رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LuCiFeR

عضو
  • تعداد ارسال ها

    126
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

1 دنبال کننده

درباره LuCiFeR

  • تاریخ تولد 01/11/1998

آخرین بازدید کنندگان نمایه

626 بازدید کننده نمایه

دستاورد های LuCiFeR

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • اولین ارسال
  • همکار
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین هفته تمومه
  • یک ماه بعد

نشان‌های اخیر

2

اعتبار در سایت

  1. LuCiFeR

    کتاب تقویت و تمرکز فکر

    معرفی کتاب تقویت حافظه و ذهن (مختصر و مفید) درست همانطور که مدیریت زمان برای تاثیرگذاری مدیران، مجریان، دانش‌آموزان و دیگر افراد حیاتی است، مدیریت حافظه و یادآوری نیز به طور برابر برای موفقیت و کارایی فردی ما حیاتی است. برخی اوقات مواردی مثل فراموش کردن اطلاعات حیاتی در یک جلسه، مجبور بودن در ارجاع مداوم به یادداشت یا ایمیلی مشابه و فراموشی مقطعی تکالیف مهم می‌تواند همانند وقفه‌ها، کارهای عجله‌ای یا تغییر اولویت‌ها اثری سوء در بر داشته باشد. سازماندهی افکار به اندازه سازماندهی میز کار اهمیت دارد. همانطور که جستجوی میز کار و فایل‌ها برای اطلاعات گم شده می‌تواند روزانه یک ساعت یا بیشتر را از وقت شما را هدر دهد، جستجوی حافظه برای داده‌هایی که فکر می‌کنید تُک زبانتان است نیز همین هدر رفت زمان را برایتان به همراه دارد. شما باید زمان ذهنی و همچنین زمان بیرونی خود را مدیریت کنید. موفق باشید!
  2. ابتدا در حالت عادی پوست خود را لمس کنید. اگر به نظرتان به راحتی می‌توانید انگشت خود را حرکت دهید و کمی احساس چرب بودن دارید پوست شما چرب است. در صورتی که با کشیدن دست روی پوست خود کمی با سختی مواجه هستید و بعد از شستشو نیز روی صورت خود سفیدک می‌بینید دارای پوست خشک هستید و در غیر این صورت پوست شما معمولی است پس از مشخص شدن نوع پوست مراحل زیر را هر روز و به ترتیب بیان شده دنبال کنید: دستگاه بخور را آماده کنید و اگر دستگاه ندارید یک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روی گاز قرار دهید و شعله را ملایم کنید تا خیلی ریز قل بزند. برای پوست‌های خشک، حساس یا جوش‌دار از بابونه خشک و برای پوست‌های چرب مخلوط آویشن و نعنا تازه یا خشک و مقداری آبلیموی تازه را به آب اضافه کنید. افراد دارای پوست‌های معمولی می‌توانند از گل خشک یا بابونه استفاده کنند. درصورتی که پوست شما جوش‌دار یا خیلی حساس است از سایر مقالات بخش زیبایی مجله اینترنتی ستاره استفاده کنید. ه مدت 10 دقیقه پوست خود را بخور داده و طی این مدت حتما سر خود را با حوله یا پارچه ضخیم بپوشانید تا پوست کاملا در معرض بخار قرار گیرد. پس از گذشت زمان صورت خود را با آب بسیار سرد (آب همراه با قطعات یخ) شستشو داده و به مدت 3 دقیقه با قطعات یخ آن را ماساژ دهید. صورت‌تان را با دستمال کاغذی به آهستگی خشک کنید و پس از آن از روغن حیوانی یا ویتامین آ یا وازلین به مقدار خیلی کم استفاده کنید. در طول روز بین 8 تا 12 لیوان آب جوشیده غیر معدنی بخورید. برای آنکه تعداد لیوان‌ها را فراموش نکنید هر بار بعد از آب خوردن داخل دفترچه مخصوص تعداد را یادداشت کنید. روزی یک لیوان آب خیار بخورید و شبها از ماسک خیار رنده شده به همراه ماست کم چرب روی پوست استفاده کنید (بهتر است این کار با فاصله یک ساعت بعد از بخور دادن انجام شود)
  3. LuCiFeR

    7 راز چاقی را بدانید

    1-میزان کالری یا انرژی‌ای را که در یک روز معمولی دریافت می‌کنید، محاسبه کنید. می‌توانید به راحتی در یک دفتر غذاها و مواد غذایی را که مصرف می‌کنید یادداشت کنید و بعد کالری‌های آنها را شمارش کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد زیرا به شما دید مناسبی خواهد داد و براساس آن می‌توانید برنامه‌ریزی درستی از نظر تغذیه داشته باشید. 2- بعد از انجام مرحله یک، رژیم از روز بعد شروع می‌شود؛ بدین‌ترتیب که ۵۰۰ کالری به آنچه هر روز مصرف می‌کردید، بیفزایید. مثلا اگر در یک روز معمولی ۲۰۰۰کالری مصرف می‌کردید، بقیه هفته هر روز ۲۵۰۰ کالری مصرف کنید. به‌جای اینکه در 3وعده حجم زیادی غذا بخورید یا اینکه کل روز مشغول خوردن باشید، انرژی دریافتی روزانه آن را به ۵ تا ۶ وعده تقسیم کنید و وعده‌ها را با فاصله 2.5 تا ۳ ساعت مصرف کنید. به‌خاطر داشته باشید باید «زیاد» بخورید تا وزنتان«زیاد» شود. 3- بدنسازی و ورزش، مرحله مهم دیگری برای افزایش وزن و چاق شدن است. اگر فرصت ندارید که هر روز به باشگاه بروید، حرکات ساده و قابل انجام دادن را در خانه تمرین کنید. 4- آخر هفته خودتان را وزن کنید. می‌بینید که پس از یک‌هفته وزنتان بیشتر شده است. انتظار نداشته باشید یکباره ۴ تا ۵ کیلو اضافه کنید و اصلا این روش چاق شدن هم درست نیست. افزایش وزن به اندازه نیم تا یک کیلو در هفته طبیعی است و بیشتر از این نشان‌دهنده افزایش بیش از حد چربی در بدن شماست. 5- نکته مهم در مورد افزایش وزن و چاق شدن این است که وقتی وزن شما ثابت شد، در این موقع است که باید مقدار بیشتری غذا بخورید تا وزنتان دوباره بالا برود. بنابراین اگر با رژیمی که اجرا می‌کنید، وزنتان برای 2هفته ثابت ماند، نشان می‌دهد که باید به رژیم خود ۲۵۰ کالری اضافه کنید و به همین ترتیب، هر‌دفعه که طی 2هفته وزن اضافه نکردید، دوباره ۲۵۰ کالری اضافی به رژیم مصرفی‌تان بیفزایید. 6- از چربی‌ها دوری کنید.اگر چه هدف شما افزایش وزن است، ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید. سراغ چیپس و شکلات نروید. غذاهای آماده و سرخ کردنی نخورید. بهترین چیز برای شما غذاهای پرپروتئین و کم‌چربی است مثل ماهی تن و سایر غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم‌چربی، میوه و سبزیجات. 7- یکی دیگر از روش‌های افزایش وزن و چاق شدن نوشیدن آب است.حداقل روزانه ۲ لیتر (معادل ۸ لیوان) یا بیشتر آب بنوشید. البته این مقدار آب زیاد است ولی این مقدار آب برای افزایش وزن لازم است. تشکر!
  4. با عرض سلام از دوستان عزیز میخواستم مشاوره بدن که کدوم مارکها خوبه قیمت هم برای هر دو 700 تومان موس و کیبوردی باشن که چندین سال کار کنن و خراب نشن کیبوردها مکانیکی باشن و کلیدهاش از نوع Cherry MX Red موس ها هم خوش دست و با دقت پاسخدهی خوب برای کیبورد و موس بیسیم که خوب و عالی باشن و چندین سال کار کنن هم اگر خوبش بود رو لطفا معرفی کنین با تشکر و سپاس ار شما دوستان عزیز و گل
  5. LuCiFeR

    10 کتاب نوشته شده توسط میلیاردر های جهان!

    ۱. The Secrets of the Millionaire Mind, by T Harv Eker – اسرار ذهن میلیونرها، به قلم تی هارو اِکِر: آیا قادرید برای چند روز درباره هیچ چیزی غُر نزنید؟ یک روز چطور؟ جناب اِکِر بر این باور است که غُر زدن یا غُر نزدن همان چیزی است که پولدارها را از بی‌پول‌ها جدا می‌کند. چکیده این کتاب این است که همه ما از سنین خیلی کم، ذهنیتی درباره پول برای خودمان می‌سازیم و این ذهنیت ما را به خودش محدود می‌کند. داخل خودمان ترموستاتی نصب می‌کنیم که به ما می‌گوید قادریم چقدر پول در بیاوریم و با آن زندگی کنیم. آدم‌های بی‌‌پول، معمولا دارای ذهنیتی هستند که خودشان را قربانی می‌پندارند و دائم از این چیز و آن چیز گلایه دارند؛ آدم‌های بی‌پول مرد عمل نیستند؛ اما آدم‌های پولدار عمل‌گرا هستند. کتاب را که خوب مطالعه کنید می‌بینید پولدارها و بی‌پول‌ها از نظر ذهنی، ۱۷ تفاوت با هم دارند. نثر اصلی این کتاب بسیار ساده و روان است و خواندنش فرقی با تفریح کردن ندارد.
  6. LuCiFeR

    معرفی کتاب های مفید مدیریتی

    کتاب تفکر، سریع و کند کتاب تفکر، تند و سریع نوشته دنیل کانمن را می‌توان یکی از چند کتاب کلاسیک حوزه تصمیم گیری دانست. در حدی که بدون خواندن آن، نمی‌توانید ادعا کنید کتاب‌های اصلی مربوط به تصمیم گیری را مطالعه کرده‌اید. این کتاب، مدلی ارائه می‌کند که بر اساس آن، دو شیوه‌ی موازی تصمیم گیری در ذهن ما وجود دارند و فعالیت می‌کنند. معرفی کتاب تفکر، سریع و کند
×
×
  • اضافه کردن...