رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Edvars

عضو
  • تعداد ارسال ها

    398
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Edvars

  1. Edvars

    فحاشی | sir_general

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: url=https://agsa.arsacia.ir/players/general/Edvars][/url] • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: url=https://agsa.arsacia.ir/players/general/Sir_General][/url] + • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی در زندان • مدارک (فیلم یا عکس): در این مدرک اول سیر_جنرال فحش میده و در مدرک دوم (پایین) آقای poiuqwe جوابشون رو با همون فحش میدن و در مد ک سوم آقای سیر_جنرال جواب رکیک تری میدن 👇
  2. Edvars

    اسپم |the_mosa

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: url=https://agsa.arsacia.ir/players/general/Edvars][/url] • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: تو زندان بودیم دیدم داره اسپم میده • مدارک (فیلم یا عکس):
  3. تبر / کلاه برداری / چیت / ترید / دلالی 😂
  4. Edvars

    وقتی میگن فقط لجندا میفهمن...

    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
  5. Edvars

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    هم نظریم 👍👍
  6. Edvars

    ان الله و ان راجعون

    بخور حیفس دادا پیل دادی جاش
  7. چون اقتصاد گیم به فنا رفته
  8. Edvars

    قدیما

    من نبودم اون موقع ها ولی یه سوال اگه sellcarto نبوده پس چجوری سل میدادید ؟
  9. Edvars

    لجند هامون رفتن 😞😭😭

    عالی اصن
  10. Edvars

    روزگار از کی خراب شد؟

    خراب بود خراب هست خراب تر هم میشه 🖤
  11. Edvars

    خند بسه

    ایکاش میشد که داشته باشیم
  12. Edvars

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    تکذیب میشود پشت داش اکوستیک ما خرف نزنید
  13. Edvars

    کسانی که مانستر دارن...

    خودمم یادم نی😂
  14. Edvars

    کسانی که مانستر دارن...

    مگ من بات حرف زدم
  15. Edvars

    کسانی که مانستر دارن...

    قبول ندارم
  16. Edvars

    فحاشی | honda.svar.gnavh

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: https://agsa.arsacia.ir/players/general/honda.svar.gnavh • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی چطور بگم غیر مستقیم یا مستقیم نمیدونم ولی مقصود کلام فحش هستش • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/file/f6e5-IMG-20260609-175658-437.jpg
  17. Edvars

    Non-rp | TahaHunter

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: در ویدئو مشخصه چه ماشین های بی سر نشین و چه با سر نشین در اخرین لحظات فیلم از روی یک خودرو فونیکس زرد با سر نشین با خودروی مانستر خود عبور میکنن • مدارک (فیلم یا عکس): فیلم 👇👇👇 https://up.20script.ir/do.php?filename=a1a7-VID-20260608-073520-018.mp4
  18. Kamyab ontop

    @Kamyab @Kamyab @Kamyab @Kamyab

    1. Legendary

      Legendary

      کامیابعلی آن تاپ

    2. Kamyab

      Kamyab

      آنکام یاب تاپ

    3. Edvars

      Edvars

      نفرمایید 😂😂

  19. @Legendary بسته شود @RadYab از نالنگی تسکی نرو
  20. Edvars

    درخواست گرافیکی | پروفایل

    - موضوع: پروفایل برای اکانت فروم - عکسی که در نظر دارید: (BMW نید فور اسپید ماست وانتد ۲۰۰۵) ندارم - نوشته روی عکس: H K X - توضیحات بیشتر: یک عکس خفن باشه در مورد BMW نیدفور اسپید ماست وانتد ۲۰۰۵ داداشم @Legendary
  21. @Legendary بسته شود
  22. Edvars

    درخواست گرافیکی | پروفایل

    - موضوع: پروفایل برای اکانت فروم - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) ندارم - نوشته روی عکس: GTR - توضیحات بیشتر: یک عکس خفن باشه در مورد لامبورگینی اونتادور بازی خفن جذاب @Legendary
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...