رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Hajbeny

عضو
  • تعداد ارسال ها

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Hajbeny

  1. Hajbeny

    کاش نتا وصل نمیشد...

    😂😂😂
  2. sultan - Bullet -Benz-Infernus-Sandking-FCR900
  3. سلطان بنز
  4. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: ۱۷ • اسم واقعی: بنیامین • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما:۵ الی ۶ ساعت در روز • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) دسته ملایم • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ چون میخوام به سرور و به بازیکنان کمک کنم تا بتوانند در فکشن هوایی که دوست دارند وارد شوند • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر) بله
  5. Hajbeny

    پولدارترین

    Kazem and Acoustic مشتی پولدار که میگم پولدار هستن به شوخی هم نمیگم و پولاشون هم نشون کسی نمیدن به خصوص کاظم
  6. فک نکنم استقامت داشته باشه
  7. دوستش نداشته باش ضررش کمتره
  8. Hajbeny

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    میشناسم و چند نفری هستم ولی اسمشون رو بیارم باز میان فحش میدم خودشون میدونن کیا رو دارم میگم
  9. Hajbeny

    علم یا ثروت

    ثروت
  10. Hajbeny

    بچه کجایی؟

    SHIRAZ
  11. قبلاً که زیاد پیگیر نبودن ماشین بالای استاندارد میشد خرید و فروش ماشین یا موتور کنی تا یک سال میشد یدونه بخری ولی الان اولین ماشینی که بالا استاندارد بفروشی بن میشی کلن شانس هم نداریم بخواهم هم بفروشم تا شب نشده بن میخورم
  12. Hajbeny

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    گفتم ادمین این را فحش میده ادمین: از طریق فروم شکایت کن و بعد هم ریپورت بست😁
  13. Hajbeny

    ماشین سلطان یا ماشین الگی؟

    بنظرم سلطان بهتره
  14. Hajbeny

    زیبایی

    خوشگل هست و قشنگ ولی متأسفانه نمیشه خریدش 😔😔
  15. Hajbeny

    عجب هوای دلگیریه

    خیلی 😔
  16. خب آخه سرعت داره 😂
  17. Hajbeny

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: همانطور که در قوانین فکشن SI امده است بازیکنی که دارید از ان تست میگیرد نباید HP وسیله نقلیه 950 باشد در این صورت بازیکن Fail میشود( ولی ایشون بازیکن Rishghermez ) pass کرده است • شاهد ها: ندارم • مدرک/عکس یا فیلم: https://my.files.ir/drive/s/hOo8SHjPlxJeWuDbKo4RgBWNEXLQa5
  18. Hajbeny

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ میخوام برم فکشن دیگه را امتحان کنم( در نظر داشته باشید که من اکانت فروم اصلیم از دسترس خارج شده) - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: به شدت عالی بودن
  19. Hajbeny

    توهین/Kawasaki.

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم • توضیحات: توهین در مکان عمومی • مدارک (فیلم یا عکس): https://my.files.ir/drive/s/SL28RjEs4tDrlqs5EshAR58ZiYoagg
  20. کاش میشد طرفو برای خودش بخوای چه رفاقت چه چیزهای دیگه( میگیری که چی میگم) همه چی قرار نیست همیشه اون طرف به سود تو باشه یه بار هم تو به سود اون کاری را انجام بده کاش میشد بعضی ها درک کنن😔
  21. @Olden
  22. اکانت فروم‌ جدیدم هست میخوام رنک بگیرم 😂😂 @Brax هستم 😂😂
  23. حرفت رو باید با طلا نوشت
  24. @Semtex @Syd
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...