رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Bugs

عضو
  • تعداد ارسال ها

    82
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Bugs

  1. بنظرت قیافم شبیه احمقاست؟
  2. Bugs

    تبلیغات/ KidGirl

    +++🤣🤣🤣
  3. Bugs

    Magic txd

    سلام و درود وقتی کارمو با برنامه magic txd انجام میدم دکمه سیو به هیچ وجه کار نمیکنه چیکار کنم؟
  4. Bugs

    درخواست گرافیکی | Hud PC

    بسته شود ،ممنونم
  5. Bugs

    درخواست گرافیکی | Hud PC

    @OghYanooSعزیز چیشد؟
  6. Bugs

    درخواست گرافیکی | Hud PC

    آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی):خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله یک چیز ساده - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید) بله در صورتی خیلی کوچک و نقطه نباشه که بن داشته باشه - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : خیر - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟بله حتما این عکس باشه https://up.20script.ir/file/d913-IMG-20250615-165017-595.jpg - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید):خیر - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله به سلیقه خود گرافیست @Fix @OghYanooS @ArthurMorgan
  7. Bugs

    تجربه هاتون در بدوارز

    بگید
  8. Bugs

    به لول گانریتون چند میدید؟

    من خودم به شخصه ضعیف 😼🥊
  9. درود رفقا ، من خودم از sunrise و sultan و nrg خیلی راضی بودم ، البته سانرایز خفن ترین بود هیچ جا زمین نذاشت منو 🤣
  10. Bugs

    Pcj-600 یا fcr-900

    خواستم هدیه خریداری کنم بینشون موندم نظرتون کدومه
  11. Bugs

    روزانه چند ساعت ag-samp بازی میکنید؟

    درود رفقا برام سوال شد در ی روز میانگین چندساعت آرساکیا پلی میدید؟ خودم به شخصه اگه بیکار باشم ۵ ۶ ساعت
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...