رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Agera

عضو
  • تعداد ارسال ها

    306
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Agera

  1. Agera

    کمی با اقای imabbas آشنا شویم..

    امیدوارم خوشتون بیاد و لبخندی روی لباتون اومده باشه😊 Click @Putin @AmirCaveN
  2. Agera

    عملکرد شارژ گوشی

    یعنی اگه یه مطلب حق تو فروم باشه اینه تا ابد حققق.
  3. حس خوبی داره😂
  4. Agera

    وقتی میگن فقط لجندا میفهمن...

    نکته تصویرو بگم باید با اکانت فرومم خداحافظی کنم😂😂
  5. Agera

    پلیس میم پارت ۱

    جالب بود عالی.
  6. Agera

    علم یا ثروت

    خطاب به دوستانی که گفتن علم نباشه چجوری از ثروت استفاده کنیم و اگه علم نداشته باشیم به باد میدیم. وقتی اونقدری ثروت داشته باشی که روز و شب ام به بادش بدی تموم نشه اگر عقل داشته باشی بعدش میری و علم رو با پول راحت تر یاد میگیری... ثروتمند ثروتمند تر میشه و فقیر فقیر تر تصمیم با توعه که ثروتمند باشی یا فقیر!
  7. Agera

    sajjad یا Kamyab?

    به ما که کمکی از هیچکدومشون نرسیده چجوری میتونم بگم کدوم بهتره؟
  8. میشه گفت تا حدودی اره.
  9. خدا: سانرایس نیعون سفید پلت گولدی فورسل 😫
  10. داداشام ❤🎀 @Legendary @MrLuca @KomiCrime
  11. Agera

    فکشن مورد علاقه شما چیه

    فکر میکردم دسته ویژه و LSPD رو دوست دارم ولی بعد اینکه رفتم فهمیدم هیچی ملایم نمیشه... من Taxi رو میپسندم.
  12. Agera

    بهترین کیه؟

    کاری ندارم بهش اصن.
  13. Agera

    ریختن مود Sound

    واسه اندروید پیوی میگی.
  14. Agera

    خواننده در سبک رپ

    یاس و پیشرو اسطوره ان.
  15. Agera

    سبک زندگی👨‍🦳

    متاسفانه باز نشد برام.
  16. Agera

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    دومین Lamborghini و PD که بودم خسته شدم اومدم بیرون و هدفای دیگه که فعلا مونده تا تیک بخورن...
  17. Agera

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    من فکر کنم رسیدم تاحدودی...
  18. اشتباه زیاد کردم ولی هیچوقت ماشین گلدی نخریدم.
  19. Agera

    خند بسه

    چرا تاپیک مطالب طنز داریم ولی تاپیک مطالب غمگین نداریم؟
  20. Agera

    پونی کوچولو

    @KomiCrime داش تو اون آبیه نبودی؟
  21. Agera

    آقا زده بالا از هر لحاظ 🤣🤣

    عهه اقاا دیگه چیزش نکنید... 😂
  22. Agera

    بدترین حس دنیا :-(

    اره خب وقتی رفیقات نباشن بازی حال نمیده... @MaNiKhoShBiN
  23. انقدر خوب بود که الان Fp 5 ام 😂
  24. نظریه بدی نیستش ولی من که دیگه فکشن نیستم😊
  25. Agera

    استعداد های دیده نشده ArSaCiA 😂

    انقد خوبه استعدادش واقعا آدم دلش میخواد استعداد یابیش کنه😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...