رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Hajbeny

عضو
  • تعداد ارسال ها

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Ryoku

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Hajbeny

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • دنبال شده مشتی
  • همکار
  • اولین هفته تمومه
  • شروع کننده مکالمه
  • متعهد

نشان‌های اخیر

3

اعتبار در سایت

  1. Hajbeny

    کاش نتا وصل نمیشد...

    😂😂😂
  2. sultan - Bullet -Benz-Infernus-Sandking-FCR900
  3. سلطان بنز
  4. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: ۱۷ • اسم واقعی: بنیامین • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما:۵ الی ۶ ساعت در روز • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) دسته ملایم • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ چون میخوام به سرور و به بازیکنان کمک کنم تا بتوانند در فکشن هوایی که دوست دارند وارد شوند • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر) بله
  5. Hajbeny

    پولدارترین

    Kazem and Acoustic مشتی پولدار که میگم پولدار هستن به شوخی هم نمیگم و پولاشون هم نشون کسی نمیدن به خصوص کاظم
  6. فک نکنم استقامت داشته باشه
  7. دوستش نداشته باش ضررش کمتره
  8. Hajbeny

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    میشناسم و چند نفری هستم ولی اسمشون رو بیارم باز میان فحش میدم خودشون میدونن کیا رو دارم میگم
  9. Hajbeny

    علم یا ثروت

    ثروت
  10. Hajbeny

    بچه کجایی؟

    SHIRAZ
  11. قبلاً که زیاد پیگیر نبودن ماشین بالای استاندارد میشد خرید و فروش ماشین یا موتور کنی تا یک سال میشد یدونه بخری ولی الان اولین ماشینی که بالا استاندارد بفروشی بن میشی کلن شانس هم نداریم بخواهم هم بفروشم تا شب نشده بن میخورم
  12. Hajbeny

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    گفتم ادمین این را فحش میده ادمین: از طریق فروم شکایت کن و بعد هم ریپورت بست😁
  13. Hajbeny

    ماشین سلطان یا ماشین الگی؟

    بنظرم سلطان بهتره
  14. Hajbeny

    زیبایی

    خوشگل هست و قشنگ ولی متأسفانه نمیشه خریدش 😔😔
  15. Hajbeny

    عجب هوای دلگیریه

    خیلی 😔
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...