رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SIAHDEL

عضو
  • تعداد ارسال ها

    74
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط SIAHDEL

  1. SIAHDEL

    آشوب ترین پلیر ارسا کیه؟؟؟

    نمیدونم شاید @ultimate
  2. هیچی 3 ساعت دنبال cmd ساخت گان بودم میزدم میدیدم عه نمیشه بعد فهمیدم مجوز میخواد😂 شغل دلال اسلحه هم باید داشته باشی
  3. SIAHDEL

    چرا پلیرها کم شدن

    اینم هست
  4. SIAHDEL

    چرا پلیرها کم شدن

    دوست داشتم قشنگ بود
  5. SIAHDEL

    codplay - Non-Rp

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: شاهدی ندارم • توضیحات: ایشون با اوتوبوس روی من وایمیسته و بنده رو کیل میکنه • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=8820-1000012281-1824x1026.mp4
  6. SIAHDEL

    Ardavangang / فحاشی

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: شاهدی ندارم • توضیحات: ایشون بی دلیل فش با شدت بالا به من میدهند کاملا در مدرک مشخص است • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=a089-New-Project-28-[869C0AF].mp4
  7. SIAHDEL

    چرا پلیرها کم شدن

    میدونستم خودم کرم داشتم بپرسم 😂
  8. ترجیحا متن پایین صفحه باشه
  9. SIAHDEL

    چرا پلیرها کم شدن

    منم 😂
  10. SIAHDEL

    چرا پلیرها کم شدن

    نه مشتی
  11. - موضوع: عکس امضای متحرک - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - نوشته روی عکس: What did i wear when i died - توضیحات بیشتر: یک عکس از سرباز که تاریک و دپ باشه متنی که نوشتم سفید باشه و روشنایی داشته باشه خود عکس نویز متحرک داشته باشه
  12. با سلام آموزش قرار دادن امضا در زیر پست را بی زحمت بدهید اشتباه برداشت نکنید قرار دادن نه درست کردن
  13. SIAHDEL

    اولین ماشینتون چی بود؟

    sunrise
  14. SIAHDEL

    چرا پلیرها کم شدن

    یه دلیل بگین چرا پلیر ها کم شدن
  15. SIAHDEL

    بهترین cmd در ارساکیا چیست

    creategun/
  16. SIAHDEL

    داداشتو این زیر تگ کن 🫠

    @اسلحه siahdel اسلحه داداشمه
  17. SIAHDEL

    رل زدی؟

    مگه قرار نبود ((طنز)) باشه 🙂
  18. SIAHDEL

    اولین جوجه رنگیی که گرفتین

    10 سلام بود صورتیم بود
  19. 2 تا تک تومان
  20. SIAHDEL

    درخواست استعفاء

    با سلام همچنان صبور و شکیبا هستیم
  21. SIAHDEL

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ امتحانات خرداد ماه و رفتن به دیگر اقلیت های دسته ملایم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بهترین ها بودند از نظر من
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...