و راستی اقای @EnDWaY بنده نمیگم اقای @Teribleتوی کارش دقت نداره
......
شخص شاکی رفته یه اکانت زده و مدارک هم دارم که میگه بیا اکانت ست کنیم ووو طبق شات های که ارسال شده برای @Sajjad مشخص هست طرف کارش ادیته و بلده چجوری با ادیت پیام ttttt بنده رو تبدیل به شماره کارت کنه از شما درخواست میشود پیام و مایک هایی که در روزی که مدارک شاکی برای شما ارسال شده رو با دقت تماشا و نگاه کنید و اکانت بنده رو از تعلیق در بیارید.
گویا با این فونت پیام بنده را ادیت زده و شمارو گول زده