رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

MehrabTM

عضو
  • تعداد ارسال ها

    114
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط MehrabTM

  1. MehrabTM

    کلمه سنگین

    تو واسه سوزوندن من انرژی زیادی نیازی داری کوچولو😂😂✋️
  2. MehrabTM

    فکت ها غمگین

    برای خندیدن مادر وایسادم تو این راه وگرنه ارزوشه بمیرع این بیمار....!
  3. MehrabTM

    بهترین آهنگ از نظر شما چی ؟

    3:33
  4. با تشکر از @OghYanooS +بسته شود
  5. درود افکت noise رو نذاشتید تو توضیحات هم گفتم
  6. بقیه گرافیستای عزیز @OghYanooS @Blum @Anime @Oldmemory @Tommy @ELN @ElmiraKamrani58 @RadYab @NalenGi
  7. درود لطفا افکت noise هم بندازید روش همه چیش عالیه فقد همون افکته رو میخواد
  8. موضوع: پروفایل - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) عکس از xxxtentacion به دلخواه خوده گرافیست - نوشته روی عکس: Mehrab - توضیحات بیشتر: عکس با افکت Noise و فیلتر Dark باشه و نوشته روی عکس با فونت Sans باشه و رنگ نوشته ابی باشه(فقد جهت باگ داشتن گوشی بنده ب صورت لینک بفرستید) با تشکر از گرافیست های عزیز
  9. درود موضوع: پروفایل - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) عکس از xxxtentacion به دلخواه خوده گرافیست - نوشته روی عکس: Mehrab - توضیحات بیشتر: عکس با افکت Noise و فیلتر Dark باشه و نوشته روی عکس با فونت Sans باشه و رنگ نوشته ابی باشه(فقد جهت باگ داشتن گوشی بنده ب صورت لینک بفرستید) با تشکر از گرافیست های عزیز
  10. MehrabTM

    بهترین ماشین سرور چیه؟

    Turismo رخِ دوج داره لامصب اصن عسسسل
  11. MehrabTM

    War video

    به به 🔥🔥
  12. MehrabTM

    فکت ها غمگین

    اینجا مرکز ترک اعتماده‌..!
  13. MehrabTM

    فکت ها غمگین

    3AM همون ساعتی که همه چی خطرناکه...!
  14. MehrabTM

    Redeam Gold خرید

    (+)
  15. .There's a story behind every favorite songs

     

    Mehrab

  16. MehrabTM

    فکت ها غمگین

    درود در این تاپیک ازتون میخوام ی فکتایی بگید ک هم فکر عمیق بخواد هم غمگین باشه خودمم ی فکت میگم ک خیلی ها با پوست استوخون درکش میکنن بدرود
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...