بهترینش اینه که بری فکشن (اونم نه هر فکشنی مثلا taxi یا اگه سخت میخوای pd خوبه) که درامدشون حرف نداره
شغل عمومی به غیر از اینایی که گفتی
معمولا کارای دلالی و دلال مواد میگن خوبه
فارم هم خوبه البته اگه پرمیوم باشی
Garbage یا همون رفتگر معمولیه و اگه پرمیومم باشی دوبرابر میشه درامدش
شرکت نفتو پیشنهاد نمیکنم چون وقت میبره و درامدش به نسبت تایمش کمه پرمیوم هم باشی فقط دوبرابر میشه
یه شغل ازادم هست به نام lawyer یا همون وکیل که اگه بتونی approval یا مجوز آزادی از یه پلیس رنک ۳ جور کنی عالیه ، چون باهاش میتونی یه زندانی رو تا حداکثر با مبلغ ۴۵کی ازاد کنی
این شغلا در حال حاضر خوبن ولی من باز فکشنو بهت پیشنهاد میکنم ؛ امیدوارم کاربردی باشه🙂