خطاب به دوستانی که گفتن علم نباشه چجوری از ثروت استفاده کنیم و اگه علم نداشته باشیم به باد میدیم.
وقتی اونقدری ثروت داشته باشی که روز و شب ام به بادش بدی تموم نشه اگر عقل داشته باشی بعدش میری و علم رو با پول راحت تر یاد میگیری...
ثروتمند ثروتمند تر میشه و فقیر فقیر تر تصمیم با توعه که ثروتمند باشی یا فقیر!
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ خسته شدن
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: همیشه تاپ و سربلند:)
درود.
بنده کسیو پیدا کردم که کوه استعداد رو داشت ولی استفاده نمیکرد... 😂
کلیپو ببینید حتما
Click
Click
نظرتونو این پایین بگید خوشحال میشم😄👇
با همکاری آقای @mmdTurbo