۵۰۰ کالری به آنچه هر روز مصرف می‌کردید، بیفزایید. مثلا اگر در یک روز معمولی ۲۰۰۰کالری مصرف می‌کردید، بقیه هفته هر روز ۲۵۰۰ کالری مصرف کنید. به‌جای اینکه در 3وعده حجم زیادی غذا بخورید یا اینکه کل روز مشغول خوردن باشید، انرژی دریافتی روزانه آن را به ۵ تا ۶ وعده تقسیم کنید و وعده‌ها را با فاصله 2.5 تا ۳ ساعت مصرف کنید. به‌خاطر داشته باشید باید «زیاد» بخورید تا وزنتان«زیاد» شود.

    3- بدنسازی و ورزش، مرحله مهم دیگری برای افزایش وزن و چاق شدن است. اگر فرصت ندارید که هر روز به باشگاه بروید، حرکات ساده و قابل انجام دادن را در خانه تمرین کنید.

    4- آخر هفته خودتان را وزن کنید. می‌بینید که پس از یک‌هفته وزنتان بیشتر شده است. انتظار نداشته باشید یکباره ۴ تا ۵ کیلو اضافه کنید و اصلا این روش چاق شدن هم درست نیست. افزایش وزن به اندازه نیم تا یک کیلو در هفته طبیعی است و بیشتر از این نشان‌دهنده افزایش بیش از حد چربی در بدن شماست.

    5- نکته مهم در مورد افزایش وزن و چاق شدن این است که وقتی وزن شما ثابت شد، در این موقع است که باید مقدار بیشتری غذا بخورید تا وزنتان دوباره بالا برود. بنابراین اگر با رژیمی که اجرا می‌کنید، وزنتان برای 2هفته ثابت ماند، نشان می‌دهد که باید به رژیم خود ۲۵۰ کالری اضافه کنید و به همین ترتیب، هر‌دفعه که طی 2هفته وزن اضافه نکردید، دوباره ۲۵۰ کالری اضافی به رژیم مصرفی‌تان بیفزایید.

    6- از چربی‌ها دوری کنید.اگر چه هدف شما افزایش وزن است، ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید. سراغ چیپس و شکلات نروید. غذاهای آماده و سرخ کردنی نخورید. بهترین چیز برای شما غذاهای پرپروتئین و کم‌چربی است مثل ماهی تن و سایر غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم‌چربی، میوه و سبزیجات.

    7- یکی دیگر از روش‌های افزایش وزن و چاق شدن نوشیدن آب است.حداقل روزانه ۲ لیتر (معادل ۸ لیوان) یا بیشتر آب بنوشید. البته این مقدار آب زیاد است ولی این مقدار آب برای افزایش وزن لازم است.

    تشکر!

  6. 1. آنها سيرشدن را به پر شدن معده ترجيح ميدهند.
    2. آنها دريافته اند كه گرسنگي يك مورد اورژانس نيست.

    3. آنها از غذا براي تسكين غصه هاي خود استفاده نميكنند.
    4. آنها ميوه بيشتري ميخورند.
    5. آنها بنده عادتند.
    6. آنها داراي ژن اراده و خويشتن داري هستند.
    7. آنها اهل حركت هستند.

    8. آنها خوب ميخوابند.

  7. هنگام خرید هدفون در همان ابتدا سوالاتی از این قبیل به ذهن می‌رسند: بهترین هدفون موجود در بازار کدام است؟ بهترین برندهای تولیدکننده‌ی هدفون کدام‌اند؟ بهترین هدفون بی سیم (بلوتوث) کدام است؟ اینها سوالاتی بسیار کلی‌ هستند و هر کس بر اساس سلیقه‌ی خود می‌تواند پاسخی یکی دو کلمه‌ای به هر یک از این آنها بدهد. اما این جواب‌ها لزوماً نمی‌توانند منجر به انتخاب مناسب‌ترین هدفون شوند. اگر سوال‌هایی بپرسیم که جواب‌های مشخص و واضحی مانند این‌ها داشته باشند، بسیار سریع‌تر به انتخاب یک هدفون مناسب خواهیم رسید:

    «من می‌خواستم یک هدفون ورزشی بخرم و برای این کار 10 عدد از بهترین هدفون‌های سال را امتحان کرده‌ام. اگر کمی وقت داشته باشی می‌توانم مشخصات فنی و فیزیکی آنها را در اختیارت بگذارم.»

    «من معمولاً موسیقی‌هایی با بیس کوبنده (یا تربل شفاف)، کلاسیک، پاپ یا راک گوش می‌دهم و پس از تحقیق هدفون مدل A را انتخاب کردم و خیلی هم راضی هستم.»

    لذا برای رسیدن به بهترین پاسخ، ناگزیر باید ابتدا نوع کاربرد خود را تعیین کرده، سپس سوالات خود را قدری تخصصی‌تر و مشخص‌تر مطرح کنیم تا مناسب‌ترین هدفون را برای کاربردهای مختلف بیابیم. ما در دیجیت نست سعی کرده‌ایم که با بررسی تخصصی 20 مدل از بهترین هدفون‌های سال 2018 به سوالاتی مانند موارد زیر پاسخ دهیم:

    بهترین هدفون مناسب موسیقی با بیس زیاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

    کدام هدفون مناسب ورزشکاران است و هنگام تحرک زیاد از گوش خارج نمی‌شود؟

    کدام هدفون برای ژانرهای مختلف موسیقی (کلاسیک، پاپ، راک و غیره) مناسب‌تر است؟

    بهترین هدفون noise-cancelling (خنثی کننده‌ی نویز خارجی) کدام است؟

    در صنعت لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، به طور ویژه هدفون‌، هدست و هندزفری، سازندگان همواره سعی دارند تا با طراحی و ساخت هدفون‌های گوناگون با ظاهر متفاوت، کیفیت صدای بالاتر و قیمت تمام شده‌ی مناسب از رقبا پیشی بگیرند. تعداد تولید کنندگانِ هدفون و محصولاتی که روزانه معرفی می‌کنند بسیار زیاد است. اغلب این تولیدکنندگان معمولاً گستره‌ی وسیعی از نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و بهترین هدفون‌های رده پایین، میان رده و رده بالای خود را روانه‌ی بازار می‌کنند. به طوری که تعَدُد محصولاتی که ادعای «بهترین هدفون» بودن دارند چنان زیاد است که ممکن است حتی پس از تحقیق و جستجو نیز چشمتان به برخی برندها و مدل‌هایی از هدفون‌های موجود نخورده باشد، در حالی‌که اتفاقاً ممکن است همین‌ها مناسب‌ترین هدفون‌ها از بهترین برندهای تولیدکننده‌‌ی هدفون برای شما باشند!
    سنهایزر (Sennheiser)، بوز (Bose)، بیتس (Beats by Dr Dre)، بیِرداینامیک (Beyerdynamic)، ای کی جی (AKG)، جی بی ال (JBL)، جبرا (Jabra)، آر اچ اِی (RHA)، استل اند کرن (Astell & Kern)، وی-مودا (V-Moda)، بلو (Blue) و وان‌مور (1More).
    موفق باشید!

  8. با ورود تکنولوژی Nvidia Turing در کارت گرافیک‌های جدید RTX 2080 Ti و RTX 2060، تحولی بزرگ در محصولات انودیا پدیدار شد و کارت گرافیک‌های رده‌بالا بسیار قدرتمندتر و البته گران‌قیمت‌تر از گذشته ظاهر شدند. از این رو کاربران زیادی به فکر ارتقا سیستم کامپیوتری خود افتاده‌اند تا از تجربه عناوین مطرح صنعت بازی، همچون Hitman 2 و Resident Evil 2 عقب نمانند.

    انتخاب بهترین کارت گرافیک، کاملا به نوع و استفاده سیستم کامپیوتری هر کاربر بستگی دارد پس ممکن است یافتن کارت گرافیک مناسب کمی دشوار باشد. به همین دلیل، در این مقاله سعی کردیم بهترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار را نسبت به قدرت پردازش و قیمت محصول در کنار یکدیگر قرار دهیم تا بدین طریق بهترین محصول را برای سیستم کامپیوتری خود انتخاب کنید. با تکفارس همراه باشید.

    کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060

    مشخصات Nvidia GeForce RTX 2060

    پردازش جریان۱,۹۲۰سرعت حافظه۱۴  گیگابایت بر ثانیه

    سرعت ریزپردازنده۱,۳۵۰ مگاهرتز (۱,۶۸۰ مگاهرتز در Boost mode )اتصالات برق۱ عدد ورودی ۸ پین

    حافظه۶ گیگابایت GDDR6خروجی‌هادو عدد خروجی DisplayPort، یک HDMI و یک خروجی USB-C و یک خروجی DVI

    قیمت تقریبی : ۳۵۰ دلار

    ویژگی‌ها:

    پشتیبانی از تکنولوژی Ray tracking در کیفیت ۱۰۸۰p

    متعادل و بدون سروصدا

    قیمت بیش‌تر نسبت به مدل پیشین خود

    یکی از مشکلاتی که بعد از عرضه تکنولوژی Turing بر سر راه کارت‌های گرافیک انودیا سبز شد، بالارفتن نجومی قیمت‌ این دسته از محصولات بود. اما عرضه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 توانست ارزش این شرکت را نزد کاربران افزایش دهد. این کارت گرافیک قدرتمند قادر است تمام بازی‌های سنگین روز را در  بالاترین تنظیمات بر روی کیفیت ۱۰۸۰p به اجرا در آورد. همچنین از عملکرد بسیار خوبی در کیفیت‌های ۱۴۴۰p و ۴K برخوردار است. علاوه بر این، قابلیت Ray Tracking نیز برای کیفیت ۱۰۸۰p در نظر گرفته شده است تا لذت بازی را دوچندان سازد.

    موفق و پیروز باشید!

     

  9. اندازه نمایشگر

    نوع پنل

    نسبت صفحه

    وضوح

    زمان پاسخ‌دهی

    نرخ نوسازی

    27 اینچ

    IPS

    16:9

    2560x1440

    4ms

    144Hz (overclock 165Hz)

    + وضوح 1440p با نرخ نوسازی 144Hz

    + بشدت سریع نسبت به یک مانیتور IPS

    - نیاز به کارت گرافیک Nvidia برای G-Sync

    - هزینه زیاد

     

    Asus ROG Swift PG279Q در حال حاضر بهترین مانیتور گیمینگ است. برای سال‌ها گیمرها مجبور بودند تا بین کیفیت و نرخ نوسازی انتخاب کنند. پنل‌های سریع‌تر و ارزان‌تر TN نرخ نوسازی تا 144Hz را فراهم می‌کردند درحالیکه پنل‌های IPS رنگ‌های دقیق‌تر و زاویه دید بسیار بهتر را در قبال نرخ نوسازی پایین به همراه داشتند. اما حالا با پیشرفت تکنولوژی شاهد عرضه پنل‌های IPS با نرخ 144Hz هستیم.

    PG279Q نمایشگری با وضوح 2560x1440 است که در حال حاضر بهترین وضوح برای گیمینگ به حساب می‌آید. پیکسل‌های بیشتر نسبت به 1080p و استفاده کمتری از منابع نسبت به 4K. یعنی شما می‌توانید در پنل 27 اینچی آن تصویری واضح و زیبا بدون فشار زیاد به کارت گرافیک را تماشا کنید. به علاوه شما نرخ نوسازی بسیار بالاتری را نسبت به وضوح 4K تجربه می‌کنید.

    مانند رقیب اصلی آن Acer Predator XB271HU این نمایشگر از یک پنل IPS با نرخ قابل اورکلاک 165Hz استفاده می‌کند. پورت‌های DisplayPort 1.2a و HDMI 1.4 نیز  ورودی شما را تامین خواهند کرد. همینطور قابلیت G-Sync که البته فقط برای کاربران Nvidia قابل استفاده است و اگر از کارت‌های AMD بهره می‌برید باید به فکر یک مانیتور FreeSync باشید.

    بی‌شک فاکتور تعیین کننده در این میان قیمت است و شما می‌توانید PG279Q را با قیمتی کمتر از 800$ خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید یک مانیتور باکیفیت است که بتوانید نزدیک به 5 سال از آن استفاده کنید و این نمونه بهترین آنهاست.
    موفق و پیروز باشید!

  10. در انتخاب یک سیستم صوتی با کیفیت مطمئنا اسپیکر آن یکی از بخش های بسیار مورد توجه است. برندهای تولید کننده اسپیکر ماشین زیادی در بازار وجود دارند که هر یک دارای امکاناتی می باشند. برای اینکه با تمام امکانات این اسپیکر ها آشنا شویم، در ادامه با چهار برند برتر در زمینه تولید اسپیکرهای خودرو آشنا می شویم.

    اسپیکرهای خودرو پایونیر

    اگر به دنبال بهترین اسپیکر از نظر گام و بیس صدا هستید، برند پایونیر از بهترین انتخاب هاست. فعالیت این برند توسط Nozomu Matsumot و از یک گاراژ شخصی در سال 1938 شروع شد. کاری که Matsumot به آن دست زد امروزه به برندی تبدیل شده که به محصولات خود افتخار می کند. برند پایونیر امروزه اسپیکرهای خودرو و خانگی بسیار با کیفیتی را تولید می کند.

    در سال های اخیر این برند دست به تولید قطعات الکترونیکی متنوعی زده است. از جمله آنها می توان به  دیسک لیزری در سال 1979، پخش کننده CD اتوموبیل در سال 1984، ردیاب ماهواره ای در سال 1990، پخش کننده DVD در سال 1990، صفحه نمایش پلاسما در سال 1997 و همینطور صفحه نمایش OELD در سال 1997 اشاره کرد. تنها با توجه به همین محصولات نامبرده میتوان برند پایونیر را از پیشگام قطعات الکترونیکی ماشین در دنیا دانست.

    بهترین اسپیکرهای خودرو این شرکت در حال حاضر عبارتند از:

    Pioneer TS-D1330C

    Pioneer TS-A1676R

    Pioneer TS-A6996R

     با تشکر!

  11. همان طور که می‌دانیم شرکت D-Link یک شرکت معتبر و نام آشنا در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه است. یکی از محصولات جدید این شرکت روتر مدل AC1200 آن است. این روتر بی‌سیم از 4 آنتن که قدرت گیرندگی معادل 5 دسی بل دارند پشتیبانی می‌کند و باند فرکانسی آن برابر 2.4 است که امکان پوشش‌دهی منطقه وسیعی را با قدرت بالا فراهم می‌کند. این مودم دارای چهار درگاه LAN است که می‌توان دستگاه‌های مختلفی مانند رایانه، دوربین مخفی و … را با استفاده از کابل به هر یک از آن‌ها متصل کرد.

    در قسمت جلویی این روتر می‌توان نشانگرهای LED را مشاهده کرد که امکان بررسی عملکرد درگاه‌ها، مشاهده وضعیت بی‌سیم و استفاده از کلید WPS را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر این، کلید WPS موجود روی این مودم سرعت و امنیت بالای اتصال به شبکه بی‌سیم را تضمین می‌کند.

    اطلاعاتی از مودم D-Link AC1200 Wi-Fi Router

    مدل مودمAC1200 Wi-Fi Router

    شرکت سازندهD-Link

    کاربرد ایده‌آلجریان سازی رسانه

    تعداد درگاه 4 درگاه LAN

    سرعت و باندهای WiFi(Mbps) دو باند 300 + 867

    باند فرکانسی2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز

    نشانگر LEDدارد

    با تشکر!

  12. با عرض سلام
    از دوستان عزیز میخواستم مشاوره بدن که کدوم مارکها خوبه
    قیمت هم برای هر دو 700 تومان
    موس و کیبوردی باشن که چندین سال کار کنن و خراب نشن
    کیبوردها مکانیکی باشن و کلیدهاش از نوع Cherry MX Red
    موس ها هم خوش دست و با دقت پاسخدهی خوب

    برای کیبورد و موس بیسیم که خوب و عالی باشن و چندین سال کار کنن هم اگر خوبش بود رو لطفا معرفی کنین

    با تشکر و سپاس ار شما دوستان عزیز و گل

    • دوست دارم که 1
  13. فلش مموری ۱۶ گیگ یا ۳۲ گیگ؟

    یکی از عواملی که هنگام خرید فلش مموری باید در نظر داشته باشید این است که از خود سوال کنید که به چقدر ظرفیت ذخیره سازی نیاز دارید؟ پاسخ به این سوال همانطور که قبلا نیز در مطلب چقدر هارد درایو برای کارهای خود نیاز داریم؟انزل وب به آن اشاره کردیم تا حد زیادی به نوع فایل هایی که می خواهید ذخیره کنید بستگی دارد. تقریبا تمام فلش مموری های امروزی ظرفیت ذخیره سازی خود را بر حسب گیگابایت تعیین می کنند. ۱ گیگابایت حدود ۱ میلیارد بایت، ۱ میلیون کیلوبایت (KB) یا ۱۰۰۰ مگابایت است. ظرفیت ذخیره سازی از ۴ گیگابایت یا کمتر تا بیش از ۱۰۰ گیگابایت می تواند متفاوت باشد. ظرفیت ذخیره سازی بزرگتر به معنای قیمت بیشتر است. فایل های متنی معمولا فضای ذخیره سازی کمی را نیاز دارند و این به این معناست که یک فلش ۴ گیگابایتی می تواند صدها سند متنی را ذخیره کند. اگر شما از فلش مموری برای ذخیره اسناد و عکس ها استفاده می کنید درایو ۴ یا ۸ گیگابایتی شاید برای شما کافی باشد.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     

    سرعت بهترین فلش مموری های بازار

    شما ممکن است دو فلش مموری شبیه به همی را پیدا کنید که هر دو دارای ۶۴ گیگابایت حافظه و USB3.0 هستند و برند یکسانی دارند. اما چرا قیمت یکی از آنها بیشتر است؟ پاسخ ساده است کامپوننت ها و قطعات مورد استفاده در فلش مموری باعث ایجاد تفاوت قیمت شده اند. دو چیز وجود دارد که سرعت فلش مموری را تعریف می کند یکی پورت USB و دیگری کامپوننت های فلش مموری است. USB 3.0 بسیار سریعتر از USB 2.0 است اما پورت USB باید توسط دستگاهی که دارید نیز باید پشتیبانی شود. به طور کلی USB 3.0 اطلاعات را با سرعت ۱۰۰ مگابایت در ثانیه انتقال می دهد در حالی که USB 2.0 اطلاعات را با سرعت ۱۵ مگابایت در ثانیه انتقال می دهد.

  14. دی وی دی رایتر ها عموما برای خواندن و نوشتن بر روی دیسک های دی وی دی و سی دی استفاده میشوند و بلوری رایتر ها برای خواندن و نوشتن بر روی دیسک های بلوری ، دی وی دی و سی دی استفاده میشوند که شامل 2 نوع هستند : اینترنال ( داخلی ) و اکسترنال ( خارجی )  

    دی وی دی رایتر ایسوس ( Asus  ) :

    اینترنال ( داخلی )

    درایو DVD اینترنال ایسوس مدل DRW-24D5MT بدون جعبه

    درایو DVD اینترنال ایسوس مدل DRW-24D5MT جعبه دار

    اکسترنال ( خارجی )

    درایو DVD اکسترنال ایسوس مدل SDRW-08D2S-U Lite

    درایو DVD اکسترنال ایسوس مدل ZenDrive

    دی وی دی رایتر لایت آن ( Liteon ) :

    اینترنال ( داخلی )

    درایو DVD اینترنال لایت آن مدل iHAS124-14 FU

    اکسترنال ( خارجی )

    درایو DVD اکسترنال لایت آن مدل eBAU108

    دی وی دی رایتر پایونیر ( Pioneer ) :

    اینترنال ( داخلی )

    درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-221LBK

    اکسترنال ( خارجی )

    درایو DVD اکسترنال پایونیر مدل DVR-XU01T

  15. ز: نسرین روزگار

    موضوع: کتاب‌های هنری

    ۱۱۵ صفحه

    خیاطی از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید. هر کسی که بتواند در حد رفع نیاز خود و خانواه خود از این آگاهی داشته و آن را با دقت و حوصله بیاموزد و به نحو احسن به کار بندد، نه تنها می تواند بار اقتصادی...

    برچسب‌ها: دانلود ebook آموزش خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی، آموزش دوخت لباس،آموزش مقدماتی خیاطی، دانلود کتاب آموزشی، هنر خیاطی، آشنایی با چرخ خیاطی، آموزش انواع دوخت، کتاب pdf خیاطی، آموزش دوخت چادر، انواع برش خیاطی، دانلود کتاب فنی و حرفه ای

  16. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: DaTisT.png

    • توضیحات: با سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان ارساکیا گیم!

    بنده بعد از مدت ها بخاطر دلایل شخصی که از سمپ بای داده بودم چندروزیه دوباره برگشت دادم به سمپ!

    امروز داخل سرور بودم که توسط سوپروایزر سرور به ریزون فعالیت ضد مجموعه بن پرمننت خوردم!

    بنده اصلا متوحه کار ایشون نشدم!

    امیدوارم با جواب ایشون قانع بشم یا UnBan غیر این محبورم گولد بخرم!

    امیدورم زودتر رسیدگی بشه!

     

  17. ۱. The Secrets of the Millionaire Mind, by T Harv Eker – اسرار ذهن میلیونرها، به قلم تی هارو اِکِر:

    آیا قادرید برای چند روز درباره هیچ چیزی غُر نزنید؟ یک روز چطور؟ جناب اِکِر بر این باور است که غُر زدن یا غُر نزدن همان چیزی است که پولدارها را از بی‌پول‌ها جدا می‌کند. چکیده این کتاب این است که همه ما از سنین خیلی کم، ذهنیتی درباره پول برای خودمان می‌سازیم و این ذهنیت ما را به خودش محدود می‌کند. داخل خودمان ترموستاتی نصب می‌کنیم که به ما می‌گوید قادریم چقدر پول در بیاوریم و با آن زندگی کنیم. آدم‌های بی‌‌پول، معمولا دارای ذهنیتی هستند که خودشان را قربانی می‌پندارند و دائم از این چیز و آن چیز گلایه دارند؛ آدم‌های بی‌پول مرد عمل نیستند؛ اما آدم‌های پولدار عمل‌گرا هستند. کتاب را که خوب مطالعه کنید می‌بینید پولدارها و بی‌پول‌ها از نظر ذهنی، ۱۷ تفاوت با هم دارند. نثر اصلی این کتاب بسیار ساده و روان است و خواندنش فرقی با تفریح کردن ندارد.

  18. کتاب تفکر، سریع و کند

    کتاب تفکر، تند و سریع نوشته دنیل کانمن را می‌توان یکی از چند کتاب کلاسیک حوزه تصمیم گیری دانست.
    در حدی که بدون خواندن آن، نمی‌توانید ادعا کنید کتاب‌های اصلی مربوط به تصمیم گیری را مطالعه کرده‌اید.
    این کتاب، مدلی ارائه می‌کند که بر اساس آن، دو شیوه‌ی موازی تصمیم گیری در ذهن ما وجود دارند و فعالیت می‌کنند.

    معرفی کتاب تفکر، سریع و کند

  19. ربات مار مانند

    یک ربات موسوم به "ACM-R5" رباتی شبیه به مار است که می‌تواند روی زمین خشک خزیده و یا در آب شنا کند. این ربات "دوزیست" در سال 2010 توسط کمپانی ژاپنی "HiBot" ساخته شد. این ربات از لحاظ ظاهری هم شگفت‌انگیز است و هم در زمان رفتن به زیر آب و پیچ و تاب خوردن، ظاهری ترسناک دارد. طول این ربات بر اساس تعداد واحدهای به کار برده شده در ربات متفاوت است و به طور مثال، این ربات با 9 واحد تشکیل دهنده، یک متر و 75 سانتی‌متر طول و تقریبا هفت کیلوگرم وزن دارد.

  20. خودروی کوئینگ سیگ آگرا  (Koenigsegg Agera RS) سریع ترین خودرو جهان است که با رکورد 447.2 کیلومتر بر ساعت جایگاه بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron) را از آن خود کرده است، هرچند که احتمال تغییر رکورد در آینده نزدیک بسیار بالاست.

    بوگاتی تنها خودروی در حال رقابت برای سریع ترین بودن نیست، شرکت آمریکایی هنسی نیز با تولید خودروی سوپراسپرت یا Hypercar ونوم F5 (Venom F5) که ادعای توانایی رسیدن به سرعت 402.8 کیلومتر بر ساعت را دارد، در این رقابت حضور دارد. سپس می توان به بوگاتی شیرون (Bugatti Chiron) اشاره کرد که مرز حداکثر سرعت خودروی سوپر اسپرت ویرون را رد کرده و به سرعت 402.8 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است. متخصصان لاستیک میشلن عنوان کرده‌اند که در حال کار بر تایری هستند که توانایی تحمل نیروی ایجاد شده در سرعت 402.8 کیلومتر بر ساعت را دارد و به شیرون امکان بهره وری از تمام توان خود را می دهد.

    • دوست دارم که 1
  21. در در ۱۳۹۵/۸/۱۶ در 21:11، Ali گفته است:

    در این تاپیک شما می توانید در این دسته ثبت نام کنید، از دکمه ارسال پاسخ به این موضوع استفاده کنید و فرم زیر را پر کنید.

     

    عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنلDaTisT.png
    • سن واقعی: 18
    • اسم واقعی: علی
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: گانر
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 4.5
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 12:00-18:00
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: عوض شدن لیدر
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه):  پیشرفت
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ دسته متوسط نابه
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 3

     

     

  22. آبِ ساده تنها چیزی نیست که موجبِ حفظِ تعادلِ مایعات در بدن می‌شود. نوشیدنی‌های دیگر و مواد غذایی نیز می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر حفظ این تعادل داشته باشند. یکی از باورهای موجود این است که نوشیدنی‌های کافئین‌دار (مانند چای و قهوه) را نباید به حساب بیاوریم زیرا کافئین، ادرارآور است. ولی مطالعات نشان می‌دهند که این باور درست نیست، زیرا اثر ادرارآورِ این نوشیدنی‌ها بسیار ضعیف است

  23. در ورزش بدنسازی بانوان، مسابقات فیگور و تناسب اندام محبوبیت بسیار زیادی نسبت به مسابقات پرورش اندام دارد و دلیل اصلی این است که در آن حجم عضلانی بیشتر اهمیت زیادی ندارد و بیشتر تناسب اندام مورد اهمیت می باشد و مدنظر قرار گرفته می شود، نکته جالب توجه این است که این مسابقات دارای آیتم های ایروبیک می باشند و زیبا بودن چهره هم در آن اهمیت دارد و تاثیر گذار است

×
×
  • اضافه کردن...