رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Edvars

عضو
  • تعداد ارسال ها

    398
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Edvars

  1. - موضوع: پروفایل برای اکانت فروم - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) ندارم - نوشته روی عکس: GTR - توضیحات بیشتر: یک عکس خفن باشه در مورد لامبورگینی اونتادور بازی خفن جذاب @Legendary
  2. - موضوع: پروفایل برای اکانت فروم - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) ندارم - نوشته روی عکس: GTR - توضیحات بیشتر: یک عکس خفن باشه در مورد لامبورگینی اونتادور بازی خفن جذاب @Legendary
  3. Edvars

    بهترین گانر گیم(بازی) کیه؟

    برارم @SKANDAR شاید یه چیزایی حالیش باشه @Masdud
  4. Edvars

    میخام که همسرم بشی

    منم
  5. Edvars

    پژوآردی

    نظری نداروم
  6. Edvars

    Music for gunners

    حق تاابد
  7. Edvars

    نتا وصل شد.

    یه ماشاالله بگو الان چشمون میزنن دا
  8. Edvars

    فقط چای

    اصن رمز فروم یه چیز شخصیه اقای @Sensi خواستی یه اک فروم دارم میدمت چکار اقای @Ali داری ؟ جان میلاد داش گرو گان گیر کی بودی تو
  9. Edvars

    بدترین راننده در آرساکیا

    @Masdud @Masdud @Masdud @Masdud @Masdud
  10. Edvars

    اولین نیکنیمت

    اشتباه تایپیک اومدی برادر @SAITO
  11. Edvars

    فقط چای

    اقا صبر من یچی بهتر میدم من فردا اونجام صاکنش وادقانه ترام/پ بزنیید @ZaKHiM عععععععععععععععععععع هم استانی یافت شد نظرته وسط تابستونه عکس بدیم از چایی ؟ https://up.20script.ir/do.php?filename=de56-VID-20260515-224537-132.mp4 خب این از چیزی که گفتم الان میفرستم 😂😂😂😂😂😂😂
  12. Edvars

    در جیل چه میگذرد؟

    چیز داش هواسم نبود اشتباه تایپیک فرستادم آها شما هی گپ پیام رسانی نبند ما مجبور نشیم بیایم زوری برات ریکشن (واکنش)بزنیم برات تازه خیلی هم محتوای فاخری بود داش جنگ جهانی اول بود 😂😂😂 راستی ایکاش اون دفعه که بردیم جیل گفتم وسط معامله ام حداقل فرند میکردی ستون راستی من زوری نمیزنم چیزای که میزاری خوبن سالار ناراحت ک نشدی ؟
  13. Edvars

    در جیل چه میگذرد؟

    چرت
  14. Edvars

    سوسک

    کلیک کن صدارو تا ته زیاد کن اون یدونه رفیقم وقتی سوسک میبینه
  15. Edvars

    KAMYAB ONTOP

    همه بنویسید KAMYAB ONTOP
  16. Edvars

    پژوآردی

    نظرتون درباره یک ماشین دفرنسیل عقب چیه ؟ مال خودمون بایکم دسکاری موتور و گیربوکس تو جاده چند وقت پیش 4 یا 5تا شوتی رنده کردیم ولی بااینکه مدل ماشین 1385 ولی خیلی موتور تمیزه و تجربه من از اردی این بود که تو سر بالایی ها خیلی خوبع
  17. Edvars

    اولین نیکنیمت

    چی بوده؟
  18. من با این چنتا حال کردم هعی اقا یه چنتا متن اهنگ میدم برید دانلود کنید اهنگ من کیم از هیچکس و فدایی : منکیم یه بندم که یادم رفته لبخندم اهنگ ریمیکس سیاه سفید از پوری و canis : ببین دیگه کیا برام بد میخواستن همونایی که براشون رگ میزاشتم ریمیکس غم زده : لنگ چ/س تمن بودم فقط شنیدم از رفیقام نه او اهنگ تو کدوم ازین گلایی رز لاله نسترن : این همه رو کشید و دید تازه شده دو پک اهنگ هیپاپالوژیست : هرکی بود تو راهت بغل کردی بچه بگو بازم غلت کردی امید وارم خوشتون اومده باشه تا اهنگی دیگر بدرود!
  19. Edvars

    خند بسه

    از غماتون بگید یکم خنده کافیه! کسی غم نداره الان فقد خودم حسم ریده ؟
  20. Edvars

    به اخرین چیزی که خوردی علی اضافه کن!

    سالاد علویه با نون تست علی
  21. Edvars

    خواننده مورد علاقه تو چیه ؟

    خواننده های مورد علاقه من :FADAII HO3EIN HICHKAS AMIR TATAL GODP0RI BIGSHAGI Pishro (50%) Alisorena Hipapolozhistدرست نوشتم ؟ Haide Hamira Mahasti دیگه یادم نی
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...